Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Fantasy:

Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit..  Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen.

RKC 1-0 AZ

Heracles 3-2 AZ

Twente 3-1 AZ

AZ 1-1 NEC

AZ 0-0 Cambuur

AZ 0-1 Twente

PEC 2-1 AZ

Willem II 2-2 AZ

PEC 2-1 AZ

Sparta 1-1 AZ

Tsjah...

Zal ik ons rijtje van thuiswedstrijden laten zien ;c ?

3 minuten geleden zei 007mark:

Twente gaat Europa in en Ajax is kampioen. Beide jammer

Overigens zie ik nog wel gebeuren dat AZ die playoffs ook niet gaat winnen.

Weet het niet, Vitesse is ook echt niet in beste doen dit jaar. Utrecht ook eigenlijk best matig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Fantasy:

Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit.. :cab: Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen.

RKC 1-0 AZ

Heracles 3-2 AZ

Twente 3-1 AZ

AZ 1-1 NEC

AZ 0-0 Cambuur

AZ 0-1 Twente

PEC 2-1 AZ

Willem II 2-2 AZ

PEC 2-1 AZ

Sparta 1-1 AZ

Tsjah...

Competitie vervalsing :LO:. Twee keer uit naar PEC geweest, dat mag natuurlijk niet ;c

Heerlijk potje vecht ‘voetbal’ gezien op Het Kasteel! Voetbal tussenhaakjes want het leek kwalitatief echt helemaal nergens op. Blij dat Sparta gewonnen heeft. Zwolle er uit is prima, zeker na het zien dat stel eencelligen in het uitvak. Eerst je club benadelen met vuurwerk gooien. Vervolgens het uitvak vernielen. En daarna heel je ploeg + aanvoerder de getver in schelden. Chapeau dat Van Polen die idioten nog de hand wilde schudden en wilde toespreken. Die hadden wat mij betreft echt lekker de *piep* mogen krijgen. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Mansveld:

Super fijn voor m'n toto was dit....:classic_angry: Graf AZ, doei 200 euro.

Ja ik ken het, Sparta - AZ, vrije trap wat nooit een vrije trap is in de 95e minuut.

Doei 1300 euro. 

Sindsdien ook niets meer gezet en ben het ook nooit meer van plan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-5-2022 om 20:08 zei Arezo:

Wordt helemaal hitsig van dat schakelprogramma. 9 wedstrijden tegelijk kijken. De 2.5 y/o op bed, moeders de vrouw de deur uit. Kan wel janken van geluk. Hoop dat Sparta erin blijft. Zwolle mag wel degraderen, alleen al omdat ze Lamprou opstellen.

Ajax mag kampioen worden van me, en vervolgens moet het zo uit de hand lopen dat besloten wordt Ajax op te heffen. Lijkt me een ideaal scenario.

Spoiler

image.png.1b8082965c7fd00c5e9995aa76cdf581.png

@Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Chiemel:

Dit gaat nog leuk worden

Wat zouden zo'n Sparta en Heracles moeten doen? Sparta genoegen nemen met gelijkspel om zo directe degradatie te ontlopen

Dat schiet niet op als Fortuna wint ;c. Directe degradatie wel overigens. Maar play-offs word je ook niet blij van.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizar dat het verschil tussen degradatie en play-offs voor Europees voetbal slechts 6 punten is met de huidige virtuele stand :cab:

Disclaimer: dit wilde ik plaatsen voordat Heerenveen de 1-0 maakte. Nu is het 8 punten, nog steeds weinig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word gek hier. Het is maar goed dat ik niet wed, zoveel rare uitslagen van de ploegen onderin de afgelopen weken :cab: Niet goed voor de zenuwen ook. Ik kan het allemaal rationeel prima wegzetten als niet echt belangrijk, maar op match day gieren de zenuwen toch door je lijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik word gek hier. Het is maar goed dat ik niet wed, zoveel rare uitslagen van de ploegen onderin de afgelopen weken :cab: Niet goed voor de zenuwen ook. Ik kan het allemaal rationeel prima wegzetten als niet echt belangrijk, maar op match day gieren de zenuwen toch door je lijf.

Snap ik, ik duim voor je! Ik zie zelf ook liever Heracles degraderen. Ondanks dat ik uit de buurt kom :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites