Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Nou ondanks de stand op de ranglijst lijkt het mij nu ondertussen wel duidelijk wie de baas is in de provincie :<

1e helft waren ze wel beter en verdiende ze de voorsprong. 2e helft eigenlijk niet echt in de problemen geweest. 1-1 was objectief gezien een verdiende eindstand geweest. Maar ja, Oroz is ons derby geitje _O_

Totaal geen balans in de selectie, maar spelers als van der Maarel is toch gewoon 2e divisie niveau? Dan die blinde Franse centrale verdediger. Geen balans op het middenveld. Ik denk echt dat dit mis kan gaan als dit zo doorgaat. Dan moet Jong Utrecht er ook uit toch? En Als Almere City dan ook degradeert? En Volendam? (hypothetisch gezien) Welke jong ploeg komt er dan bij?

Zojuist zei Arezo:

Totaal geen balans in de selectie, maar spelers als van der Maarel is toch gewoon 2e divisie niveau? Dan die blinde Franse centrale verdediger. Geen balans op het middenveld. Ik denk echt dat dit mis kan gaan als dit zo doorgaat. Dan moet Jong Utrecht er ook uit toch? En Als Almere City dan ook degradeert? En Volendam? (hypothetisch gezien) Welke jong ploeg komt er dan bij?

Normaliter de hoogste eindigde ploegen uit de Tweede Divisie. Maar ik zie het wel gebeuren dat Feyenoord een verzoek neerlegt om in te stromen. 

13 uur geleden zei Kyrill:

Eagles winnen 4-0 van een team dat maar twee plekken onder ze staan. Sowieso indrukwekkend teams hun, Excelsior en Heracles op Europese playoffs plekken staan. 

Heracles stelde niet heel veel voor gisteren op een kleine fase in de 2e helft na toen Eagles achteruit ging ipv vooruit zoals de eerste helft.