La Pulga Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Ik snap dat de beker ''zelfs'' voor Ajax belangrijk is. Maar is pas ''kwartfinale'' om dan 10/11 spelers tov Heracles weer op te stellen is gewoon onverantwoord en gaat ze komende tijd fysiek parte spelen bijvoorbeeld bij Benfica uit over 2 weken ofzo... Ach die gasten zijn professioneel en hebben afgelopen week ook allemaal lekker rust gehad op Haller na maar daar is even geen vervanger voor anders had Brob wel gespeeld vandaag. Die Antony he, hoeveel zou die gast waard zijn nu? Gaat wel snel boven de 60 toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Zojuist zei La Pulga: Ach die gasten zijn professioneel en hebben afgelopen week ook allemaal lekker rust gehad op Haller na maar daar is even geen vervanger voor anders had Brob wel gespeeld vandaag. Die Antony he, hoeveel zou die gast waard zijn nu? Gaat wel snel boven de 60 toch? 35 miljoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Zegt 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik snap dat de beker ''zelfs'' voor Ajax belangrijk is. Maar is pas ''kwartfinale'' om dan 10/11 spelers tov Heracles weer op te stellen is gewoon onverantwoord en gaat ze komende tijd fysiek parte spelen bijvoorbeeld bij Benfica uit over 2 weken ofzo... Nee man. En Vitesse is gewoon een serieuze tegenstander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: Zegt Nee man. En Vitesse is gewoon een serieuze tegenstander. 1-3 thuis verlies tegen Groningen, 3-0 verlies bij Fc Twente. Beide duels rood(geen idee hoe snel/laat) maar toch. Nu Antony na 17 minuten al met de 1-0... maar ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: 1-3 thuis verlies tegen Groningen, 3-0 verlies bij Fc Twente. Beide duels rood(geen idee hoe snel/laat) maar toch. Nu Antony na 17 minuten al met de 1-0... maar ok. En met deze tussenstand kan je nu een uurtje rustig de bal rond tikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Zojuist zei La Pulga: En met deze tussenstand kan je nu een uurtje rustig de bal rond tikken. tien tien tien tien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 40 minuten geleden zei cimbomcu: Denk niet dat je het zo kan zeggen Socrates, Ten Hag vind dit soort wedstrijden gewoon te belangrijk om opeens Nico of Taylor op te stellen. Sterk interview wel van hem overigens, klasse Tagliafigo heeft toch gewoon halve finale CL gespeeld? Alsof die ineens een risico zou zijn in een bekerpot. Zeker als de rest van het elftal is zoals het nu is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Klopt, Tagliafico kan gewoon prima. Kleine aanpassing in hoe de poppetjes staan. Je verliest er wat kwaliteiten mee en wint er wat kwaliteiten mee. Maar voor zijn moraal en ritme is het gewoon belangrijk dat hij wat vaker minuten maakt, want hij kan nog weleens belangrijk worden in de CL. Daarnaast ook nog wel een kwestie van respect, maar goed. Heb over Taylor niet gezegd dat 'ie moet spelen overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 1 uur geleden zei Socrates: Beetje zielig dat je Tagliafico weer op het bankje laat. Alvarez & Klaassen doet normaliter ook pijn aan de ogen. Kennelijk is die Taylor ook niet zo bijzonder in de ogen van Ten Hag, die mag nu toch al vrij lang vooral kwartiertjes invallen. Jammer dat je niet gewoon een aardige voetballer voor de 6/8 achter de hand hebt. Ik denk/vrees dat het er ook mee te maken heeft dat de keuze voor Klaassen 'makkelijker' is voor de kleedkamer. Volgens mij kan Taylor een aardige voetballende 6 zijn, maar dan moeten ze hem wel een paar wedstrijden geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 14 minuten geleden zei MetalMichael: Tagliafigo heeft toch gewoon halve finale CL gespeeld? Alsof die ineens een risico zou zijn in een bekerpot. Zeker als de rest van het elftal is zoals het nu is. Oh begrijp mij niet verkeerd, ik heb juist graag een Nico er een keer in en zeker een Taylor. Maar zo werkt Ten Hag niet, nooit. Dus ben hier gewoon niet verrast over. Kwartfinale tegen Vitesse > Ten Hag gaat dan gewoon voor zijn beste elftal. En dat is volgens hem zonder Nico. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Berghuis op 8 is genieten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 2 minuten geleden zei FlyD: Ik denk/vrees dat het er ook mee te maken heeft dat de keuze voor Klaassen 'makkelijker' is voor de kleedkamer. Volgens mij kan Taylor een aardige voetballende 6 zijn, maar dan moeten ze hem wel een paar wedstrijden geven. Ten Hag kiest sowieso heel veilig, ja. Weinig experimenteren, vasthouden aan hetzelfde spelletje, dezelfde veldbezettingen.. Niet per sé verkeerd, maar het gebrek aan voetballend vermogen en handelingssnelheid op het middenveld is bijvoorbeeld zo'n aspect waar hij imo best al eens wat had mogen proberen. Maar misschien zijn er in zijn ogen daar de spelers helemaal niet voor, hoor, daarom hield ik ook een slag om de arm wat bijvoorbeeld een Taylor betreft. Misschien is Ten Hag daar helemaal niet zo van onder de indruk. Zou wel goed zijn om Kudus nog een ruime invalbeurt te geven op het middenveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Een directe vrije trap die erin gaat. Dat is lang geleden zeg bij Ajax. Heerlijke pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Die Alvarez speelt ook fantastisch zeg Zowel verdedigend als aan de bal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 (edited) Zo Antony man.. Het is één grote rondo geworden dit. Edited February 9, 2022 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Kudus aub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Fantastische pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Was een fijn avondje voetbal 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Ajax absoluut klasse weer vanavond zeg. Vitesse eigenlijk nooit echt in de wedstrijd voortgekomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Die keeper van Vitesse heeft z'n week ook niet echt he. Na z'n blunder afgelopen weekend lijkt hij niks meer te durven, zelfs niet te duiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 Ook een kleine S/O naar die Houwen hoor. Wat een verschrikkelijk slechte keeper is dat. Ben heel benieuwd hoe Wittek vanochtend is wakker geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 Wittek is wel 1 van mijn favo niet ajacieden in de eredivisie. Mooie speler. Maar tegen Anthony is wordt hij altijd t bos ingespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Wat een pannenkoek is die perschef van Ajax. Hij is teleurgesteld in de vrouwen die naar de pers zijn gegaan. Ze hadden eerst naar hem moeten gaan. Ik ben ervoor dat die vrouwen naar de pers zijn gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 13, 2022 Share Gepost February 13, 2022 Die snapt het inderdaad niet. "Laat ik even bij een goede relatie/vriend/afhankelijke van Overmars aankloppen, dan kan ik gewoon vrijuit doen". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts