Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Gewoon een EK/WK organiseren heren. Dan komt het goed.

Zelf morgen naar de wedstrijd. Als groot liefhebber van Ola Toivonen gaat het optimaal genieten worden. Wel samen met mijn vader erheen (cadeau voor mijn vader). Dus dat is dan wel weer de leuke kant.

Ik hoop dat dat sarcasme is? Liefhebber van toivonen? Daar kan toch niet ook maar 1 iemand liefhebber van zijn? 1 van de smerigste voetballers die op deze aardbol rondloopt.

edit: wat een droeftoeter is die advocaat toch ook. Weer Janssen er in. Huilen met de pet op. Laten we vooropstellen dat 7-0 vrij onwaarschijnlijk is vooraf. Maar je zult toch iets moeten proberen. Dat met verzorgd voetbal halen is gezien de afgelopen wedstrijden al helemaal een utopie. Waarom dan niet oppurtunisch spelen en alle ballen op dost? Je zult toch minimaal 4-0 voor moeten staan wil je ietwat van kans maken.

oh heerlijke goal van Robben zeg.

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gebruik je de hele tijd Dost niet tot nu, en dan juist tegen Granqvist ga je hem erin zetten :r En waarom weer spits voor spits?

Ja waarom niet? Er zijn maar weinig verdedigers waar dost het fysiek tegen af legt. Wint ook gewoon weer zijn duelletjes en kopt ballen goed terug. Ik snap überhaupt niet waarom Janssen elke keer maar weer mee mag doen. Ik hoor om zijn meevoetballen, maar dat zie ik dan zelf niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp uit de commentaren hier dat de interlandcarrières van Sneijder en Van Persie ook al beëindigd zijn?

Ze spelen beide niet meer bij hun clubs, zijn totaal niet fit. Zie jij het dan nog? Jij wilde toch team bouwen voor de toekomst, daar passe Sneijder en Van Persie niet meer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze spelen beide niet meer bij hun clubs, zijn totaal niet fit. Zie jij het dan nog? Jij wilde toch team bouwen voor de toekomst, daar passe Sneijder en Van Persie niet meer in.

Wat ik wil en wat ik denk dat zou kunnen gebeuren zijn twee verschillende dingen. De vorige interlandperiode kwamen ze allebei nog in actie. Dat betekent voor mij niet zonder meer dat ze al volledig afgeschreven zijn. Zeker als Sneijder 5 wedstrijden bij Nice speelt, kan ik me voorstellen dat De Boer of Koeman hem oproept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een groot sportman is het ook he Robben, genoten van hem.

Eens met Hwb overigens, kijk Van Persie is definitief over, dat was het eigenlijk al en zal bij Fener ook niet meer spelen. Bij Sneijder is het een kwestie van wedstrijdritme, mocht die paar wedstrijden achter elkaar spelen dan komt dat weer terug. Misschien moet je idd hem niet meer oproepen maar om nou net te doen of die al gestopt is gaat mij te ver.

Ja waarom niet? Er zijn maar weinig verdedigers waar dost het fysiek tegen af legt. Wint ook gewoon weer zijn duelletjes en kopt ballen goed terug. Ik snap überhaupt niet waarom Janssen elke keer maar weer mee mag doen. Ik hoor om zijn meevoetballen, maar dat zie ik dan zelf niet zo.

Ik bedoel waarom niet beide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelooflijk Frank Snoeks. 90 minuten Robben ophemelen terwijl hij buiten die wereldgoal geen bal goed raakte (penalty inclusief). Staat het klapvee daar ook nog eens op de tribune 20 minuten lang Arjen bedankt te roepen terwijl je kijkt naar een van de grootste afgangen van de laatste 20 jaar NL Elftal.

EDIT: Oh, lees hier ook commentaren als "Groots" en "Wat een sportman." Okay, zal het wel verkeerd gezien hebben.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelooflijk Frank Snoeks. 90 minuten Robben ophemelen terwijl hij buiten die wereldgoal geen bal goed raakte (penalty inclusief). Staat het klapvee daar ook nog eens op de tribune 20 minuten lang Arjen bedankt te roepen terwijl je kijkt naar een van de grootste afgangen van de laatste 20 jaar NL Elftal.

EDIT: Oh, lees hier ook commentaren als "Groots" en "Wat een sportman." Okay, zal het wel verkeerd gezien hebben.

Ben het met je eens. Tenenkrommend. Tuurlijk, hij neemt afscheid en heeft veel betekent, maar wat een gezwam ook weer van die Snoeks. Man man man.

Vond dat ze niet genoeg druk zetten. Ik verwachtte een Nederlands elftal dat na 90 min dood zou vallen omdat het niet meer kon, nu werd er eindeloos rond getikt op momenten dat ik echt voor de tv zat te schreeuwen (bij wijze van) om actie. Net of kunnen ze het fysiek niet opbrengen? De wissels waren ook ongelukkig gekozen, vond ik. Maar heb maar een klein gedeelte van de wedstrijd een goede instelling gezien, rest was ondermaats en leek het wel of ze bang waren om moe te worden. Geen WK, eigen schuld dikke bult. Ga maar lekker in een hoekje zitten schamen want het is dik en dick verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHAHAHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites