Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

7 minuten geleden zei Kelvin:

Attractief en naïef rijmen op elkaar

Was het maar attractief. Dit is gewoon niet om aan te zien en dat doe ik dus ook niet. Heb er buikpijn van

42 minuten geleden zei Satyr:

Was het maar attractief. Dit is gewoon niet om aan te zien en dat doe ik dus ook niet. Heb er buikpijn van

Haha kijk nu sinds de tweede helft en Heerenveen begint wel vrij aardig. Wel echt een totaal ander spelbeeld dan de eerste helft als ik jouw reacties zo lees?

7 minuten geleden zei bas huijsmans:

Haha kijk nu sinds de tweede helft en Heerenveen begint wel vrij aardig. Wel echt een totaal ander spelbeeld dan de eerste helft als ik jouw reacties zo lees?

Ik kijk niet meer

Misschien moet er ook maar eens meer gekeken worden naar  onbesuisd inkomen bij luchtduels. Ik zie nu ook weer in de samenvatting iemand van AZ een luchtduel invliegen terwijl ie gewoon te laat is. Beide spelers hoofdblessure en gewisseld.

Die Oppegard komt echt kwaliteit tekort voor dit PSV. Als hij zijn tegenstander daar gewoon afhoudt is er niks aan de hand maar hij besluit dom in te komen.

Op 17-8-2024 om 22:22 zei Djurovski:

Vaessen toch wel een heerlijke versterking hoor

Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club :-D 

10 minuten geleden zei Vitesse88:

Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club  

Het is een goede keeper, maar hij heeft ook wel echt het IQ van een bifi worst.

22 minuten geleden zei Vitesse88:

Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club  

In interview gaf ie aan dat hij de helm aan het afbouwen was. Ja was een vreemde actie maar zolang het niet tegen je gebeurd kan ik er net wat beter tegen

53 minuten geleden zei Djurovski:

In interview gaf ie aan dat hij de helm aan het afbouwen was. Ja was een vreemde actie maar zolang het niet tegen je gebeurd kan ik er net wat beter tegen

Hoe werkt het afbouwen van een helm precies?