Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik maak mij wel een beetje zorgen om AZ. Die blamage is Bosnië, gelijk tegen Heracles thuis en vandaag maar net aan kunnen winnen uit bij een degradatiekandidaat…

Sowieso Glory Days voor jou, want als het zo doorgaat zijn er volgend maar 2 Jong teams minder in de KKD.

23 uur geleden zei MetalMichael:

Deze varbeslissing staat toch wel in de top 3 meest achterlijke.

Ik zie net de uitleg van Higler. Deze ingreep is gewoon een goed voorbeeld van het feit dat de scheidsrechters niet met de rol van de var kunnen omgaan. De VAR moet ingrijpen bij belangrijke fouten. Als je als VAR denkt dat dit een belangrijke fout is, dan houdt het echt op. 

• 2 weeks later...
37 minuten geleden zei 007mark:

Zie nu pas dat volgende week ook PSV - Ajax is. Na een Europese ronde waarin PSV op dinsdag speelt en Ajax op donderdag. Kan geen enkele manier bedenken hoe Ajax dan een resultaat gaat behalen in Eindhoven.

8-0 is ook een resultaat, puur naar de definitie van het woord resultaat kijkende.

9 uur geleden zei 007mark:

Zie nu pas dat volgende week ook PSV - Ajax is. Na een Europese ronde waarin PSV op dinsdag speelt en Ajax op donderdag. Kan geen enkele manier bedenken hoe Ajax dan een resultaat gaat behalen in Eindhoven.

Ajax heeft betere trainer en gemotiveerde spelersgroep die wilt vechten voor de positie van de trainer, lijkt me duidelijk dat Ajax daar 1 3 gaat winnen.