Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

7 minuten geleden zei Kelvin:

Dader is gepakt, Bruggink vanuit Twente excuus gemaakt in spelersbus. Dus dat is iig goed

Nota bene na een 3-1 overwinning net als de vorige keer. Dus het komt niet voort uit frustatie. Wat moet je nou met zulke gasten? 

Niet meer 3-1 winnen

1 uur geleden zei La Pulga:

Moet toch een leuke plek zijn voor gezinnen om nog een beetje handtekeningen te jagen? Gewoon keihard aanpakken die gasten die het verzieken, aangifte doen en hem een paar jaar laten boete. 

Tsja, tegen Ajax kan dat blijkbaar niet. Zo werd het bij Feyenoord ook gedaan met de bus van Ajax, iig toen ik een seizoenkaart had.

16 minuten geleden zei MetalMichael:

Tsja, tegen Ajax kan dat blijkbaar niet. Zo werd het bij Feyenoord ook gedaan met de bus van Ajax, iig toen ik een seizoenkaart had.

Daar is het natuurlijk wel wat logischer zonder de uitfans, maar ben het wel met je eens dat als het gewoonweg niet gaat je het gewoon moet afschaffen. 

Wel jammer dat de kids dan wel de dupe zijn om de spelers nog even van dichtbij te doen en wellicht een foto met ze te maken. Heb je natuurlijk ook open dagen voor, maar als je nou in Enschede woont dan ligt Amsterdam/Rotterdam ook niet om de hoek.

Op 17-9-2023 om 18:19 zei MetalMichael:

De oplossing is overigens simpel: mensen weghouden bij de bus.

Is dat de oplossing voor het probleem of slechts een kunstmatige ingreep om een confrontatie te voorkomen? 

Lijkt mij dat laatste. 

Niet dat ik dè oplossing heb voor dit probleem waar de mensheid al die tijd op deze aardbol al last van heeft. :classic_tongue:

12 uur geleden zei Sophomore:

Is dat de oplossing voor het probleem of slechts een kunstmatige ingreep om een confrontatie te voorkomen? 

Het is toch wel het minste wat je kunt doen voor spelers? Het is wel wat Michiel Kramer zei. Spelers worden maar geacht dit allemaal te slikken. Persoonlijk vind ik dat je normaal van en naar de bus kunt het toch wel het minimale wat je mag verwachten als speler. Hoe treurig het misschien ook is dat het op deze manier moet. 

Op 19-9-2023 om 12:53 zei Djurovski:

Wat is de meerwaarde dat je als thuisclub naar de uitbus kunt kijken / gaan

Geen. Die zouden ook "verwelkomd" moeten worden met bommen, granaten en massale spreekkoren zodat zij vol angst het stadion en veld betreden. Niet door een meute handtekeningjagers.

Op 19-9-2023 om 09:58 zei Sophomore:

Ok, maar dan is je uitgangspunt spelers beschermen ipv racisme uitbannen. Wat ook een nobel streven is natuurlijk.

Korte termijn en lange termijn. Een sluit het anders namelijk niet uit.

Op 20-9-2023 om 13:33 zei Mansveld:

Geen. Die zouden ook "verwelkomd" moeten worden met bommen, granaten en massale spreekkoren zodat zij vol angst het stadion en veld betreden. Niet door een meute handtekeningjagers.

Ja.... Dat lijkt me heel bevorderlijk voor de sfeer in en om de stadions. :classic_rolleyes: