Nom de Guerre Gepost August 11 Share Gepost August 11 Halilovic. Luie kut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 11 Share Gepost August 11 Hahaha Nijhuisje wil zijn fout niet toegeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 11 Share Gepost August 11 1 uur geleden zei PJHoutman: Hahaha Nijhuisje wil zijn fout niet toegeven. Water is nat. De zon is heet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 11 Share Gepost August 11 Nijhuis moet er nog even inkomen. Tweede keer dat hij een tackle op de bal verkeerd beoordeelt op een (voor Heerenveen) gevaarlijke plek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 16 Share Gepost August 16 Affluiten. De competitie dan he. Het is goed geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 17 Share Gepost August 17 (edited) VANPERSIEBALL Edit: afgekeurd die 2e. Edited August 17 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost August 17 Share Gepost August 17 Ik kan wel janken, ze blijven maar opbouwen terwijl ze dat niet kunnen. Ik heb 0-4 in de toto ingevuld, maar het is te weinig ben ik bang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost August 17 Share Gepost August 17 Attractief en naïef rijmen op elkaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost August 17 Share Gepost August 17 7 minuten geleden zei Kelvin: Attractief en naïef rijmen op elkaar Was het maar attractief. Dit is gewoon niet om aan te zien en dat doe ik dus ook niet. Heb er buikpijn van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost August 17 Share Gepost August 17 42 minuten geleden zei Satyr: Was het maar attractief. Dit is gewoon niet om aan te zien en dat doe ik dus ook niet. Heb er buikpijn van Haha kijk nu sinds de tweede helft en Heerenveen begint wel vrij aardig. Wel echt een totaal ander spelbeeld dan de eerste helft als ik jouw reacties zo lees? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost August 17 Share Gepost August 17 7 minuten geleden zei bas huijsmans: Haha kijk nu sinds de tweede helft en Heerenveen begint wel vrij aardig. Wel echt een totaal ander spelbeeld dan de eerste helft als ik jouw reacties zo lees? Ik kijk niet meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost August 17 Share Gepost August 17 Zojuist zei Satyr: Ik kijk niet meer Dan lag het denk ik gewoon aan jou joh. Naief en attractief is het nu wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost August 17 Share Gepost August 17 Vaessen toch wel een heerlijke versterking hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 17 Share Gepost August 17 En de FC voor de Eredivisie. Zoveel leuker dan Ajax kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost August 17 Share Gepost August 17 7 minuten geleden zei Chiemel: En de FC voor de Eredivisie. Zoveel leuker dan Ajax kijken Kom je daar nu pas achter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 17 Share Gepost August 17 7 minuten geleden zei Djurovski: Kom je daar nu pas achter? Nee zeker niet, vorig seizoen riep ik dat ook al. Probeer meer mensen mee te krijgen dan jij en ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost August 17 Share Gepost August 17 Misschien moet er ook maar eens meer gekeken worden naar onbesuisd inkomen bij luchtduels. Ik zie nu ook weer in de samenvatting iemand van AZ een luchtduel invliegen terwijl ie gewoon te laat is. Beide spelers hoofdblessure en gewisseld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 18 Share Gepost August 18 Begint leuk vandaag, al zal het wel 1-3 worden uiteraard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost August 18 Share Gepost August 18 Die Oppegard komt echt kwaliteit tekort voor dit PSV. Als hij zijn tegenstander daar gewoon afhoudt is er niks aan de hand maar hij besluit dom in te komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 18 Share Gepost August 18 1 uur geleden zei La Pulga: Begint leuk vandaag, al zal het wel 1-3 worden uiteraard. Ik ben te vroeg gestopt met Toto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 19 Share Gepost August 19 Op 17-8-2024 om 22:22 zei Djurovski: Vaessen toch wel een heerlijke versterking hoor Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost August 19 Share Gepost August 19 10 minuten geleden zei Vitesse88: Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club Het is een goede keeper, maar hij heeft ook wel echt het IQ van een bifi worst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost August 19 Share Gepost August 19 22 minuten geleden zei Vitesse88: Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club In interview gaf ie aan dat hij de helm aan het afbouwen was. Ja was een vreemde actie maar zolang het niet tegen je gebeurd kan ik er net wat beter tegen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost August 19 Share Gepost August 19 53 minuten geleden zei Djurovski: In interview gaf ie aan dat hij de helm aan het afbouwen was. Ja was een vreemde actie maar zolang het niet tegen je gebeurd kan ik er net wat beter tegen Hoe werkt het afbouwen van een helm precies? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost August 19 Share Gepost August 19 1 uur geleden zei Aaron21: Hoe werkt het afbouwen van een helm precies? Vraag het Etienne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts