Vitesse88 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 21 minuten geleden zei Fantasy: Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit.. Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen. RKC 1-0 AZ Heracles 3-2 AZ Twente 3-1 AZ AZ 1-1 NEC AZ 0-0 Cambuur AZ 0-1 Twente PEC 2-1 AZ Willem II 2-2 AZ PEC 2-1 AZ Sparta 1-1 AZ Tsjah... Zal ik ons rijtje van thuiswedstrijden laten zien ? 3 minuten geleden zei 007mark: Twente gaat Europa in en Ajax is kampioen. Beide jammer Overigens zie ik nog wel gebeuren dat AZ die playoffs ook niet gaat winnen. Weet het niet, Vitesse is ook echt niet in beste doen dit jaar. Utrecht ook eigenlijk best matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 17 minuten geleden zei Vitesse88: Zal ik ons rijtje van thuiswedstrijden laten zien ? Alleen de uitverkochte thuiswedstrijden svp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) 43 minuten geleden zei Fantasy: Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit.. Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen. RKC 1-0 AZ Heracles 3-2 AZ Twente 3-1 AZ AZ 1-1 NEC AZ 0-0 Cambuur AZ 0-1 Twente PEC 2-1 AZ Willem II 2-2 AZ PEC 2-1 AZ Sparta 1-1 AZ Tsjah... Competitie vervalsing . Twee keer uit naar PEC geweest, dat mag natuurlijk niet Heerlijk potje vecht ‘voetbal’ gezien op Het Kasteel! Voetbal tussenhaakjes want het leek kwalitatief echt helemaal nergens op. Blij dat Sparta gewonnen heeft. Zwolle er uit is prima, zeker na het zien dat stel eencelligen in het uitvak. Eerst je club benadelen met vuurwerk gooien. Vervolgens het uitvak vernielen. En daarna heel je ploeg + aanvoerder de getver in schelden. Chapeau dat Van Polen die idioten nog de hand wilde schudden en wilde toespreken. Die hadden wat mij betreft echt lekker de *piep* mogen krijgen. 11 mei 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 23 minuten geleden zei Fantasy: Alleen de uitverkochte thuiswedstrijden svp Auch, die waren Europees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 11 uur geleden zei 007mark: Twente gaat Europa in en Ajax is kampioen. Beide jammer Dit soort reacties maken de feestvreugde alleen maar groter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 13 uur geleden zei La Pulga: daar is die ook 😋 Super fijn voor m'n toto was dit.... Graf AZ, doei 200 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 2 minuten geleden zei Mansveld: Super fijn voor m'n toto was dit.... Graf AZ, doei 200 euro. Ja ik ken het, Sparta - AZ, vrije trap wat nooit een vrije trap is in de 95e minuut. Doei 1300 euro. Sindsdien ook niets meer gezet en ben het ook nooit meer van plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 9 uur geleden zei Jotew: Dit soort reacties maken de feestvreugde alleen maar groter Fijn dat jij vreugde hebt, dat doet mij erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Heb toch liever dat iemand eerlijk zegt dat hij het jammer vindt, dan onoprecht "gunnen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Op 11-5-2022 om 20:08 zei Arezo: Wordt helemaal hitsig van dat schakelprogramma. 9 wedstrijden tegelijk kijken. De 2.5 y/o op bed, moeders de vrouw de deur uit. Kan wel janken van geluk. Hoop dat Sparta erin blijft. Zwolle mag wel degraderen, alleen al omdat ze Lamprou opstellen. Ajax mag kampioen worden van me, en vervolgens moet het zo uit de hand lopen dat besloten wordt Ajax op te heffen. Lijkt me een ideaal scenario. Spoiler @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 18 uur geleden zei cimbomcu: Toon verborgen inhoud @Djurovski Waarom citeer je iemand en tag je mij vervolgens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 (bewerkt) Waarom kan die gif niet 13 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Dit gaat nog leuk worden Wat zouden zo'n Sparta en Heracles moeten doen? Sparta genoegen nemen met gelijkspel om zo directe degradatie te ontlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Chiemel: Dit gaat nog leuk worden Wat zouden zo'n Sparta en Heracles moeten doen? Sparta genoegen nemen met gelijkspel om zo directe degradatie te ontlopen Dat schiet niet op als Fortuna wint . Directe degradatie wel overigens. Maar play-offs word je ook niet blij van. 15 mei 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 ZO als Sparta nu even scoort ligt dat geile Heracles eruit met hun gare kunstgras (ja er spelen meer clubs maar Heracles heeft het nota bene als hoofdsponsor). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Bizar dat het verschil tussen degradatie en play-offs voor Europees voetbal slechts 6 punten is met de huidige virtuele stand Disclaimer: dit wilde ik plaatsen voordat Heerenveen de 1-0 maakte. Nu is het 8 punten, nog steeds weinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Ik word gek hier. Het is maar goed dat ik niet wed, zoveel rare uitslagen van de ploegen onderin de afgelopen weken Niet goed voor de zenuwen ook. Ik kan het allemaal rationeel prima wegzetten als niet echt belangrijk, maar op match day gieren de zenuwen toch door je lijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 9 minuten geleden zei Arezo: ZO als Sparta nu even scoort ligt dat geile Heracles eruit met hun gare kunstgras (ja er spelen meer clubs maar Heracles heeft het nota bene als hoofdsponsor). Stiekem hoop ik hier dus ook op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik word gek hier. Het is maar goed dat ik niet wed, zoveel rare uitslagen van de ploegen onderin de afgelopen weken Niet goed voor de zenuwen ook. Ik kan het allemaal rationeel prima wegzetten als niet echt belangrijk, maar op match day gieren de zenuwen toch door je lijf. Snap ik, ik duim voor je! Ik zie zelf ook liever Heracles degraderen. Ondanks dat ik uit de buurt kom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Nou grote stap is gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Nou, affluiten en klaar. Van mij mag het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Heracles virtueel de play-downs in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 En dit is geen penalty.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Word Heracles hier even genaaid toch? Ik zag daar geen knie bij hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten