Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

1 minuut geleden zei NicoHaak:

Denk dat wij niet in staat zijn om te beoordelen welke technische directeuren eventueel capabel zijn voor de functie. Zelf hoop ik iig dat ze iemand binnen halen met voldoende ervaring en een goed netwerk. Meer kun je er denk ik niet over wensen.

Amen 

35 minuten geleden zei ElMarcos:

Dus je kunt wel beoordelen dat alle namen die mensen noemen niet goed zijn en daar overheen pissen, maar zelf weet je eigenlijk niks beters? Goed om te weten. 

Luis Campos. Monchi. Mo Allach, Toon Gerbrands, Art Langeler, Robert Eenhoorn, Hans Van Breukelen etc. Genoeg? 

Haha Kareltje, ben inderdaad blij dat het niet jouw werk is. :-D

Als ik dit soort lijstjes zie dan zou je bijna willen smeken aan Overmars of die terug wilt komen en dan verplicht zijn telefoon netjes in een kluisje te leggen zodat hij geen foto's kan maken.

Edited by La Pulga

7 minuten geleden zei Kyrill:

Monchi

Is weer terug bij Sevilla en zit daar op zijn plek. Heeft niks met Ajax, dus onrealistisch.

8 minuten geleden zei Kyrill:

Mo Allach

Proleet eerste klas, heeft zich nergens dusdanig bewezen om in aanmerking te komen voor Ajax.

9 minuten geleden zei Kyrill:

Toon Gerbrands

Algemeen directeur.

10 minuten geleden zei Kyrill:

Art Langeler

Vooral een trainer en proleet eerste klas. Heeft nog wat onzinnigs bij de KNVB mogen doen. Geen relevante en geslaagde ervaring voor een rol als td.

13 minuten geleden zei Kyrill:

Robert Eenhoorn

Algemeen directeur.

13 minuten geleden zei Kyrill:

Hans Van Breukelen

Proleet eerste klas, vooral faalervaringen opgedaan als td (en td voor een voetbalbond is amper vergelijkbaar met td van voetbalclub).

16 minuten geleden zei Kyrill:

Luis Campos

Zou als enige een gesprek waard zijn.

Citaat

Marco van Basten is geschrokken over het nieuws van Marc Overmars, die bij Ajax is vertrokken vanwege 'grensoverschrijdend' gedrag. De oud-topspeler vindt ‘het moeilijk er iets over te vinden’.

"Ik ben geen expert in dit soort zaken, het overvalt mij ook een beetje. Ik heb zo links en rechts wat dingen gehoord... Ik vind erg moeilijk om er iets van te vinden”, begint Van Basten bij Rondo. "Natuurlijk keur ik het af, maar je krijgt bijna het idee dat Marc iemand vermoord heeft.”

"Het wordt echt heel erg zwaar gemaakt”, vervolgt hij. “Het is natuurlijk iets wat absoluut niet kan, maar ik wil wel weten wat er gebeurd is. Het lijkt nu wel of hij het meest verschrikkelijke heeft gedaan wat je kunt bedenken."

Volgens Van Basten is het afwachten. "Als het alleen maar blijft bij een bombardement aan appjes, dan is het nog steeds af te keuren, maar dan vind ik het wel wat anders dan iemand fysiek aanraken.”

De beste spits van Nederland heeft gesproken en ik kan het niet meer dan alleen maar eens met hem zijn.

7 uur geleden zei La Pulga:

De beste spits van Nederland heeft gesproken en ik kan het niet meer dan alleen maar eens met hem zijn.

Van Basten is een domme loser. Komt nooit wat zinnigs uit. Eén van de allerslechtste voetbalanalisten. Over zaken buiten voetbal moet hij al helemaal niet praten, zo blijkt ook uit dat tekstje van je. Hoe kan je het nou eens zijn met gebakken lucht? Hij zegt helemaal niks. Verbale diarree. 

9 uur geleden zei himan:

Als leidinggevende penissen sturen naar stagaires. Lekkere vent ben je dan hoor. _O_ /s

Dat zegt van Basten toch niet? Dat dat compleet normaal is? Maar ik snap zijn strekking wel: Hij wordt in 1 adem genoemd met al die perikelen omtrent de Voice, waar er eentje gewoon met zijn poten aan kids gezeten heeft en een ander vingers gestoken heeft in plekken waar de zon niet schijnt. Als dan blijkt dat Overmars alleen achterlijke appjes gestuurd heeft met oneerbare voorstellen en foto's van zijn nog kleinere Overmars, dan is dat imo wel even wat anders ja. 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat zegt van Basten toch niet? Dat dat compleet normaal is? Maar ik snap zijn strekking wel: Hij wordt in 1 adem genoemd met al die perikelen omtrent de Voice, waar er eentje gewoon met zijn poten aan kids gezeten heeft en een ander vingers gestoken heeft in plekken waar de zon niet schijnt. Als dan blijkt dat Overmars alleen achterlijke appjes gestuurd heeft met oneerbare voorstellen en foto's van zijn nog kleinere Overmars, dan is dat imo wel even wat anders ja. 

Sorry, maar ik kan het toch even niet opbrengen om een bepaalde vorm van onrecht te voelen tegenover Overmars. Wat hij heeft gedaan is totaal onaanvaardbaar. Met wat me nu weten vind ik zijn opmerking dat hij zich niet bewust was van het feit dat zijn gedrag toelaatbaar was verbijsterend. Ik ben ook benieuwd wat er naar aanleiding van het interne onderzoek wellicht nog meer aan het licht gaat komen. 

Met wie ik dan nog meer medelijden heb is met Edwin van der Sar. Die krijgt nu de volledige strontkar over zich heen, omdat hij geen groot spreker is. Zijn verhaal kwam niet sterk over, maar als je daar even doorheen prikt was de boodschap inhoudelijk nog best prima. Alleen hij wordt inmiddels aangepakt alsof hij de appjes zelf verstuurde.

17 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Je hebt het over de beste spits van Nederland en vervolgens benoem je een stukje van van Basten? Ik snap het niet, ik zie hier niet de reactie van Robin van Persie.

Bedankt voor deze nutteloze bijdrage aan de discussie. 

7 minuten geleden zei ElMarcos:

Sorry, maar ik kan het toch even niet opbrengen om een bepaalde vorm van onrecht te voelen tegenover Overmars. Wat hij heeft gedaan is totaal onaanvaardbaar. Met wat me nu weten vind ik zijn opmerking dat hij zich niet bewust was van het feit dat zijn gedrag toelaatbaar was verbijsterend. Ik ben ook benieuwd wat er naar aanleiding van het interne onderzoek wellicht nog meer aan het licht gaat komen. 

Dat mag, ik kan dat persoonlijk dan weer wel. Ik vind het idioot, als het waar is dat Overmars alleen berichtjes gestuurd heeft met daarin wat onsmakelijke foto's, dit absoluut niet in dezelfde zin mag worden genoemd met praktijken bij Voice. Kom op he. Dat het dan nog steeds fout is wat die heeft gedaan, staat natuurlijk als een paal boven water. Maar hier is weer eens de deug politie die dan direct in de stress schiet. Overigens slaat dat niet op jou.

7 minuten geleden zei ElMarcos:

Met wie ik dan nog meer medelijden heb is met Edwin van der Sar. Die krijgt nu de volledige strontkar over zich heen, omdat hij geen groot spreker is. Zijn verhaal kwam niet sterk over, maar als je daar even doorheen prikt was de boodschap inhoudelijk nog best prima. Alleen hij wordt inmiddels aangepakt alsof hij de appjes zelf verstuurde.

Bedankt voor deze nutteloze bijdrage aan de discussie. 

@ReneLeBlanc Ga jij even heel snel je mond spoelen. V. Persie mag nog niet de veters strikken van Marco. 

8 uur geleden zei ElMarcos:

Het gaat niet om het feit dat ie niet kan spreken, het gaat erom dat ie niet heeft gehandeld toen er heel serieuze signalen waren dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag. Misschien kun je het zelfs nog wel scherper stellen: dat ie in die context alsnog bepaalde processen tegen willens en wetens heeft uitgevoerd, zoals het nieuwe contract.

Ik vind het ook wel makkelijk hoe sommige bijna begrip lijken te hebben voor Van der Sar. "Hij kan gewoon niet zo goed spreken". Dat sluit nog niet uit dat je gewoon bepaalde gebeurtenissen in een chronologische volgorde kan zetten hè? Zo moeilijk is dat niet. Hij is toch geen debiel? 

2 uur geleden zei Lenstra:

Het gaat niet om het feit dat ie niet kan spreken, het gaat erom dat ie niet heeft gehandeld toen er heel serieuze signalen waren dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag. Misschien kun je het zelfs nog wel scherper stellen: dat ie in die context alsnog bepaalde processen tegen willens en wetens heeft uitgevoerd, zoals het nieuwe contract.

Ik ben toch heel benieuwd waar je dan op doelt.