timpy00 Gepost November 10 Share Gepost November 10 30 minuten geleden zei Arezo: Waarom die dikke de Ligt er altijd weer bij zit is me echt een raadsel. Verder is Rensch hilaris, maar die zit er puur bij voor het Ajax quotum. Kan niet anders. 2 spitsen van 1 team dat 433 speelt vind ik ook grappig. Maar Bosnië en Hongarije moeten te doen zijn. Hoe zeg je ik kijk geen voetbal zonder te zeggen ik kijk geen voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 10 Share Gepost November 10 16 uur geleden zei PJHoutman: Justin Shane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 10 Share Gepost November 10 1 uur geleden zei timpy00: Hoe zeg je ik kijk geen voetbal zonder te zeggen ik kijk geen voetbal. Ik snap dat je het liefst ook Pasveer, Baas Klaassen en Akpom (ondanks dat we dan een reglementaire 3-0 nederlaag krijgen) ook in Oranje ziet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 10 Share Gepost November 10 24 minuten geleden zei Arezo: Ik snap dat je het liefst ook Pasveer, Baas Klaassen en Akpom (ondanks dat we dan een reglementaire 3-0 nederlaag krijgen) ook in Oranje ziet.. Nee hoor. Ik zie het liefst geen enkele Ajax speler in het Nederlands elftal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 10 Share Gepost November 10 Heeft Geertruida zelf bedankt? Zie anders geen reden waarom je Rensch mee neemt eigenlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 10 Share Gepost November 10 1 minuut geleden zei joostmakaay: Heeft Geertruida zelf bedankt? Zie anders geen reden waarom je Rensch mee neemt eigenlijk. Geblesseerd uitgevallen in de CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 10 Share Gepost November 10 13 minuten geleden zei joostmakaay: Heeft Geertruida zelf bedankt? Zie anders geen reden waarom je Rensch mee neemt eigenlijk. Gaan Dumfries en Frimpong ook niet mee dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost November 11 Share Gepost November 11 23 uur geleden zei Kyrill: Gaan Dumfries en Frimpong ook niet mee dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 11 Share Gepost November 11 (edited) 2 minuten geleden zei FlyD: Ik maakte een grapje zonder smiley 😉 Ik zie geen nut voor Rensch bij Oranje voor RB of WBR positie als we ook al en Dumfries, Frimpong en Jurrien Timber hebben. Jurrien speelt dan wel vaak LB bij Arsenal maar kan met zo goed RB spelen. Edited November 11 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost November 11 Share Gepost November 11 1 minuut geleden zei Kyrill: Ik maakte een grapje zonder smiley 😉 Ik zie geen nut voor Rensch bij Oranje voor RB of WBR positie als we ook al en Dumfries, Frimpong en Jurrien Timber hebben. Jurrien speelt dan wel vaak LB bij Arsenal maar kan met zo goed RB spelen. Oh haha... Ik denk dat Koeman Frimpong niet ziet als RB in een systeem met 4 verdedigers. Dumfries is ook een heel ander type dan Rensch. Verder kunnen J. Timber en Rensch beide op verschillende posities uit de voeten. Vermoedelijk is dat de redenering. Voor mij hoeft hij er ook niet per se bij, maar kan het wel begrijpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 11 Share Gepost November 11 Zojuist zei FlyD: Oh haha... Ik denk dat Koeman Frimpong niet ziet als RB in een systeem met 4 verdedigers. Dumfries is ook een heel ander type dan Rensch. Verder kunnen J. Timber en Rensch beide op verschillende posities uit de voeten. Vermoedelijk is dat de redenering. Voor mij hoeft hij er ook niet per se bij, maar kan het wel begrijpen. Is en blijft Nations League haha. Ik heb er al teveel aandacht aanbesteed haha. Ik kijk pas weer Oranje, wanneer het daadwerkelijk wk kwalificatie is ,mits ik niet aan het werk ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 11 Share Gepost November 11 Mis jij wel eens wedstrijden door je werk dan? Dat is me nooit opgevallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 11 Share Gepost November 11 Jullie zoeken elkaar wel steeds op hé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 11 Share Gepost November 11 #WZAWZDB Citaat Brobbey - Weghorst - Kluivert Lang - Gravenberch - Frenkie - Malen Hato - J. Timber - Rensch Verbruggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost November 11 Share Gepost November 11 Dan weet je zeker dat het niks wordt, met zo'n opstelling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost November 11 Share Gepost November 11 5 minuten geleden zei Sick Blik: Dan weet je zeker dat het niks wordt, met zo'n opstelling. Happon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost November 11 Share Gepost November 11 Nu wordt het met Koeman sowieso met geen enkele opstelling iets overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 11 Share Gepost November 11 Na alles wat Koeman voor het Nederlands voetbal heeft betekend, verdiend hij het sowieso om de opvolger van Priske te worden natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 12 Share Gepost November 12 Waarom wordt Veltman eigenlijk nooit opgeroepen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 12 Share Gepost November 12 4 minuten geleden zei timpy00: Waarom wordt Veltman eigenlijk nooit opgeroepen? Geen plaats op het veld, man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 12 Share Gepost November 12 3 minuten geleden zei Aaron21: Geen plaats op het veld, man. Dit zou echt een ban moeten opleveren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 12 Share Gepost November 12 3 minuten geleden zei Thierryvane: Dit zou echt een ban moeten opleveren. Gelukkig ga jij daar niet over hé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 12 Share Gepost November 12 20 minuten geleden zei Thierryvane: Dit zou echt een ban moeten opleveren. Heb hem gerapporteerd natuurlijk. Wie denkt die Aaron wel dat hij is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 12 Share Gepost November 12 Dat jij Veltman nog in Oranje wil is misschien ook wel een ban waard. Oppassen nou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 12 Share Gepost November 12 (edited) 11 minuten geleden zei Thierryvane: Dat jij Veltman nog in Oranje wil is misschien ook wel een ban waard. Oppassen nou. Dat jij dit serieus neemt, is niet banwaardig, maar baart me wel zorgen. Edited November 12 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts