Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 5 minuten geleden zei Dansmeister: En dan kom je met Hans van Breukelen aan. Doe even ezeloortjes op en ga voor straf in de hoek staan. Dit kan écht niet. Ik kom met 7 namen en had nog meer kunnen noemen en dan pik jij er 1 uit. Whatever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 7 minuten geleden zei Kyrill: Monchi Is weer terug bij Sevilla en zit daar op zijn plek. Heeft niks met Ajax, dus onrealistisch. 8 minuten geleden zei Kyrill: Mo Allach Proleet eerste klas, heeft zich nergens dusdanig bewezen om in aanmerking te komen voor Ajax. 9 minuten geleden zei Kyrill: Toon Gerbrands Algemeen directeur. 10 minuten geleden zei Kyrill: Art Langeler Vooral een trainer en proleet eerste klas. Heeft nog wat onzinnigs bij de KNVB mogen doen. Geen relevante en geslaagde ervaring voor een rol als td. 13 minuten geleden zei Kyrill: Robert Eenhoorn Algemeen directeur. 13 minuten geleden zei Kyrill: Hans Van Breukelen Proleet eerste klas, vooral faalervaringen opgedaan als td (en td voor een voetbalbond is amper vergelijkbaar met td van voetbalclub). 16 minuten geleden zei Kyrill: Luis Campos Zou als enige een gesprek waard zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Hans van Breukelen , who's next Aad de Mos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Zojuist zei joostmakaay: Hans van Breukelen , who's next Aad de Mos? Leeft Piet de Visser nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Leeft Piet de Visser nog? Die zit vast nog bij Sjelsie 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Citaat Marco van Basten is geschrokken over het nieuws van Marc Overmars, die bij Ajax is vertrokken vanwege 'grensoverschrijdend' gedrag. De oud-topspeler vindt ‘het moeilijk er iets over te vinden’. "Ik ben geen expert in dit soort zaken, het overvalt mij ook een beetje. Ik heb zo links en rechts wat dingen gehoord... Ik vind erg moeilijk om er iets van te vinden”, begint Van Basten bij Rondo. "Natuurlijk keur ik het af, maar je krijgt bijna het idee dat Marc iemand vermoord heeft.” "Het wordt echt heel erg zwaar gemaakt”, vervolgt hij. “Het is natuurlijk iets wat absoluut niet kan, maar ik wil wel weten wat er gebeurd is. Het lijkt nu wel of hij het meest verschrikkelijke heeft gedaan wat je kunt bedenken." Volgens Van Basten is het afwachten. "Als het alleen maar blijft bij een bombardement aan appjes, dan is het nog steeds af te keuren, maar dan vind ik het wel wat anders dan iemand fysiek aanraken.” De beste spits van Nederland heeft gesproken en ik kan het niet meer dan alleen maar eens met hem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 20 minuten geleden zei La Pulga: De beste spits van Nederland heeft gesproken en ik kan het niet meer dan alleen maar eens met hem zijn. Als leidinggevende penissen sturen naar stagaires. Lekkere vent ben je dan hoor. /s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 7 uur geleden zei La Pulga: De beste spits van Nederland heeft gesproken en ik kan het niet meer dan alleen maar eens met hem zijn. Van Basten is een domme loser. Komt nooit wat zinnigs uit. Eén van de allerslechtste voetbalanalisten. Over zaken buiten voetbal moet hij al helemaal niet praten, zo blijkt ook uit dat tekstje van je. Hoe kan je het nou eens zijn met gebakken lucht? Hij zegt helemaal niks. Verbale diarree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 9 uur geleden zei himan: Als leidinggevende penissen sturen naar stagaires. Lekkere vent ben je dan hoor. /s Dat zegt van Basten toch niet? Dat dat compleet normaal is? Maar ik snap zijn strekking wel: Hij wordt in 1 adem genoemd met al die perikelen omtrent de Voice, waar er eentje gewoon met zijn poten aan kids gezeten heeft en een ander vingers gestoken heeft in plekken waar de zon niet schijnt. Als dan blijkt dat Overmars alleen achterlijke appjes gestuurd heeft met oneerbare voorstellen en foto's van zijn nog kleinere Overmars, dan is dat imo wel even wat anders ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 10 uur geleden zei La Pulga: De beste spits van Nederland heeft gesproken en ik kan het niet meer dan alleen maar eens met hem zijn. Je hebt het over de beste spits van Nederland en vervolgens benoem je een stukje van van Basten? Ik snap het niet, ik zie hier niet de reactie van Robin van Persie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat zegt van Basten toch niet? Dat dat compleet normaal is? Maar ik snap zijn strekking wel: Hij wordt in 1 adem genoemd met al die perikelen omtrent de Voice, waar er eentje gewoon met zijn poten aan kids gezeten heeft en een ander vingers gestoken heeft in plekken waar de zon niet schijnt. Als dan blijkt dat Overmars alleen achterlijke appjes gestuurd heeft met oneerbare voorstellen en foto's van zijn nog kleinere Overmars, dan is dat imo wel even wat anders ja. Sorry, maar ik kan het toch even niet opbrengen om een bepaalde vorm van onrecht te voelen tegenover Overmars. Wat hij heeft gedaan is totaal onaanvaardbaar. Met wat me nu weten vind ik zijn opmerking dat hij zich niet bewust was van het feit dat zijn gedrag toelaatbaar was verbijsterend. Ik ben ook benieuwd wat er naar aanleiding van het interne onderzoek wellicht nog meer aan het licht gaat komen. Met wie ik dan nog meer medelijden heb is met Edwin van der Sar. Die krijgt nu de volledige strontkar over zich heen, omdat hij geen groot spreker is. Zijn verhaal kwam niet sterk over, maar als je daar even doorheen prikt was de boodschap inhoudelijk nog best prima. Alleen hij wordt inmiddels aangepakt alsof hij de appjes zelf verstuurde. 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Je hebt het over de beste spits van Nederland en vervolgens benoem je een stukje van van Basten? Ik snap het niet, ik zie hier niet de reactie van Robin van Persie. Bedankt voor deze nutteloze bijdrage aan de discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Ik zou een vrouw kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 7 minuten geleden zei ElMarcos: Sorry, maar ik kan het toch even niet opbrengen om een bepaalde vorm van onrecht te voelen tegenover Overmars. Wat hij heeft gedaan is totaal onaanvaardbaar. Met wat me nu weten vind ik zijn opmerking dat hij zich niet bewust was van het feit dat zijn gedrag toelaatbaar was verbijsterend. Ik ben ook benieuwd wat er naar aanleiding van het interne onderzoek wellicht nog meer aan het licht gaat komen. Dat mag, ik kan dat persoonlijk dan weer wel. Ik vind het idioot, als het waar is dat Overmars alleen berichtjes gestuurd heeft met daarin wat onsmakelijke foto's, dit absoluut niet in dezelfde zin mag worden genoemd met praktijken bij Voice. Kom op he. Dat het dan nog steeds fout is wat die heeft gedaan, staat natuurlijk als een paal boven water. Maar hier is weer eens de deug politie die dan direct in de stress schiet. Overigens slaat dat niet op jou. 7 minuten geleden zei ElMarcos: Met wie ik dan nog meer medelijden heb is met Edwin van der Sar. Die krijgt nu de volledige strontkar over zich heen, omdat hij geen groot spreker is. Zijn verhaal kwam niet sterk over, maar als je daar even doorheen prikt was de boodschap inhoudelijk nog best prima. Alleen hij wordt inmiddels aangepakt alsof hij de appjes zelf verstuurde. Bedankt voor deze nutteloze bijdrage aan de discussie. @ReneLeBlanc Ga jij even heel snel je mond spoelen. V. Persie mag nog niet de veters strikken van Marco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 36 minuten geleden zei Satyr: Ik zou een vrouw kiezen Deed Overmars ook. Liep niet goed af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 23 minuten geleden zei NicoHaak: Deed Overmars ook. Liep niet goed af. Dat is ook de bedoeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 8 uur geleden zei ElMarcos: Sorry, maar ik kan het toch even niet opbrengen om een bepaalde vorm van onrecht te voelen tegenover Overmars. Wat hij heeft gedaan is totaal onaanvaardbaar. Met wat me nu weten vind ik zijn opmerking dat hij zich niet bewust was van het feit dat zijn gedrag toelaatbaar was verbijsterend. Ik ben ook benieuwd wat er naar aanleiding van het interne onderzoek wellicht nog meer aan het licht gaat komen. Met wie ik dan nog meer medelijden heb is met Edwin van der Sar. Die krijgt nu de volledige strontkar over zich heen, omdat hij geen groot spreker is. Zijn verhaal kwam niet sterk over, maar als je daar even doorheen prikt was de boodschap inhoudelijk nog best prima. Alleen hij wordt inmiddels aangepakt alsof hij de appjes zelf verstuurde. Het gaat niet om het feit dat ie niet kan spreken, het gaat erom dat ie niet heeft gehandeld toen er heel serieuze signalen waren dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag. Misschien kun je het zelfs nog wel scherper stellen: dat ie in die context alsnog bepaalde processen tegen willens en wetens heeft uitgevoerd, zoals het nieuwe contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Ik vind het ook wel makkelijk hoe sommige bijna begrip lijken te hebben voor Van der Sar. "Hij kan gewoon niet zo goed spreken". Dat sluit nog niet uit dat je gewoon bepaalde gebeurtenissen in een chronologische volgorde kan zetten hè? Zo moeilijk is dat niet. Hij is toch geen debiel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 2 uur geleden zei Lenstra: Het gaat niet om het feit dat ie niet kan spreken, het gaat erom dat ie niet heeft gehandeld toen er heel serieuze signalen waren dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag. Misschien kun je het zelfs nog wel scherper stellen: dat ie in die context alsnog bepaalde processen tegen willens en wetens heeft uitgevoerd, zoals het nieuwe contract. Ik ben toch heel benieuwd waar je dan op doelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 3 uur geleden zei Socrates: Ik vind het ook wel makkelijk hoe sommige bijna begrip lijken te hebben voor Van der Sar. "Hij kan gewoon niet zo goed spreken". Dat sluit nog niet uit dat je gewoon bepaalde gebeurtenissen in een chronologische volgorde kan zetten hè? Zo moeilijk is dat niet. Hij is toch geen debiel? Hij zei eerst 8/9 dagen geleden, daarna geloof ik 10. Who cares. Net als over die contractverlenging, zoveel zeiken om een simpel formaliteitje wat al maanden geleden beklonken is. Dat lijdt ook allemaal af van het echte probleem, namelijk het gedrag van Overmars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 10 uur geleden zei cimbomcu: Hij zei eerst 8/9 dagen geleden, daarna geloof ik 10. Who cares. Net als over die contractverlenging, zoveel zeiken om een simpel formaliteitje wat al maanden geleden beklonken is. Dat leidt ook allemaal af van het echte probleem, namelijk het gedrag van Overmars. Dat probleem is reeds verholpen toch, hij is ontslagen? Over dat hij in therapie of iets moet, dat is zijn eigen privé pakkie an. Dat dan de focus verlegd wordt naar van der Sar vind ik niet heel gek, maar dat moet je ook niet te groots oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 12 uur geleden zei ElMarcos: Ik ben toch heel benieuwd waar je dan op doelt. Bijvoorbeeld dit, maar ook toch de schijn tegen hebben dat er snel gehandeld wordt als er een NRC publicatie aan zit te komen, maar bijvoorbeeld ook het gebrek aan reflexiviteit dat de cultuur van Ajax hieraan kan hebben bijgedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Ik lees hier dat Edwin voor de vergadering van de RvC, die het definitieve besluit neemt over het contract, de RvC heeft ingelicht. Zij hebben besloten het contract te bekrachtigen in afwachting van het interne onderzoek. Dat is ook hoe dat werkt binnen een beursgenoteerd bedrijf. De RvC maakt de keuze dat contract op dat moment te bekrachtigen. Niet de AD. Dus wat je Edwin van der Sar daar nu precies verwijt? Als je dat iemand kwalijk neemt, dan moet dat de RvC zijn. Die hadden moeten kiezen om het besluit uit te stellen. Alleen hadden daar ook consequenties aan gezeten. Ik wil daarmee niet zeggen dat het een goede keuze is geweest. De meeste bedrijven hadden eerst het onderzoek gedaan en daarna het contract bekrachtigd. Zoiets is vaak een standaard procedure. Alleen is Ajax wat dat betreft geen normaal (beursgenoteerd) bedrijf. Door alle media aandacht zou het niet bekrachtigen of uitstellen van de vergadering direct tot vragen en onrust hebben geleid. Wil je een goed onderzoek laten uitvoeren, dan doe je dat liever zonder allerlei vragen van de media. Dat zal meegespeeld hebben in de keuze. Anders kun je de vragen van de media ook niet beantwoorden, want je kunt dan ook geen uitspraken doen tot het onderzoek is afgerond. Halve informatie leidt tot speculatie en alles benoemen is gelijk aan iemand publiekelijk aan de schandbaal nagelen. Achteraf was dat terecht geweest, maar kun en wil je dat risico nemen? De timing van handelen om Overmars alsnog weg te sturen is wat dubieus. Dat voelt alsof dit is gedaan onder de druk van het artikel, maar voor de echte afronding van het onderzoek is geweest. Al denk ik niet dat wanneer het NRC niet naar buiten was gekomen Overmars zijn baan had mogen houden. Samenvattend zie ik het zo Niet Edwin, maar de RvC besluit het contract te bekrachtigen. De onderhandelingen waren namelijk al een tijdje klaar. Het was slechts wachten op die vergadering. Waarbij de RvC op de hoogte is gesteld van het aan het licht gekomen feiten. Er is wel degelijk gehandeld door een intern onderzoek in te stellen, wat is uitgevoerd door een externe partij. Uiteindelijk heeft dit, samen met de door het NRC verstrekte informatie geleid tot ontslag. Is Ajax daar in te zorgvuldig of voorzichtig geweest? Wellicht. Echter, jouw claim aan het adres van Van der Sar vind ik absoluut ongegrond. Laten we nu weer terug keren naar de echte dader in deze vlek op het Ajax blazoen. Namelijk, Marc Overmars. Want als ik iets verbijsterend vind in deze zaak, dan is het dat hij zegt dat hij zich niet bewust was van het feit dat zijn gedrag grensoverschrijdend was..... Dan ben je toch als mens wel heel ver van de realiteit afgedreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Mensen die zeuren over de contractverlenging weten niet hoe het er aan toe gaat bij zo'n bedrijf. Mensen vergelijken het een beetje met alsof Ajax het contract van Promes openbrak en verlengde terwijl hij wordt verdacht van zware mishandeling. Zo zit het gewoon niet in elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 3 uur geleden zei ElMarcos: Ik lees hier dat Edwin voor de vergadering van de RvC, die het definitieve besluit neemt over het contract, de RvC heeft ingelicht. Zij hebben besloten het contract te bekrachtigen in afwachting van het interne onderzoek. Dat is ook hoe dat werkt binnen een beursgenoteerd bedrijf. De RvC maakt de keuze dat contract op dat moment te bekrachtigen. Niet de AD. Dus wat je Edwin van der Sar daar nu precies verwijt? Als je dat iemand kwalijk neemt, dan moet dat de RvC zijn. Die hadden moeten kiezen om het besluit uit te stellen. Alleen hadden daar ook consequenties aan gezeten. Ik wil daarmee niet zeggen dat het een goede keuze is geweest. De meeste bedrijven hadden eerst het onderzoek gedaan en daarna het contract bekrachtigd. Zoiets is vaak een standaard procedure. Alleen is Ajax wat dat betreft geen normaal (beursgenoteerd) bedrijf. Door alle media aandacht zou het niet bekrachtigen of uitstellen van de vergadering direct tot vragen en onrust hebben geleid. Wil je een goed onderzoek laten uitvoeren, dan doe je dat liever zonder allerlei vragen van de media. Dat zal meegespeeld hebben in de keuze. Anders kun je de vragen van de media ook niet beantwoorden, want je kunt dan ook geen uitspraken doen tot het onderzoek is afgerond. Halve informatie leidt tot speculatie en alles benoemen is gelijk aan iemand publiekelijk aan de schandbaal nagelen. Achteraf was dat terecht geweest, maar kun en wil je dat risico nemen? De timing van handelen om Overmars alsnog weg te sturen is wat dubieus. Dat voelt alsof dit is gedaan onder de druk van het artikel, maar voor de echte afronding van het onderzoek is geweest. Al denk ik niet dat wanneer het NRC niet naar buiten was gekomen Overmars zijn baan had mogen houden. Samenvattend zie ik het zo Niet Edwin, maar de RvC besluit het contract te bekrachtigen. De onderhandelingen waren namelijk al een tijdje klaar. Het was slechts wachten op die vergadering. Waarbij de RvC op de hoogte is gesteld van het aan het licht gekomen feiten. Er is wel degelijk gehandeld door een intern onderzoek in te stellen, wat is uitgevoerd door een externe partij. Uiteindelijk heeft dit, samen met de door het NRC verstrekte informatie geleid tot ontslag. Is Ajax daar in te zorgvuldig of voorzichtig geweest? Wellicht. Echter, jouw claim aan het adres van Van der Sar vind ik absoluut ongegrond. Laten we nu weer terug keren naar de echte dader in deze vlek op het Ajax blazoen. Namelijk, Marc Overmars. Want als ik iets verbijsterend vind in deze zaak, dan is het dat hij zegt dat hij zich niet bewust was van het feit dat zijn gedrag grensoverschrijdend was..... Dan ben je toch als mens wel heel ver van de realiteit afgedreven. Volgens mij gaan we een heel eind op, mijn punt is ook meer dat ik vind dat iedereen loopt te miauwen dat hij wordt aangevallen op dat ie niet kan spreken, dat is gewoon niet waar. We zijn het volgens mij verder vooral niet eens omdat ik het te gemakkelijk om de verantwoordelijkheid door te schuiven naar de RvC, omdat die niet het besluit namen, maar enkel de bekrachtiging waar het nu om ging. Verder is vd Sar daar wel gewoon verantwoordelijk voor. Dat proces loopt, is niet makkelijk, maar mijn punt is dat vd Sar/Ajax in deze zaak dus te voorzichtig handelt in de verdediging van Overmars en niet kritisch ten opzichte van in zo'n gevoelige zaak . En ja, Marc Overmars was ver van de realiteit afgedreven, eens, natuurlijk. 2 uur geleden zei cimbomcu: Mensen die zeuren over de contractverlenging weten niet hoe het er aan toe gaat bij zo'n bedrijf. Mensen vergelijken het een beetje met alsof Ajax het contract van Promes openbrak en verlengde terwijl hij wordt verdacht van zware mishandeling. Zo zit het gewoon niet in elkaar. Ook dat vind ik echt te makkelijk. Snap wel dat het allemaal niet zo simpel zit binnen zo'n bedrijf, maar het gaat ook gewoon over verantwoordelijkheden. Als die niet overeenkomen met hoe het er aan toe gaat bij zo'n bedrijf dan is dat jammer, maar helaas. Dan moet je verantwoordelijkheid nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 5 uur geleden zei cimbomcu: Mensen die zeuren over de contractverlenging weten niet hoe het er aan toe gaat bij zo'n bedrijf. Mensen vergelijken het een beetje met alsof Ajax het contract van Promes openbrak en verlengde terwijl hij wordt verdacht van zware mishandeling. Zo zit het gewoon niet in elkaar. Het is ethisch gezien toch niet de juiste beslissing geweest? "We hebben signalen gekregen dat hij collega's lastigviel en wilden eerst onderzoeken of dat klopte" blijft juridisch gezien 100% overeind waardoor je dus prima gegronde redenen hebt om die contractverlenging nog even niet te doen. Daarbij hoef je die daarnaast ook niet met veel bombarie wereldkundig te maken. Als er controverse is ontstaan, dan heeft Ajax die echt volledig aan haarzelf te danken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten