Elsjorro1990 Gepost October 12, 2017 Share Gepost October 12, 2017 Je koopt wel degelijk iets voor de 'zever' dat je het zelf hebt laten liggen. Dan kun je namelijk een gedegen analyse maken waarom dan en daar iets aan gaan proberen te doen. Hoe groter de rol is die aan pech wordt toegeschreven, hoe kleiner de noodzaak is daarmee aan de slag te gaan. Die analyse is toch niet zo lastig: teveel spelers hebben hun niveau niet gehaald en de bondscoach heeft verkeerde beslissingen gemaakt. Dat eerste kun je niks, maar dan helemaal ook niks aan doen en dat tweede wel door eens een fatsoenlijke bondscoach aan te stellen. We zitten nu eenmaal niet meer in een tijd waar het niet uitmaakt dat er 3 man niet zo goed in hun vel zitten, want er liepen er zat die dat wel waren. Van Nistelrooy geblesseerd? Hmm dan moet ik maar kiezen tussen kluivert-Makaay of hasselbaink. Die tijd is geweest. Een feit is nou eenmaal dat van een aardig groot gedeelte van deze selectie de bovengrens oo subtop Europa ligt en de ondergrens op niveau Zwitserland-Bulgarije noem het maar op. Als je dan constant die ondergrens raakt of er zelfs door heen gaat, wat wil je daar dan aan veranderen? Allereerst een bondscoach aanstellend die wel de juiste poppetjes op de juiste plek weet te zetten of de juiste snaar weet te raken. Maar nogmaals: ook dan was die goal tegen Zweden afgekeurd. Wellicht had je het e dan beter vanaf weten te brengen tegen Bulgarije, maar eerlijk gezegd is dat, wanneer veel mensen uit vorm zijn, wel een beetje het niveau waar je naar zit te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost October 12, 2017 Share Gepost October 12, 2017 Die analyse is toch niet zo lastig: teveel spelers hebben hun niveau niet gehaald en de bondscoach heeft verkeerde beslissingen gemaakt. Dat eerste kun je niks, maar dan helemaal ook niks aan doen en dat tweede wel door eens een fatsoenlijke bondscoach aan te stellen. We zitten nu eenmaal niet meer in een tijd waar het niet uitmaakt dat er 3 man niet zo goed in hun vel zitten, want er liepen er zat die dat wel waren. Van Nistelrooy geblesseerd? Hmm dan moet ik maar kiezen tussen kluivert-Makaay of hasselbaink. Die tijd is geweest. Een feit is nou eenmaal dat van een aardig groot gedeelte van deze selectie de bovengrens oo subtop Europa ligt en de ondergrens op niveau Zwitserland-Bulgarije noem het maar op. Als je dan constant die ondergrens raakt of er zelfs door heen gaat, wat wil je daar dan aan veranderen? Allereerst een bondscoach aanstellend die wel de juiste poppetjes op de juiste plek weet te zetten of de juiste snaar weet te raken. Maar nogmaals: ook dan was die goal tegen Zweden afgekeurd. Wellicht had je het e dan beter vanaf weten te brengen tegen Bulgarije, maar eerlijk gezegd is dat, wanneer veel mensen uit vorm zijn, wel een beetje het niveau waar je naar zit te kijken. Daar kun je wel wat aan doen. Hier had ik het ook over in mijn vorige post. Echt onbegrijpelijk vind ik dat. Wij hebben nog steeds fucking goede spelers man :cab: Dat belachelijke van ''ja, dit is het meer niet'' Onzin. Als er spelers falen, dan moet jij ervoor zorgen dat zij niet falen (Van Gaal, Van Marwijk en zelfs Van Basten) Cillessen, Van Dijk, Wijnaldum, Strootman, Blind. Dat is Europese subtop joh. Enige is dat het voorin wat magertjes is, maar goed met Depay en Promes heb je daar nog steeds hele grote ''talenten'' die het moeten waarmaken, vooral in Promes heb ik vertrouwen. Maar met de selectie van Nederland ben je gewoon beter dan Zweden, Bulgarije, Zwitserland, Noord-Ierland, Servië, Ierland, Polen, Denemarken, Griekenland en IJsland. En die gaan allemaal naar het WK of play-offs. En Bulgarije heb ik er neergezet omdat je daar verloor. Kwalitatief zijn we minder dan voorgaande jaren maar er staat nog steeds een goede ploeg die veel meer moet kunnen bereiken dan wat ze nu hebben gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 12, 2017 Share Gepost October 12, 2017 Dat dus. Het is geen toeval dat spelers bij Oranje structureel en bijna collectief hun niveau niet halen én daar kun je wel wat aan doen. Daarnaast vind ik de twee genoemde redenen veel te beperkt. Ik schrijf veel toe aan behoudende spelopvattingen (in bijna de hele Nederlandse voetbalwereld), gebaseerd op 'balbezit = controle'. Een visie op voetbal en beleid dat daaruit volgt lijkt te ontbreken. In elk geval is het niet zichtbaar. Waar Nederland in de historie verschillende keren toonaangevend en vernieuwend was, is het nu een van de meer behoudzuchtige landen. We grijpen terug op wat vroeger werkte, alsof de tijd heeft stilgestaan en (oa) Guardiola, Mourinho, Klopp, Conte, Simeone en Löw het voetbal niet veranderd hebben. Hoor btw van meerdere journalisten (die betrokken waren) dat Sampaioli lijntjes heeft uitgegooid naar de KNVB, maar dat ze het niet geloofden en er daarom niet op ingingen. Toen is voor Advocaat gekozen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 12, 2017 Share Gepost October 12, 2017 Daar kun je wel wat aan doen. Hier had ik het ook over in mijn vorige post. Echt onbegrijpelijk vind ik dat. Wij hebben nog steeds fucking goede spelers man :cab: Dat belachelijke van ''ja, dit is het meer niet'' Onzin. Als er spelers falen, dan moet jij ervoor zorgen dat zij niet falen (Van Gaal, Van Marwijk en zelfs Van Basten) Cillessen, Van Dijk, Wijnaldum, Strootman, Blind. Dat is Europese subtop joh. Enige is dat het voorin wat magertjes is, maar goed met Depay en Promes heb je daar nog steeds hele grote ''talenten'' die het moeten waarmaken, vooral in Promes heb ik vertrouwen. Maar met de selectie van Nederland ben je gewoon beter dan Zweden, Bulgarije, Zwitserland, Noord-Ierland, Servië, Ierland, Polen, Denemarken, Griekenland en IJsland. En die gaan allemaal naar het WK of play-offs. En Bulgarije heb ik er neergezet omdat je daar verloor. Kwalitatief zijn we minder dan voorgaande jaren maar er staat nog steeds een goede ploeg die veel meer moet kunnen bereiken dan wat ze nu hebben gedaan. dat is toch ook wat ik zeg? Of zie ik het nu verkeerd? De ondergrens ligt in de buurt van landen die jij op noemt en de bovengrens is Europees subtop niveau. Dan heb ik het over vorm. Je bent het toch wel met me eens dat we niet echt meer spelers hebben die ook op een mindere dag belangrijk kunnen zijn? Over promes ben ik het ook wel met je eens, depay dan weer niet. Ja depay heeft een ongekend potentieel, maar hoelang mag die daar nog op teren? Lijkt constant de verkeerden keuzes te maken en vooral bezig te zijn met randzaken. En als bondscoach kun je aan vorm niet veel doen. Is het dan de schuld van advocaat dat strootman als een zoutzak staat te voetballen? Om even de jaren 2002-2014 als voorbeeld te gebruiken, daar had je toch vooral spelers als Sneijder Robben van persie van der vaart Huntelaar die bij hun club zo ongeveer de absolute topspelers waren. Nu praat je over Wijnaldum en strootman, 2 prima voetballers hoor, maar die zijjn toch vooral dienend aan hun elftal. Die nemen niet dit oranje op sleeptouw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 12, 2017 Share Gepost October 12, 2017 Dat dus. Het is geen toeval dat spelers bij Oranje structureel en bijna collectief hun niveau niet halen én daar kun je wel wat aan doen. Daarnaast vind ik de twee genoemde redenen veel te beperkt. Ik schrijf veel toe aan behoudende spelopvattingen (in bijna de hele Nederlandse voetbalwereld), gebaseerd op 'balbezit = controle'. Een visie op voetbal en beleid dat daaruit volgt lijkt te ontbreken. In elk geval is het niet zichtbaar. Waar Nederland in de historie verschillende keren toonaangevend en vernieuwend was, is het nu een van de meer behoudzuchtige landen. We grijpen terug op wat vroeger werkte, alsof de tijd heeft stilgestaan en (oa) Guardiola, Mourinho, Klopp, Conte, Simeone en Löw het voetbal niet veranderd hebben. Hoor btw van meerdere journalisten (die betrokken waren) dat Sampaioli lijntjes heeft uitgegooid naar de KNVB, maar dat ze het niet geloofden en er daarom niet op ingingen. Toen is voor Advocaat gekozen. Maar wat kun je daar dan aan doen? Even vooropgesteld dat ik geen coach ben of iets dergelijks. Maar het lijkt me toch dat een trainer als advocaat wel weet hoe je een speler moet prikkelen of hoe je iets uit een elftal kan krijgen toch? En als hij dat dan niet kan, wie dan wel? Ik vind het dan wat makkelijk om namen als guardiola etc. Te noemen aangezien die met de absolute top werken. Misschien zijn wij als supporters wel te gekleurd in onze mening? Onze beste spelers zijn jongens die bij hun club prima mee doen, maar de boel niet kunnen trekken. Dan word het verdomd lastig om daar een goed werkend elftal van te smeden. Vind je dan persooonlijk dat er hele rare beslissingen zijn gemaakt? Als ik er dan zo over nadenk springt bij mij het debuut van de ligt in gedachten en het vasthouden aan Janssen. Dat zijn beslissingen waarvan ik denk: die had je anders moeten doen. + ik was niet met de systemen gaan spelen waar advocaat voor gekozen heeft tegen Frankrijk en wit Rusland. Maar verder heeft hij toch vooral begrijpelijke dingen gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Ik vind dat Depay het statistisch niet eens zo slecht gedaan heeft met 3 goals in 207 minuten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 (edited) Maar wat kun je daar dan aan doen? Even vooropgesteld dat ik geen coach ben of iets dergelijks. Maar het lijkt me toch dat een trainer als advocaat wel weet hoe je een speler moet prikkelen of hoe je iets uit een elftal kan krijgen toch? En als hij dat dan niet kan, wie dan wel? Ik vind het dan wat makkelijk om namen als guardiola etc. Te noemen aangezien die met de absolute top werken. Misschien zijn wij als supporters wel te gekleurd in onze mening? Onze beste spelers zijn jongens die bij hun club prima mee doen, maar de boel niet kunnen trekken. Dan word het verdomd lastig om daar een goed werkend elftal van te smeden. Vind je dan persooonlijk dat er hele rare beslissingen zijn gemaakt? Als ik er dan zo over nadenk springt bij mij het debuut van de ligt in gedachten en het vasthouden aan Janssen. Dat zijn beslissingen waarvan ik denk: die had je anders moeten doen. + ik was niet met de systemen gaan spelen waar advocaat voor gekozen heeft tegen Frankrijk en wit Rusland. Maar verder heeft hij toch vooral begrijpelijke dingen gedaan? Ik vraag me serieus af of Advocaat nog weet hoe hij spelers moet prikkelen. Wat is de laatste keer geweest dat hij succesvol was als coach? Maar mij ging het niet zozeer om het prikkelen van spelers, maar het sturen van groepsdynamiek enerzijds en het zorgen voor herkenbare, effectieve patronen op het veld anderzijds. In het kader van dat laatste noemde ik Guardiola en de anderen. Op tactisch gebied is er de laatste 10-15 jaar veel gebeurd, bij Oranje (in breder: in het Nederlandse voetbal) zie je daar vrij weinig van terug. Dat lijkt me fundamentele kritiek en is direct te herleiden naar beslissingen van de bondscoaches en vind ik niet begrijpelijk. Evenmin begrijpelijk is dat Advocaat in 5 kwalificatiewedstrijden volgens mij nooit gestart is met dezelfde verdediging. Hij gebruikte 4 (!) rechtsbacks, 4 centrale verdedigers en 2 linksbacks. De belangrijkste twee wedstrijden koos hij voor een centrale verdediger met 1 interland achter z'n naam. Bovendien was duidelijk dat we iets anders moesten gaan doen dan we deden om ons nog te kwalificeren. Wat heeft Advocaat nou wezenlijk anders gedaan dan Blind? Hij is imo grotendeels doorgegaan op dezelfde manier. Is dat begrijpelijk? Edited October 13, 2017 by Hwb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Desondanks was het iets minder los zand (op Frankrijk uit misschien na) dan onder Blind hoor. Die man wist echt niet wat ie deed en het was ook schandalig hoe zijn aanstelling is verlopen. Een goede coach kan echt nog wel wat van dit team maken, probleem is om een goede coach te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Ik vraag me serieus af of Advocaat nog weet hoe hij spelers moet prikkelen. Wat is de laatste keer geweest dat hij succesvol was als coach? Maar mij ging het niet zozeer om het prikkelen van spelers, maar het sturen van groepsdynamiek enerzijds en het zorgen voor herkenbare, effectieve patronen op het veld anderzijds. In het kader van dat laatste noemde ik Guardiola en de anderen. Op tactisch gebied is er de laatste 10-15 jaar veel gebeurd, bij Oranje (in breder: in het Nederlandse voetbal) zie je daar vrij weinig van terug. Dat lijkt me fundamentele kritiek en is direct te herleiden naar beslissingen van de bondscoaches en vind ik niet begrijpelijk. Evenmin begrijpelijk is dat Advocaat in 5 kwalificatiewedstrijden volgens mij nooit gestart is met dezelfde verdediging. Hij gebruikte 4 (!) rechtsbacks, 4 centrale verdedigers en 2 linksbacks. De belangrijkste twee wedstrijden koos hij voor een centrale verdediger met 1 interland achter z'n naam. Bovendien was duidelijk dat we iets anders moesten gaan doen dan we deden om ons nog te kwalificeren. Wat heeft Advocaat nou wezenlijk anders gedaan dan Blind? Hij is imo grotendeels doorgegaan op dezelfde manier. Is dat begrijpelijk? Wat is de laatste keer dat we überhaupt een Nederlandse coach hebben gehad die wat succes heeft behaald op een noemenswaardig niveau? Bosz vrij recentelijk, maar die zal echt niet willen+ die is wel zo eigenwijs dat hij de boel naar zijn hand wil zetten en daar zijn al die pennenlikkers bij de KNVB niet zo blij mee. Ik snap je punt wel, maar ik vraag mij dan af: wat wil je daar dan aan doen? Met dat beleid heb je nog niet zo lang gelezen een finale en een halve finale behaald op het wk. Welke coach je ook voor een groep neer zet, je bent in meer of mindere mate wel afhankelijk van je materiaal. Neem bijvoorbeeld jou statistiek qua verdedigers, op zichzelf is dat een schrikbarende statistiek. Maar als je daar dieper op in gaat, vooral ingegeven door het feit dat je oa met de vrij,karsdorp de nodige blessures hebt gehad. Dat zijn dus al, vervangers meegeteld, 4 gebruikte verdedigers. Vervolgens heb je van dijk een tijdje moeten missen, dat zijn er al 6. Dan kun je discussiëren over welke vervangers er gebruikt zijn en wie dat dan wel had moeten zijn, maar dat zijn geen hele rare beslissingen geweest in mijn ogen. wel ben ik het met je eens wat betreft de speelstijl in bepaalde wedstrijden, maar dat had ik al benoemd. Ik vind het onbegrijpelijk dat je in de laatste 2 wedstrijden niet oppurtnistischer bent gaan spelen. Je weet voor aanvang tegen wit-Rusland dat je minimaal een doelpunt of 6/7 moet maken om een realistische kans te hebben. Dan begin je vervolgens weer in een behoudend systeem met 0,0 creativiteit en een spits die alleen penals tussen de palen kan schieten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Als er geen capabele Nederlandse coaches zijn, neem je een buitenlander. Zoals ik al zei had Sampaioli interesse, maar werd afgewimpeld omdat de KNVB dacht dat het niet serieus was. Daarnaast klopt niet helemaal wat je zegt over de verdedigers. Karsdorp heeft onder Advocaat niet gespeeld, dus die zat niet eens bij die 4 rechtsbacks. Van Dijk was de vervanger van De Vrij, dus dat zijn er 2 en niet 4. En natuurlijk waren er blessures enzo. Maar het blijft bizar dat je in 5 belangrijke wedstrijden niet een keer met dezelfde verdediging speelt, heb ik het nog niet eens over de keeper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Als er geen capabele Nederlandse coaches zijn, neem je een buitenlander. Zoals ik al zei had Sampaioli interesse, maar werd afgewimpeld omdat de KNVB dacht dat het niet serieus was. Daarnaast klopt niet helemaal wat je zegt over de verdedigers. Karsdorp heeft onder Advocaat niet gespeeld, dus die zat niet eens bij die 4 rechtsbacks. Van Dijk was de vervanger van De Vrij, dus dat zijn er 2 en niet 4. En natuurlijk waren er blessures enzo. Maar het blijft bizar dat je in 5 belangrijke wedstrijden niet een keer met dezelfde verdediging speelt, heb ik het nog niet eens over de keeper. Daar wil ik wel op inhaken: sampaoli, wat ik overigens wel echt een trainer vind met een super spelopvatting, had bij oa chili hetzelfde als de trainers die je eerder opnoemde: 2/3 echte topspelers. En dan praat ik echt over absolute Europese top. Dat hebben wij niet meer. Ik denk dat dat een aspect is war niet te onderschatten is. Mindere spelers trekken zich daar ook aan op. Mooiste voorbeeld is wel bij Ajax afgelopen jaar. Sánchez zorgt er zowat in zijn etentje voor dat viergever ineens wel de bal naar iemand in hetzelfde shirt kan spelen ( ietwat overdreven). Ik denk vooral dat we gewoon niet meer de spelers hebben om ons tussen dergelijke landen te scharen. En dan kan het zo zijn, dat he op een slechte dag, verliest van teams als Zweden etc. Dat dat dan een combinatie van kwaliteit/trainer en vorm is, lijkt me een normale conclusie. Overigens weet ik niet of van dijk de directe vervanger van de vrij was, immers spelen we normaliter met een rechtspoot rechts en een linkspoot links. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Sampaoli heeft niet alleen bij Chili gezeten natuurlijk. Eerder al in Argentinië en laatst ook bij Sevilla boven verwachting gepresteerd met een duidelijke en aantrekkelijke spelstijl. De keuze voor Advocaat is behoudzuchtig, voorzichtig. Sinds het WK van 2014 hebben we geen gedurfde, verrassende, positieve keuze meer gezien van een bondscoach. Het is allemaal aan de veilige kant. En ondanks dat dat niet werkte, bleven ze dat doen en bleven ze mensen aanstellen die dat doen. Volgens mij zijn Van Dijk en De Vrij allebei rechtsbenig. In elk geval stond eerst De Vrij en daarna Van Dijk rechts-centraal in de verdediging, met een links poot naast zich. Vandaar dat ik Van Dijk als vervanger van De Vrij betitelde. Het centrum was De Vrij - Hoedt (3 wedstrijden) of Van Dijk - Rekik (2 wedstrijden). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Ik vind dat Depay het statistisch niet eens zo slecht gedaan heeft met 3 goals in 207 minuten. Exact. In de periodes van de wedstrijden waarin hij als spits speelde vond ik hem bijzonder sterk. Imo zou ik een type Depay altijd de voorkeur geven in de spits boven Janssen. Meer voetbal, meer onvoorspelbaarheid, meer combinaties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 We moeten in ieder geval iets anders gaan doen dan we de afgelopen jaren aan het doen zijn, oftewel een keer een buitenlandse bondscoach een kans geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Geen paniek jongens, Depay gaat naar Real Madrid. #EuropeesKampioen2020 http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=315015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N4z4reno Gepost October 13, 2017 Share Gepost October 13, 2017 Sampaoli heeft niet alleen bij Chili gezeten natuurlijk. Eerder al in Argentinië en laatst ook bij Sevilla boven verwachting gepresteerd met een duidelijke en aantrekkelijke spelstijl. De keuze voor Advocaat is behoudzuchtig, voorzichtig. Sinds het WK van 2014 hebben we geen gedurfde, verrassende, positieve keuze meer gezien van een bondscoach. Het is allemaal aan de veilige kant. En ondanks dat dat niet werkte, bleven ze dat doen en bleven ze mensen aanstellen die dat doen. Volgens mij zijn Van Dijk en De Vrij allebei rechtsbenig. In elk geval stond eerst De Vrij en daarna Van Dijk rechts-centraal in de verdediging, met een links poot naast zich. Vandaar dat ik Van Dijk als vervanger van De Vrij betitelde. Het centrum was De Vrij - Hoedt (3 wedstrijden) of Van Dijk - Rekik (2 wedstrijden). Mwah die kwam bij Sevilla in een team terecht dat weliswaar veel in werd verkocht, maar met Monchi als technisch directeur ook veel in werd gekocht. Emery won daar ook 3 maal de Europa League dus zo fantastisch is dat niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 14, 2017 Share Gepost October 14, 2017 Klopt, maar hij heeft dat team wel helemaal naar zijn hand gezet en op een heel andere manier laten voetballen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost October 25, 2017 Share Gepost October 25, 2017 [h=1]Van Dijk toch in selectie Oranje: ‘Administratieve fout van KNVB’[/h] Woensdag, 25 oktober 2017 om 14:04 Virgil van Dijk maakt toch deel uit van de voorselectie van het Nederlands elftal voor de wedstrijden tegen Schotland en Roemenië. De naam van de verdediger was nergens op de lijst te vinden, maar dat kwam door een administratieve fout van de KNVB. “Van Dijk komt wel degelijk in de plannen van bondscoach Dick Advocaats voor. In de administratieve afhandeling is een fout gemaakt”, zo communiceert de voetbalbond. De 26-jarige Van Dijk staat momenteel op veertien interlands; hij maakte zijn debuut voor zijn land in oktober 2015 in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Kazachstan (1-2 winst). Van Dijk komt uit de jeugdopleidinig van Willem II en maakte in de zomer van 2010 de overstap naar FC Groningen. Via Celtic kwam hij medio 2015 bij Southampton terecht en daar staat hij nog tot 2022 onder contract. Van Dijk speelde tot dusverre 72 officiële wedstrijden voor the Saints en daarin kwam hij tot 7 doelpunten. ----------------------- Dit kan toch niet jongens :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 25, 2017 Share Gepost October 25, 2017 Ah vandaar dat Pieters er nooit bij zit. Al is het nu trouwens ook niet echt het moment, om er even serieus op in te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 25, 2017 Share Gepost October 25, 2017 Zag dat Sneijder ook in de voorselectie zit. Slaat ook nergens op. Wat is het nu van hem te laten meespelen in de volgende oefeninterlands? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 26, 2017 Share Gepost October 26, 2017 Zag dat Sneijder ook in de voorselectie zit. Slaat ook nergens op. Wat is het nu van hem te laten meespelen in de volgende oefeninterlands? Afscheidswedstrijd? Ik kan het me anders ook niet voorstellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 26, 2017 Share Gepost October 26, 2017 Afscheidswedstrijd? Ik kan het me anders ook niet voorstellen. Sneijder zat ee de vorige keer niet bij omdat die nog niet of nauwelijks gespeeld had. Inmiddels lijkt het erop dat die dit is en zijn minuten maakt, dus zit die er bij bij gebrek aan beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 26, 2017 Share Gepost October 26, 2017 Afscheidswedstrijd lijkt mij logischer. Want we kunnen ons tijdens die twee wedstrijden ons wel gaan richten op de toekomst iopv het selecteren van spelers die bij het volgende EK 35 jaar zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 26, 2017 Share Gepost October 26, 2017 (edited) Van Aanholt moet wel afvallen na zijn wanprestatie deze week in de League Cup. Edit: "deze week" Edited October 26, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost November 3, 2017 Share Gepost November 3, 2017 Ja dat had ik dus goed gezien Dickie: "Sofyan Amrabat heeft alle jeugd elftallen van de KNVB doorlopen, dan is het gek dat je voor Marokko kiest." Hij heeft vier Onder 15 wedstrijden gespeeld... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts