La Pulga Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Helemaal mee eens Satyr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zojuist zei Satyr: Nou maakt het mij verder niks uit hoor, maar Wellenreuter kreeg geel voor praten (de 'nieuwe' regel). Daarna krijgt Benitez geel voor het veroorzaken van een pingel, maar Wellenreuter vervolgens niet. Ik zou daar graag duidelijkheid over willen zien, want ik vond het gewoon een tweede gele kaart. Was het ook, maar consequent zijn stond vandaag niet in Manschots woordenboek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Was geen eens een penalty joh. Guus Til rende als een idioot tegen Wella aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Op 4-8-2024 om 12:04 zei PJHoutman: Van Persie gaat even de voetballerij volledig vernieuwen, te beginnen bij de keepers. https://nos.nl/artikel/2531758-van-persie-gaat-bij-heerenveen-rouleren-op-doel-geloof-niet-in-eerste-en-tweede-doelman Iedereen heeft een zwak voor Van Persie, en wil dat hij het goed doet. Ik zelf ook. Maar wat is dit dan weer voor dramatische keus. Dan kun je RvP heten, maar dit doen ze bij bal op dak 7 niet eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Wel bij Brighton, daar ging dat best aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 37 minuten geleden zei himan: Wel bij Brighton, daar ging dat best aardig. Je deelt dezelfde mening als een ex-forumlid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Volgens mij kan je beter aan kleine meisjes zitten dan je zo uitspreken over keepers qua ophef... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 6 uur geleden zei Sophomore: Volgens mij kan je beter aan kleine meisjes zitten dan je zo uitspreken over keepers qua ophef... Niet als je de OS toetsenbordpolitie achter je wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Het zou pas bijzonder zijn als hij ze allebei tegelijk opstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 9 minuten geleden zei Arezo: Het zou pas bijzonder zijn als hij ze allebei tegelijk opstelt. Maar dat kan toch gewoon? Noppert als stormram in de spits, Mickey in de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Was er maar een gids waarbij ik dit allemaal overzichtelijk kon zien, Het liefst met opstellingen enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Morgen mogen we eindelijk weer boys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus IS er ergens (zoiets) als scorito voor de eredivisie maar dan starten vanaf dat de transferperiode vorobij is? Vroeger had je iets van VI daarvan geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Tika de Jonge-effect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus NAC heeft hier echt helemaal niets te zoeken zo op het oog. Geen lijn in te ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Op naar de grote markt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Dacht dat zulke rode kaarten niet meer gegeven werden. Rood + penalty bij een lichte overtreding in de zestien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 8 minuten geleden zei Chiemel: Dacht dat zulke rode kaarten niet meer gegeven werden. Rood + penalty bij een lichte overtreding in de zestien. Alleen als je een poging doet om de bal te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Ik vind het ook wel echt onzin hoor. Rood + penalty is een dubbele straf. Als je hem doodtrapt ok, maar hij heeft een licht zetje. Hele match voorbij. Niet dat dit NAC wat klaarspeelt, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Tja, de lezing van de IFAB is dat je dan maar van ‘m af moet blijven. Penalty + geel is te licht en geeft verdedigers teveel het ‘incentive’ om een overtreding te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus (bewerkt) Zeer terechte rode kaart absoluut geen intentie om de bal te spelen. Afstraffen dit soort acties * zet groen witte bril af * Korte corner was wel lekker he Lukkien leest hier gewoon mee. Youth only en korte corners 9 augustus bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus 20 uur geleden zei CrisChivu: IS er ergens (zoiets) als scorito voor de eredivisie maar dan starten vanaf dat de transferperiode vorobij is? Vroeger had je iets van VI daarvan geloof ik SuperCoach - fantasy football game (ad.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Heeft Feyenoord nog een goede tweede keeper? #durftevragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Mikki van Sas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten