Satyr Gepost June 19, 2024 Gepost June 19, 2024 Heerenveen begint zwaar, met Ajax, Utrecht, AZ en Twente Quote
The Saint Gepost June 19, 2024 Gepost June 19, 2024 PSV kan die eerste 5 wedstrijden al aan het doelsaldo werken Quote
joostmakaay Gepost June 19, 2024 Gepost June 19, 2024 Van Gassel gaat Cillissen vervangen bij NEC, was zelf als NEC zijnde eerder voor een Drommel of Branderhorst (als die uberhaupt nog een voet in Nijmegen wil zetten) gegaan denk ik. Quote
Rogier. Gepost June 19, 2024 Gepost June 19, 2024 12 uur geleden zei Thierryvane: Komt mij héél bekend voor. Ik reserveer alvast mijn plekje op het Museumplein. Quote
Zawisza Gepost June 20, 2024 Gepost June 20, 2024 Nog drie dagen hebben we een Arnhemse trots ben ik bang. Hopelijk weten ze het tij te keren, want zo'n club hoort in het profvoetbal. Quote
Vitesse88 Gepost June 20, 2024 Gepost June 20, 2024 20 minuten geleden zei Zawisza: Nog drie dagen hebben we een Arnhemse trots ben ik bang. Hopelijk weten ze het tij te keren, want zo'n club hoort in het profvoetbal. Nee hoor, hoger beroep geeft weer wat extra tijd. De vraag is hoe hard Parry het blijft spelen. Hij wil alles terug maar bij faillissement is het 0 euro. Hij communiceert ook dat hij de club niet kapot wilt laten gaan maar hij is goed op weg. Quote
Viktor Gepost June 20, 2024 Gepost June 20, 2024 Het is zijn goed recht het hard te spelen, maar dan moet ie niet in de slachtofferrol kruipen als ze hem niet moeten. Quote
Wolf_pd Gepost June 20, 2024 Gepost June 20, 2024 Heeft die Parry ook niet KV Oostende naar de haaien geholpen? Quote
Vitesse88 Gepost June 20, 2024 Gepost June 20, 2024 39 minuten geleden zei Wolf_pd: Heeft die Parry ook niet KV Oostende naar de haaien geholpen? Nee, hij zit ook bij Patro Eijsden. Quote
rich ruzzian Gepost June 25, 2024 Gepost June 25, 2024 Licentie Vitesse dus vooralsnog ingetrokken Quote
Vitesse88 Gepost June 25, 2024 Gepost June 25, 2024 40 minuten geleden zei Nom de Guerre: Sterkte @Vitesse88. Dank maar dit lag in de lijn der verwachting. Met Parry is er een deal dus daar zijn we vanaf. Hopelijk wordt alles snel geregeld met de NL investeerder. Het gaat te lang (2 jaar) over randzaken. Quote
Vitesse88 Gepost July 1, 2024 Gepost July 1, 2024 Nederlandse investeerder heeft zich, op de laatste dag voor de deadline van het beroep, tetuggetrokken. Dit is einde Vitesse. Duizenden supporters zijn vanaf volgende week clubloos. Wat enorm kut dit zeg. Quote
Urbeto Gepost July 1, 2024 Gepost July 1, 2024 Is er zicht op waarom Franke zich terugtrekt?  Vreselijk nieuws wel. Doodzonde als die club omvalt, maar ik zie hier ook geen licht aan het einde van de tunnel meer. Ze kloppen nu wel weer bij Van der Kuit aan, maar die heeft nog nooit in het belang van Vitesse geacteerd dus daar verwacht ik nu niets van. Quote
Jotew Gepost July 1, 2024 Gepost July 1, 2024 Weer een investeerder die afhaakt. Club staat er dus gewoon nog slechter bij dan men denkt blijkbaar. Quote
cimbomcu Gepost July 1, 2024 Gepost July 1, 2024 Mwa heeft te maken met die Parry toch? Â Kom op Vitesse! @Vitesse88 Â Quote
Vitesse88 Gepost July 1, 2024 Gepost July 1, 2024 18 minuten geleden zei cimbomcu: Mwa heeft te maken met die Parry toch?  Kom op Vitesse! @Vitesse88  Jup klopt, Parry doet weer moeilijk. En laatst een statement vanuit hun dat ze Vitesse absoluut niet kapot willen laten gaan. Nou, hier staan we alsnog. Quote
Jotew Gepost July 1, 2024 Gepost July 1, 2024 En de nieuwe trainer zit te analyseren bij de NOS. Quote
Thierryvane Gepost July 8, 2024 Gepost July 8, 2024 Parrott > NEC zou een hele leuke transfer zijn. Quote
FlyD Gepost July 8, 2024 Gepost July 8, 2024 1 uur geleden zei Thierryvane: Parrott > NEC zou een hele leuke transfer zijn. Is dat een gerucht? Op huurbasis neem ik aan, want lijkt me te duur voor hen om te kopen. En met Ogawa al een prima spits natuurlijk (Parrott is wel beter/completer). Quote
Recommended Posts