Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

37 minuten geleden zei Rogier.:

Dit kan nog eens best meevallen. De Europa League is behoorlijk gecastreerd, dus je kan prima ploegen tegen komen. Denk aan BATE Borisov, PAOK, Astana, AEK Athene, Molde, Rosenborg en andere ploegen die afgelopen jaren nog doodleuk in de CL- of EL-groepsfase acteerden.

Je weet dat Vitesse gaat spelen in de Conference League?

58 minuten geleden zei Rogier.:

Precies ;) Dat zijn dus allemaal ploegen die de Conference League in gaan.

Ik had inderdaad compleet het verkeerde tabblad voor mijn neus. 

Vitesse ook sowieso een ongeplaatste status in de voorronden, dus gaan het zwaar krijgen.

10 uur geleden zei 007mark:

Ik had inderdaad compleet het verkeerde tabblad voor mijn neus. 

Vitesse ook sowieso een ongeplaatste status in de voorronden, dus gaan het zwaar krijgen.

Nee toch? Of nog niet per sé

Zojuist zei Regis:

Wat gebeurde er bij Feyenoord? Allemaal supporters op de tribune?  Benieuwd naar de ophef...

Diemers stond op het punt in te vallen. Supporters bestormen uit protest de Kuip.

3 minuten geleden zei Regis:

Wat gebeurde er bij Feyenoord? Allemaal supporters op de tribune?  Benieuwd naar de ophef...

Jij bent wel het prototype Ajaxsuporter he. Piep piep hoi. :-D

Bizar hoe makkelijk ze het stadion inkwamen, benieuwd of de gezichtsherkenningscamera's aanstaan zodat ze allemaal een stadionverbodje kunnen ontvangen voor zover ze die nog niet hadden. Wat bezielt je ook om dan die brandende fakkels op het veld te gaan gooien. Mag daarnaast wel even heel goed naar de beveiliging van het stadion gekeken worden.  

Goede kans dat de play-off wedstrijden (iig voor CL-ticket) fieldlab evenementen worden, dus met beperkt publiek. In het geval van Feyenoord - Sparta zou het ook gaan om uitsupporters. 

Áls zowel VWS als de gemeente akkoord geeft (met vanmiddag in het achterhoofd ben ik een beetje sceptisch), dan is het wel erg lullig voor Sparta. Feyenoord thuis met supporters is wel wat anders dan zonder. Wel beter dat er dan in ieder geval wat Spartanen in het uitvak mogen. 

Voetbal hoort met fans, maar voelt toch als een beetje competitievervalsing nu het over één wedstrijd gaat.

Mooi, publiek bij wedstrijden. Maar ergens ook apart en krom. Playoffs zijn maar 1 pot, dus in principe voordeel thuisspelende ploeg (of niet DGS :cab:) en nu krijgen ze nog een extra voordeel met publiek erbij. Laat dan ook wat uitpubliek toe. 

8 uur geleden zei Vitesse88:

Mooi, publiek bij wedstrijden. Maar ergens ook apart en krom. Playoffs zijn maar 1 pot, dus in principe voordeel thuisspelende ploeg (of niet DGS :cab:) en nu krijgen ze nog een extra voordeel met publiek erbij. Laat dan ook wat uitpubliek toe. 

Enorm kut voor Sparta en Groningen dit. Zowel Feyenoord als Utrecht leunen erg op het publiek.