Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Regis:

Nou nee dat niet nee, maar wat je zegt wat meer strijd verwacht je wel van zo'n ploeg in degradatienood. Zelfs Lucky Ajax zou hier niet in de problemen komen. Na rust dan toch maar Andy van der Meyde en ons Sjakie Swart op de flanken!

Ik denk dat Sjaak nog ergens in coma ligt na de zeperd van De Graafschap gisteren ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Higler en die VAR, sneue figuren zeg. ;(  Wel terechte rode kaart uiteindelijk, maar Jezus wat kut.

Haller, :-D. Die goal ook wel typerend voor zijn vorm de laatste weken

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je vraagt je af hoeveel fouten die scheidsrechters nog mogen maken voordat mijn eens gaat afvragen of van Egmond daar wel de juiste leider voor is. Ik bedoel als de spelers week in, week uit een wanprestatie leveren, dan gaat uiteindelijk ook de trainer eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opzich is het Vitesse verder gegund hoor, prima seizoen gedraaid. Maar dat Europese avontuur gaat natuurlijk ook precies 2 wedstrijden duren. Zowel Bazoer als Tannane hebben al aangegeven weg te willen, dus dan blijft er direct wel heel weinig kwaliteit over. Benieuwd welke Oost-Europese B-ploeg ze gaat uitschakelen.

En voordat mensen leuk gaan doen: Voor de winnaar van de play offs gaat precies hetzelfde gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei 007mark:

Benieuwd welke Oost-Europese B-ploeg ze gaat uitschakelen.

Dit kan nog eens best meevallen. De Europa League is behoorlijk gecastreerd, dus je kan prima ploegen tegen komen. Denk aan BATE Borisov, PAOK, Astana, AEK Athene, Molde, Rosenborg en andere ploegen die afgelopen jaren nog doodleuk in de CL- of EL-groepsfase acteerden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Rogier.:

Dit kan nog eens best meevallen. De Europa League is behoorlijk gecastreerd, dus je kan prima ploegen tegen komen. Denk aan BATE Borisov, PAOK, Astana, AEK Athene, Molde, Rosenborg en andere ploegen die afgelopen jaren nog doodleuk in de CL- of EL-groepsfase acteerden.

Je weet dat Vitesse gaat spelen in de Conference League?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Rogier.:

Precies ;) Dat zijn dus allemaal ploegen die de Conference League in gaan.

Ik had inderdaad compleet het verkeerde tabblad voor mijn neus. 

Vitesse ook sowieso een ongeplaatste status in de voorronden, dus gaan het zwaar krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Ik had inderdaad compleet het verkeerde tabblad voor mijn neus. 

Vitesse ook sowieso een ongeplaatste status in de voorronden, dus gaan het zwaar krijgen.

Nee toch? Of nog niet per sé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Regis:

Wat gebeurde er bij Feyenoord? Allemaal supporters op de tribune?  Benieuwd naar de ophef...

Jij bent wel het prototype Ajaxsuporter he. Piep piep hoi. :-D

Bizar hoe makkelijk ze het stadion inkwamen, benieuwd of de gezichtsherkenningscamera's aanstaan zodat ze allemaal een stadionverbodje kunnen ontvangen voor zover ze die nog niet hadden. Wat bezielt je ook om dan die brandende fakkels op het veld te gaan gooien. Mag daarnaast wel even heel goed naar de beveiliging van het stadion gekeken worden.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites