Titan Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Petje af voor Koeman en de spelersgroep. Iedereen zand in de ogen gestrooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 4e eindtoernooi op rij makkelijkste schema. Meestal verpest Nederland dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 15 minuten geleden zei timpy00: 4e eindtoernooi op rij makkelijkste schema. Meestal verpest Nederland dat. Poh. Ik denk dat Rusland in 2008 nog steeds het grootste trauma is wat ik in voetbal opgelopen heb. Man wat was dat een deceptie na die groepsfase. Wat dat betreft kan het nu alleen maar mee vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 8 uur geleden zei Arles: Alles minder dan de halve finale zou een regelrechte schande zijn. Dat Oostenrijk tactisch sterk is, is ook geen excuus aangezien je al tegen ze hebt gespeeld. Het zou me echter niets verbazen als bij Koeman het angstzweet al uitbreekt omdat hij geen idee heeft wat de oplossing is. Maar goed, eerst Roemenië, ik mag hopen dat we niet het gore lef hebben om ze te onderschatten. Als je het 'extra makkelijk' wil maken dan moet ook Engeland nog 'even' verliezen van Slowakije (die kans acht ik best groot). En Zwitserland gezien de vorm en het spel van Italië ook winnen. Heb je dus potentieel Roemenië, Nederland, Oostenrijk, Turkije, Slowakije of Zwitserland in de EK finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Ik kan er niks aan doen maar ik heb wel weer vreselijk veel zin in dinsdag. Vrienden van mij zitten dan in München, poh. Wat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Voor degene met VI Pro, over het falen van Koeman tegen Oostenrijk: https://www.vi.nl/pro/analyse/de-vijf-tactische-problemen-van-ronald-koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Frimpong (op rechtsbuiten) zou zo ongelooflijk veel oplossen in zowel aanvallend als verdedigend opzicht dat het eigenlijk een onvergeeflijke misser is dat die jongen niet speelt. Nu kan je ook echt nog wel gaten in hem schieten, zeker in de omschakeling is het nog helemaal niet alles, maar hij is zoveel beter dan alle alternatieven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Poh. Ik denk dat Rusland in 2008 nog steeds het grootste trauma is wat ik in voetbal opgelopen heb. Man wat was dat een deceptie na die groepsfase. Wat dat betreft kan het nu alleen maar mee vallen. WK2010 finale. De verrekte teen van Casillas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Ik ben nog murw van hoe Oranje die pot van Italië in 2000 verloor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 21 uur geleden zei PJHoutman: Frimpong (op rechtsbuiten) zou zo ongelooflijk veel oplossen in zowel aanvallend als verdedigend opzicht dat het eigenlijk een onvergeeflijke misser is dat die jongen niet speelt. Nu kan je ook echt nog wel gaten in hem schieten, zeker in de omschakeling is het nog helemaal niet alles, maar hij is zoveel beter dan alle alternatieven. Malen heeft betere individuele acties, dus is de vraag wat je verdedigend gezien nodig hebt en daarmee hoe je tactisch opstelt. Frimpong met Dumfries vind ik tactisch gezien niet heel logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Brobbey blijkbaar als linksbuiten gebruikt in die oefenwedstrijd, heerlijk man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Die oefenwedstrijd was toch ook alleen maar om de reservespelers een wedstrijd te laten spelen zodat ze wat wedstrijdritme hebben als ze moeten spelen. Met Weghorst, Zirkzee en Brobbey die als spits kunnen spelen niet zo gek dat er dan een speler buiten zijn natuurlijke positie moet spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Brobbey lijkt me wel de ideale spits om tegen Roemenië uit te spelen met daarrond zwervend Depay, maar dat zal Koeman wel niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Wisten jullie dat Verbruggen pas 21 is? Wordt nooit gezegd op tv, dus ik denk ik meld het hier even! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Stekelenburg is wel op ramkoers hè in z’n interviews.. jemig. Die vraag over Memphis en de media, begreep ik ook echt niet. Ben echt geen Memphis fan, maar die ‘moeilijke relatie’ wordt vooral gecreeërd door de media zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 1 uur geleden zei Michaelinho*: Stekelenburg is wel op ramkoers hè in z’n interviews.. jemig. Die vraag over Memphis en de media, begreep ik ook echt niet. Ben echt geen Memphis fan, maar die ‘moeilijke relatie’ wordt vooral gecreeërd door de media zelf Die is er heel erg in gaan geloven dit toernooi. Vind het ook helemaal de rol van een journalist van de publieke omroep niet om dit soort achterlijke vragen te stellen. Laat dat maar over aan journalisten van commercieel gedreven bladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 4 uur geleden zei Michaelinho*: Stekelenburg is wel op ramkoers hè in z’n interviews.. jemig. Die vraag over Memphis en de media, begreep ik ook echt niet. Ben echt geen Memphis fan, maar die ‘moeilijke relatie’ wordt vooral gecreeërd door de media zelf Helemaal klaar met die sportredactie van de NOS. Zit eerst naar dat tenenkrommende commentaar van de Tour de France te luisteren en dan deze onzin. Wat zijn ze daar aan het doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 5 minuten geleden zei Lenstra: Helemaal klaar met die sportredactie van de NOS. Zit eerst naar dat tenenkrommende commentaar van de Tour de France te luisteren en dan deze onzin. Wat zijn ze daar aan het doen? Helemaal eens: Zeikende interviewers, niet voorbereide analisten, tenenkrommende gasten/optredens bij het EK. En ze trekken de vorm mooi door naar de TdF, gisteren besloten ze uit armoede bij de Tour de France maar een analist (Roxane) het interview te laten doen met Frank van den Broek. En in plaats van een mooie analyse van de etappe wou Dionne graag 10 minuten worden overtuigd waarom het terecht was dat Bardet won. Enige positieve noot was de column van Frank Heinen, maar die duurde een of twee minuten. Gisteravond was voor mij de druppel, ik luister wel naar een wielerpodcast deze Tour de France. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 5 uur geleden zei Michaelinho*: Stekelenburg is wel op ramkoers hè in z’n interviews.. jemig. Die vraag over Memphis en de media, begreep ik ook echt niet. Ben echt geen Memphis fan, maar die ‘moeilijke relatie’ wordt vooral gecreeërd door de media zelf Vind dat zo’n bizarre kneus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Ik mis Bert. https://youtu.be/aqPdi895K4Q?si=woHAlGxEA1SFiF6a Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Spelen met zo een haarband is nog wel prima, maar als je er dan ook bij persconferenties mee gaat zitten zoek je het wel echt op he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 56 minuten geleden zei La Pulga: Spelen met zo een haarband is nog wel prima, maar als je er dan ook bij persconferenties mee gaat zitten zoek je het wel echt op he Na het EK zie je de zweetband niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Dat men zich druk maakt omtrent een zweetband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 31 minuten geleden zei delichris: Dat men zich druk maakt omtrent een zweetband. Druk maken valt wel mee, mag er toch wel gewoon wat van vinden? Vind het gewoon niet netjes staan als je de pers te woord staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten