Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

11 uur geleden zei Tim':

Volgens mij gaat het zo:

Bij de 5e en de 10e en elke volgende gele kaart daarop is de speler daarmee automatisch uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende wedstrijd.

nee, gewoon iedere keer per 5 toch?

of ook bij 11, 12, 13, 14?

19 minuten geleden zei Aaron21:

ik vind schorsingen voor gele kaarten zever.

Dat mag, maar als je als speler wedstrijd in, wedstrijd uit een kaart pakt vanwege een overtreding, dan is het wat mij betreft wel terecht dat je een keer op de blaartjes mag zitten.

23 uur geleden zei Tim':

Dat mag, maar als je als speler wedstrijd in, wedstrijd uit een kaart pakt vanwege een overtreding, dan is het wat mij betreft wel terecht dat je een keer op de blaartjes mag zitten.

dan moet er een systeem zijn dat gele kaarten door truitjes uitdoen of hands en zo niet meetellen.

Als je die derde tegengoal van Willem II ziet... Gat naar Emmen is nog maar 4 punten. Het is voor de fans heel hard bidden dat ze niet in de play-offs terecht komen, want als je dit soort goals gaat weggeven hoef je op prestaties op het veld niet te rekenen.

2 uur geleden zei MetalMichael:

Als je die derde tegengoal van Willem II ziet... Gat naar Emmen is nog maar 4 punten. Het is voor de fans heel hard bidden dat ze niet in de play-offs terecht komen, want als je dit soort goals gaat weggeven hoef je op prestaties op het veld niet te rekenen.

En Emmen heeft gewonnen dus nu nog 1 punt. Wordt nog spannend. 

10 uur geleden zei Aaron21:

alles valt nu net wel de goede kant op, want eigenlijk was het ook niet zo best tegen Fortuna. hoe komt die scheids erbij om rood te geven?

Eng mannetje die scheidsrechter. Fluit 9/10 dramatisch.  

1 uur geleden zei Vitesse88:

Eng mannetje die scheidsrechter. Fluit 9/10 dramatisch.  

Das overdrijving. Keek vanochtend ESPN oa Nijland en Kraaij. Nee is geen eng mannetje zoals Hans Kraaij zei zijn helaas terechte regels vanuit Uefa. Jammer maar waar. Hij raakt gewoon aan en is 100% scoring kans ontnemen. 

40 minuten geleden zei Kyrill:

Das overdrijving. Keek vanochtend ESPN oa Nijland en Kraaij. Nee is geen eng mannetje zoals Hans Kraaij zei zijn helaas terechte regels vanuit Uefa. Jammer maar waar. Hij raakt gewoon aan en is 100% scoring kans ontnemen. 

als dat een 100% scoringskans is speelt Arsenal vanmiddag kampioen.

2 uur geleden zei Kyrill:

Heeft Vitesse dit jaar vaak gefloten, dat was ook niet best. En zo zijn er wel meer op dit moment in de eredivisie. Kwaliteit van de scheidsrechters is echt niet goed. Zie ook de beslissingen die ze nemen als ze VAR zijn. De beelden van gisteren heb ik niet gezien.

27 minuten geleden zei Vitesse88:

Heeft Vitesse dit jaar vaak gefloten, dat was ook niet best. En zo zijn er wel meer op dit moment in de eredivisie. Kwaliteit van de scheidsrechters is echt niet goed. Zie ook de beslissingen die ze nemen als ze VAR zijn. De beelden van gisteren heb ik niet gezien.

Klopt ik vind en zeg ook nergens ze goed zijn. Misschien niet 100% dan, was wel flinke scorings kans... Arsenal krijgt in PL vaker rood en penalty tegen voor nog minder aanraken dan dit. 

27 minuten geleden zei Kyrill:

Klopt ik vind en zeg ook nergens ze goed zijn. Misschien niet 100% dan, was wel flinke scorings kans... Arsenal krijgt in PL vaker rood en penalty tegen voor nog minder aanraken dan dit. 

Mja, weet je wat het vooral is. De verschillende manieren van fluiten en bestraffen. De ene geeft rood, de ander niet. Het is niet consistent en dat is denk met name de grote irritatie bij spelers/publiek. Deze jonge jongens doen alles volgens het boekje, voelen de wedstrijden niet aan. De ervaren laten het meer doorgaan.