Kelvin Gepost June 2 Share Gepost June 2 De groeten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost June 2 Share Gepost June 2 Gelukkig scoort NAC nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost June 2 Share Gepost June 2 Goudmijn, Parrott en Driouech spelen een dijk van een wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost June 2 Share Gepost June 2 Die Goudmijn valt me sowieso al wel weken op, niet dat ik vaak Excelsior kijk want ik heb wel 10.000 betere dingen in mijn leven te doen, maar toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost June 2 Share Gepost June 2 2 minuten geleden zei PJHoutman: Goudmijn, Parrott en Driouech spelen een dijk van een wedstrijd. Lul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost June 3 Share Gepost June 3 Welkom Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost June 3 Share Gepost June 3 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 4 Share Gepost June 4 Wat een ongelofelijke engerd is die El Yakoubi zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost June 5 Share Gepost June 5 14 uur geleden zei cimbomcu: Wat een ongelofelijke engerd is die El Yakoubi zeg. Vooral geen enkele vorm van zelfreflectie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 5 Share Gepost June 5 Dat je na een degradatie, waarin de hele club ziek van is, de toeschouwers, spelers in onzekerheid over hun toekomst, personeel misschien wel ander werk moeten zoeken. Heeft hij het nog over de one-love campagne. Ga weg man, leer eerst verdedigen. Want dat is toch wel een speler waaraan je de helft van de tegengoals kunt wijten van Excelsior. Semi vedette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost June 5 Share Gepost June 5 Ivan Mesik en Lorenzo Milani gepresenteerd bij Heracles (beide van Pescara) Iemand die deze spelers enigzins kent, zeker Mesik zegt me wel iets vanuit FM (waarschijnlijk door z'n Nordsjaelland verleden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 7 Share Gepost June 7 Citaat NIEUWS: FC Twente verdediger Mees Hilgers (23) zoekt met zijn management komende zomer naar een volgende stap in zijn carrière. De rechtsbenige verdediger is bij diverse topclubs in Nederland afgelopen weken aangeboden voor een bedrag rond de 4 miljoen. 🟢 Benieuwd welke club hem haalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost June 7 Share Gepost June 7 3 uur geleden zei Thierryvane: Benieuwd welke club hem haalt. Naast Hato/Kaplan bij ons aller Ajax? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost June 13 Share Gepost June 13 Pascal Jansen naar Ferencvaros, das toch ook wel een opvallende stap. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost June 13 Share Gepost June 13 1 uur geleden zei Oerlie: Pascal Jansen naar Ferencvaros, das toch ook wel een opvallende stap. Prima toch, grootste club in Hongarije, mogelijk Champions League. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost June 17 Share Gepost June 17 Op 13-6-2024 om 17:38 zei himan: Prima toch, grootste club in Hongarije, mogelijk Champions League. Maar Jansen is niet blank en dat is in Hongarije nogal een (voetbal)probleem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 18 Share Gepost June 18 https://www.gld.nl/sport/8164439/ook-nederlandse-partij-dreigt-af-te-haken-bij-vitesse-crisis-compleet oei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost June 18 Share Gepost June 18 1 uur geleden zei Zawisza: https://www.gld.nl/sport/8164439/ook-nederlandse-partij-dreigt-af-te-haken-bij-vitesse-crisis-compleet oei Binnen 24 uur kantelt het volledig. Onafhankelijke bestuurders zijn er bij Vitesse neergezet om stabiliteit te creëeren. Die mensen werken dus potentiële bestuurders investeerders voor de boete. Licentie gaat ingenomen worden, Vitesse gaat in hoger beroep. Ik heb sinds vanmorgen het gevoel dat Vitesse dit niet gaat halen. Het stoort me dat er 0 communicatie vanuit Vitesse is naar de achterban die 2 miljoen heeft opgehaald voor de club. Maar nee, dit gaat niet goed komen. Oud bestuurders die de boel hebben vernaaid, de knvb die Vitesse 2,5 jaar laat aansukkelen en Parry die zich (begrijpelijk) zakelijk hard opstelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Gepost June 18 Share Gepost June 18 Is dat laatste zo begrijpelijk? Als Vitesse failliet gaat, dan is Parry alles kwijt. Lijkt me toch geen fijn vooruitzicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost June 18 Share Gepost June 18 En datzelfde geldt voor Michael van de Kuit. Die zit dadelijk met een voetbalstadion zonder voetbalclub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost June 18 Share Gepost June 18 55 minuten geleden zei Renato: Is dat laatste zo begrijpelijk? Als Vitesse failliet gaat, dan is Parry alles kwijt. Lijkt me toch geen fijn vooruitzicht. Ja klopt, tenzij hij nog een andere ‘uitgang’ heeft gevonden. Dus iets achter de hand hebt. Valt niet te praten met hem. Hij ontkent ook altijd dat er contact is gelegd en nu ontkent hij een bod gehad te hebben. 51 minuten geleden zei Tim': En datzelfde geldt voor Michael van de Kuit. Die zit dadelijk met een voetbalstadion zonder voetbalclub. Die neemt niemand serieus. Die heeft al 5x afgehaakt, terwijl hij nog nooit concreet is geweest. Als Vitesse kapot gaat, dan gunt iedereen het GelreDome hetzelfde toe. Ook door zijn houding naar Vitesse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 19 Share Gepost June 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 19 Share Gepost June 19 (edited) Speelronde 32 pas Feyenoord-PSV voor de titel! Laatste speelronde Ajax-Twente om plek 4. Heerlijke slotfase van de competitie. Edited June 19 by Beppu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 19 Share Gepost June 19 34 minuten geleden zei Beppu: Speelronde 32 pas Feyenoord-PSV voor de titel! Laatste speelronde Ajax-Twente om plek 4. Heerlijke slotfase van de competitie. Komt mij héél bekend voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost June 19 Share Gepost June 19 Zwolle staat onderaan in ieder geval na ronde 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts