PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 18 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik neem aan dat ze Jans nu toch ook gewoon maar weer ontslaan Lijkt me toch handig dat ze eens gaan beginnen met Jordy Zuidam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Totaal geen balans in de selectie, maar spelers als van der Maarel is toch gewoon 2e divisie niveau? Dan die blinde Franse centrale verdediger. Geen balans op het middenveld. Ik denk echt dat dit mis kan gaan als dit zo doorgaat. Dan moet Jong Utrecht er ook uit toch? En Als Almere City dan ook degradeert? En Volendam? (hypothetisch gezien) Welke jong ploeg komt er dan bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Zojuist zei Arezo: Totaal geen balans in de selectie, maar spelers als van der Maarel is toch gewoon 2e divisie niveau? Dan die blinde Franse centrale verdediger. Geen balans op het middenveld. Ik denk echt dat dit mis kan gaan als dit zo doorgaat. Dan moet Jong Utrecht er ook uit toch? En Als Almere City dan ook degradeert? En Volendam? (hypothetisch gezien) Welke jong ploeg komt er dan bij? Normaliter de hoogste eindigde ploegen uit de Tweede Divisie. Maar ik zie het wel gebeuren dat Feyenoord een verzoek neerlegt om in te stromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Jong Sparta zal het dan zijn denk ik, maar zie dat Feyenoord wel doen ja. Robin van Persie als coach, maar dit is errug hypothetisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 26 minuten geleden zei PJHoutman: Lijkt me toch handig dat ze eens gaan beginnen met Jordy Zuidam. Nee. Die gekke voorzitter heeft gezegd dat zolang hij er zit, Jordy er zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 8 uur geleden zei PJHoutman: Lijkt me toch handig dat ze eens gaan beginnen met Jordy Zuidam. Mee eens hoor. Jans kan hier vrij weinig aan doen. Gezien het beleid daar zal de trainer wel weer de klos zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Eagles winnen 4-0 van een team dat maar twee plekken onder ze staan. Sowieso indrukwekkend teams hun, Excelsior en Heracles op Europese playoffs plekken staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 8 uur geleden zei Kyrill: Eagles winnen 4-0 van een team dat maar twee plekken onder ze staan. Sowieso indrukwekkend teams hun, Excelsior en Heracles op Europese playoffs plekken staan. Heracles stelt niet veel voor en gaat nog wel wegzakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Verwacht een makkelijke overwinning voor AZ vanmiddag, 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Bereid jezelf mentaal voor, ome Karel heeft zojuist ESPN compleet geactiveerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 13 uur geleden zei Kyrill: Eagles winnen 4-0 van een team dat maar twee plekken onder ze staan. Sowieso indrukwekkend teams hun, Excelsior en Heracles op Europese playoffs plekken staan. Heracles stelde niet heel veel voor gisteren op een kleine fase in de 2e helft na toen Eagles achteruit ging ipv vooruit zoals de eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zul je zien dat het enige goede wat Mislintat heeft gedaan, uiteindelijk het opnemen van terugkoopclausule bij Regeer blijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Pfoe. Kampioen word je tegen de kleintjes. Moeten nu toch echt rekening gaan houden met AZ.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Het "fijne" voor de Ajacieden is dat het nu zo slecht gaat, dat ze nog niet hebben (hoeven) nadenken over de implicaties van het missen van CL-, of überhaupt Europeesvoetbal aan het einde van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Jordy Clasie is een hele grote kleine speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Deze varbeslissing staat toch wel in de top 3 meest achterlijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Werkelijk belachelijk inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Ik maak mij wel een beetje zorgen om AZ. Die blamage is Bosnië, gelijk tegen Heracles thuis en vandaag maar net aan kunnen winnen uit bij een degradatiekandidaat… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik maak mij wel een beetje zorgen om AZ. Die blamage is Bosnië, gelijk tegen Heracles thuis en vandaag maar net aan kunnen winnen uit bij een degradatiekandidaat… Sowieso Glory Days voor jou, want als het zo doorgaat zijn er volgend maar 2 Jong teams minder in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Die teams mogen zo snel mogelijk opbokken, onder de huidige voorwaarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 PSV zijn ook bofkonten he. Na de interlandperiode weer 2 makkelijke affiches tegen ploegen uit het rechterrijtje. Fortuna en Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Op 9-10-2023 om 08:24 zei Aaron21: PSV zijn ook bofkonten he. Na de interlandperiode weer 2 makkelijke affiches tegen ploegen uit het rechterrijtje. Fortuna en Ajax. Niet waar. Fortuna staat in het linker rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 23 uur geleden zei MetalMichael: Deze varbeslissing staat toch wel in de top 3 meest achterlijke. Ik zie net de uitleg van Higler. Deze ingreep is gewoon een goed voorbeeld van het feit dat de scheidsrechters niet met de rol van de var kunnen omgaan. De VAR moet ingrijpen bij belangrijke fouten. Als je als VAR denkt dat dit een belangrijke fout is, dan houdt het echt op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Zie nu pas dat volgende week ook PSV - Ajax is. Na een Europese ronde waarin PSV op dinsdag speelt en Ajax op donderdag. Kan geen enkele manier bedenken hoe Ajax dan een resultaat gaat behalen in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 37 minuten geleden zei 007mark: Zie nu pas dat volgende week ook PSV - Ajax is. Na een Europese ronde waarin PSV op dinsdag speelt en Ajax op donderdag. Kan geen enkele manier bedenken hoe Ajax dan een resultaat gaat behalen in Eindhoven. 8-0 is ook een resultaat, puur naar de definitie van het woord resultaat kijkende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten