Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Vitesse88:

Die Simons hè, dat gaat gewoon de nieuwe Seedorf worden. Die presteert zo zwak in oranje, vervolgens zaterdag weer 3 goals maken. 

@ChiemelStond in de zomer op punt om naar Leeds te verkassen maar dat is niet doorgegaan. Maar doet het volgens mij prima in Engeland en bij jong oranje 

Volgens mij lag het bij Seedorf vooral aan zijn vervelende persoonlijkheid en dat valt bij Simons wel mee denk ik.

Wat betreft bondscoaches hebben we met Bosz, Ten Hag en Slot genoeg voor de langetermijn. Bosz of Ten Hag kan het overnemen van Koeman, want die zijn dan wellicht beschikbaar (Ten Hag ontslagen, Bosz klaar met PSV) en daarna is Slot vast wel weer eens klaar met Liverpool.

Ron Jans weet dingen ook altijd wel goed voor elkaar te krijgen in een korte tijd, die mag van mij ook wel een tussenjaartje krijgen als die andere nog niet beschikbaar zijn. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kyrill:

Op basis van wat hebben jullie vertrouwen in Ten Hag? Zijn prestaties nu 3 jaar bij United iig niet...mmm

Zijn buitengewone prestaties in de 4,5 jaar daarvoor bij Ajax misschien? Of bij onder meer Utrecht waar hij het daarvoor ook op zijn minst prima heeft gedaan? Daarnaast is sinds Ferguson elke trainer mislukt bij United. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Arles:

Zijn buitengewone prestaties in de 4,5 jaar daarvoor bij Ajax misschien? Of bij onder meer Utrecht waar hij het daarvoor ook op zijn minst prima heeft gedaan? Daarnaast is sinds Ferguson elke trainer mislukt bij United. 

Utrecht is wel erg lang geleden..

Dat laatste vind ik slap excuus. Is in feite/was zelfde bij Arsenal na Wenger wegging. Kijk nu naar Arteta, vorig seizoen èèn zege te weinig maar voor de titel. En structureel weer mee aan het doen in de top 3. Als jullie Erik goed genoeg voor Oranje vinden,had ie mij betreft ook meer moeten laten zien in Engeland,lees nu overal vooral ontslagen gaat worden bv Romano. Is niet alsof Arteta ervaren is als manager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Kyrill:

Dat laatste vind ik slap excuus. Is in feite/was zelfde bij Arsenal na Wenger wegging. Kijk nu naar Arteta, vorig seizoen èèn zege te weinig maar voor de titel. En structureel weer mee aan het doen in de top 3. Als jullie Erik goed genoeg voor Oranje vinden,had ie mij betreft ook meer moeten laten zien in Engeland,lees nu overal vooral ontslagen gaat worden bv Romano. Is niet alsof Arteta ervaren is als manager.

Deze vergelijking gaat nogal krom. Tussen Wenger en Arteta zat alleen Emery, die heeft het niet heel goed gedaan maar dat is wel even wat anders dan Moyes, Van Gaal, Mourinho, Solskjaer en Ragnick (vergeet ik nog iemand?) die allemaal mislukt zijn maar het bij andere clubs of landen (wij werden in juni nog zoekgespeeld door Ragnicks Oostenrijk, bijvoorbeeld) uitstekend hebben gedaan. 

Maar als jij het verschil ziet tussen het Ajax van voor, tijdens en na Ten Hag denk je dus niet: dat moet wel op zijn minst een prima trainer zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Kyrill:

Je kan het van twee kanten bekijken. Dat zijn prestaties met GAE, Utrecht en Ajax inmiddels lang geleden zijn is zo, maar tot nu toe heeft Ten Hag overal waar die gewerkt heeft uitstekend gepresteerd, behalve bij United. Ligt het dan aan Ten Hag of aan United of misschien aan allebei? Arteta doet het ook pas vanaf 2022 ofzo goed bij United en toen verloor hij dacht ik ook de eerste drie duels van het seizoen.

Wel is het natuurlijk zo dat dit een do or die seizoen voor Ten Hag is. Hij heeft nu zijn eigen staf, hij heeft zijn eigen aankopen. Dit seizoen moet hij het laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lachwekkend dat je Taylor oproept en Milambo niet. Kijk je dan wel voetbal? Desondanks prima dat die niet opgeroepen zit. Koeman en zn staf trainen zo dom dat je allerlei blessures oploopt.

Plus hij maakt de ene na de andere speler kapot met z'n tactisch onbenullige gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Sick Blik:

Lachwekkend dat je Taylor oproept en Milambo niet. Kijk je dan wel voetbal? Desondanks prima dat die niet opgeroepen zit. Koeman en zn staf trainen zo dom dat je allerlei blessures oploopt.

Plus hij maakt de ene na de andere speler kapot met z'n tactisch onbenullige gedoe.

Taylor zal uiteindelijk nog wel afvallen, maar kan me vanuit Koeman nog wel enigszins voorstellen dat hij misschien nog iets meer (lees: langer) van Milambo wil zien. Zeg niet dat ik het er per se mee eens ben, maar hij komt natuurlijk wel pas net kijken op het hoogste niveau dus vanuit dat perspectief vind ik de keuze niet geheel onbegrijpelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Sick Blik:

Daar staat gewoon  30 jaar en TBS op hé? Taylor boven Milambo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is verdomme weer Nations League:cab::5;e

Doe effe normaal man, nations league in november, in oktober en in september, achterlijk gebeuren voor veredeld oefen-toernooi. Lekker roofbouw op alle voetballers, en intussen komen ze allemaal geblesseerd terug bij hun clubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Het is verdomme weer Nations League

Doe effe normaal man, nations league in november, in oktober en in september, achterlijk gebeuren voor veredeld oefen-toernooi. Lekker roofbouw op alle voetballers, en intussen komen ze allemaal geblesseerd terug bij hun clubs.

Ik blijf het wonderlijk vinden hoe mensen jaar in jaar uit totale kortsluiting krijgen om de interlandperiodes. Je zou toch zeggen dat het inmiddels een keer bekend is wanneer Oranje bijeen komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ik blijf het wonderlijk vinden hoe mensen jaar in jaar uit totale kortsluiting krijgen om de interlandperiodes. Je zou toch zeggen dat het inmiddels een keer bekend is wanneer Oranje bijeen komt. 

Ik blijf wonderlijk vinden, hoe jij niet kan bedenken, hoe kut dat is. Kijk als nou voor WK of EK kwalificatie is, bon, graag zelfs! Maar een achterlijk veredeld oefen toernooi, elke fucking maand, donder straal op zeg. Tuurlijk kan je het doen maar elke fucking maand , veels te vaak. Met ook dus tussendoor allemaal CL wedstrijden en competitie wedstrijden ;)

Doe die shit 1x in 2,5 of 3 maanden maar 1x per maand, helllllllllll noooo

Link naar opmerking
Deel via andere websites