Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost

Nog drie dagen hebben we een Arnhemse trots ben ik bang. Hopelijk weten ze het tij te keren, want zo'n club hoort in het profvoetbal.

Gepost
20 minuten geleden zei Zawisza:

Nog drie dagen hebben we een Arnhemse trots ben ik bang. Hopelijk weten ze het tij te keren, want zo'n club hoort in het profvoetbal.

Nee hoor, hoger beroep geeft weer wat extra tijd. De vraag is hoe hard Parry het blijft spelen. Hij wil alles terug maar bij faillissement is het 0 euro. Hij communiceert ook dat hij de club niet kapot wilt laten gaan maar hij is goed op weg. 

Gepost

Het is zijn goed recht het hard te spelen, maar dan moet ie niet in de slachtofferrol kruipen als ze hem niet moeten.

Gepost
40 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Sterkte @Vitesse88.

Dank maar dit lag in de lijn der verwachting. Met Parry is er een deal dus daar zijn we vanaf. Hopelijk wordt alles snel geregeld met de NL investeerder. Het gaat te lang (2 jaar) over randzaken. 

Gepost

Nederlandse investeerder heeft zich, op de laatste dag voor de deadline van het beroep, tetuggetrokken. Dit is einde Vitesse. Duizenden supporters zijn vanaf volgende week clubloos. Wat enorm kut dit zeg. 

Gepost

Is er zicht op waarom Franke zich terugtrekt? 

Vreselijk nieuws wel. Doodzonde als die club omvalt, maar ik zie hier ook geen licht aan het einde van de tunnel meer. Ze kloppen nu wel weer bij Van der Kuit aan, maar die heeft nog nooit in het belang van Vitesse geacteerd dus daar verwacht ik nu niets van. 

Gepost
18 minuten geleden zei cimbomcu:

Mwa heeft te maken met die Parry toch?

Kom op Vitesse! @Vitesse88

Screenshot_20240701_202047_Samsung Internet.jpg

Jup klopt, Parry doet weer moeilijk. En laatst een statement vanuit hun dat ze Vitesse absoluut niet kapot willen laten gaan. Nou, hier staan we alsnog. 

Gepost
1 uur geleden zei Thierryvane:

Parrott > NEC zou een hele leuke transfer zijn.

Is dat een gerucht? Op huurbasis neem ik aan, want lijkt me te duur voor hen om te kopen. En met Ogawa al een prima spits natuurlijk (Parrott is wel beter/completer).