Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Welke Tweet? Ik mis iets.

Ja die hebben ze niet veel later offline gehaald, iets met Wout Weghorst, cool & collected. Denk dat ze wel door hadden dat het niet heel gepast was met wat er een paar minuten daarvoor nog allemaal aan de hand was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja die hebben ze niet veel later offline gehaald, iets met Wout Weghorst, cool & collected. Denk dat ze wel door hadden dat het niet heel gepast was met wat er een paar minuten daarvoor nog allemaal aan de hand was. 

Ai, da's niet slim nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Interessante opstelling. Geen idee nog wat het idee van Koeman hierachter zit, met een Zirkzee op 10 en Frimpong op rechts in een 4-mans verdediging. Wat dat betreft een extreem aanvallende opstelling.

Ik denk dat het iets met iedereen speeltijd geven te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me ook wel af wat je wil bereiken met 2 spitsen, 1 linksbuiten, 2 tienen en een RWB. Soort van 3-1-4-2 in balbezit? Maarja, Brobbey, Zirkzee én Lang en drukzetten…? :D  En dan is het ook nog eens totaal niet op elkaar ingespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geweldig jaar zegt die Koeman :D echt compleet de weg kwijt die man. 50% van je wedstrijden maar gewonnen en alleen maar tegen tegenstanders die echt veel en veel minder goede spelers hebben dan wij. En alles met verschrikkelijk voetbal. Op misschien 1 of 2 potten na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sick Blik:

Een geweldig jaar zegt die Koeman  echt compleet de weg kwijt die man. 50% van je wedstrijden maar gewonnen en alleen maar tegen tegenstanders die echt veel en veel minder goede spelers hebben dan wij. En alles met verschrikkelijk voetbal. Op misschien 1 of 2 potten na.

Ik kan me oprecht niet herinneren wanneer we van een topland hebben gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Ik kan me oprecht niet herinneren wanneer we van een topland hebben gewonnen.

Ik denk wel ook dat we realistisch moeten zijn met de spelers die we hebben. Daarmee win je gewoon moeilijk van een topland (de aanval is al jaren een probleem). En hoe vaak kom je ze nou tegen? Op het WK in de kwartfinale, op het EK in de halve finale, en 2x ga je toch bijna door. Dat het er niet uit ziet komt ook doordat je praktisch geen voorbereidingstijd hebt.

Desalniettemin is het antwoord op dit statement schokkend (ik reken een België en Denemarken niet mee als topland): Duitsland september 2019. In de paar maanden daarvoor nog een aantal overwinningen tegen o.a. Engeland & Frankrijk (dit was onder Koeman ook dacht ik). In de tussentijd tegengekomen: Duitsland 4x, Frankrijk 3x, Italië 2x, Engeland, Argentinië, Kroatië, Spanje. Waarvan 8x verlies, 6x gelijk (dit tet niet op dus heb vast ergens foutje gemaakt).

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind nog steeds dat Koeman nog wat geduld verdient. Hij wordt steeds bekritiseerd op wedstrijden waar je al door bent. Oostenrijk EK, nu deze tegen Bosnië. Of op wedstrijden waar je veel meer kansen krijgt maar ze niet afmaakt.(uit tegen Hongarije). Het gaat uiteindelijk maar om een paar wedstrijden: EK's en WK's. De rest boeit eigenlijk bijna niets en daar moet je dus ook niet te veel aandacht aan schenken. Hij heeft de halve finale van het EK gehaald. Dat had misschien beter gekunt, maar lijkt me ook prima gezien ze fucking Frenkie misten en geen een top aanvaller hadden en hebben. De ondergrens wordt in ieder geval gehaald, dus laat nu maar zien dat je met frenkie en betere aanvallers ook toplanden kan verslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei himan:

Ik vind nog steeds dat Koeman nog wat geduld verdient. Hij wordt steeds bekritiseerd op wedstrijden waar je al door bent. Oostenrijk EK, nu deze tegen Bosnië. Of op wedstrijden waar je veel meer kansen krijgt maar ze niet afmaakt.(uit tegen Hongarije). Het gaat uiteindelijk maar om een paar wedstrijden: EK's en WK's. De rest boeit eigenlijk bijna niets en daar moet je dus ook niet te veel aandacht aan schenken. Hij heeft de halve finale van het EK gehaald. Dat had misschien beter gekunt, maar lijkt me ook prima gezien ze fucking Frenkie misten en geen een top aanvaller hadden en hebben. De ondergrens wordt in ieder geval gehaald, dus laat nu maar zien dat je met frenkie en betere aanvallers ook toplanden kan verslaan.

Dat is gewoon niet waar, volgens mij wordt hij/het spel onder hem bijna elke wedstrijd bekritiseerd. Weet niet welke sites Koeman zelf met een cijfer beoordelen na iedere wedstrijd en of daar een simpel overzicht van te maken is, maar Koeman heeft vaak genoeg een onvoldoende/kleine voldoende gescoord in winnende wedstrijden en heeft hij (vrijwel) nooit vertoond dat hij veel tactische kennis heeft. En zoals hierboven gezegd, nog geen enkele wedstrijd tegen een topland gewonnen onder hem. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit na een halve finale zo oke er mee was omdat we echt totaal niet meer verdienden.

Duo Depay/Wijnaldum was hij zich lang aan kon vasthouden en zich bovendien zich veels te lang aan vastgehouden heeft. Vind het dan wel weer positief dat hij na het EK hier wel duidelijk in veranderd lijkt te zijn door bepaalde spelers niet meer op te roepen en zeker wel kans te bieden aan nieuw elan. Dat is ook dan het enige waar je aan vast kan houden als je praat over meer geduld met hem hebben, want verder zie ik hem zelf niet veranderen.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites