Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik heb het idee dat ik vijf jaar ouder ben geworden vanmiddag... Morgen weer nieuwe grijze haren spotten in de spiegel  

Was jij die oude man op de tribune? ;c Tering die is ook wel 10 jaar ouder geworden 

31 minuten geleden zei Thomassje123:

Was jij die oude man op de tribune?  Tering die is ook wel 10 jaar ouder geworden 

Ik had ook bijna daar een screenshot van gemaakt en hier Guido getagged :D

1 uur geleden zei PJHoutman:

Volgend jaar weer drie Rotterdamse clubs in de Eredivisie. Zoals t hoort.

Schat je Excelsior zo hoog in? Ik vind ze aanvallend goed, maar achterin is het zelfs naar KKD-maatstaven vrij matig. Misschien mis ik iets, so do tell.

2 uur geleden zei PJHoutman:

Volgend jaar weer drie Rotterdamse clubs in de Eredivisie. Zoals t hoort.

Niet beetje heel erg voorbarig dit? Eerst nog twee keer Heracles en dan nog winnaar van ADO-Eindhoven. En dan pak je mij altijd aan, als ik gekke dingen zeg:mmm:

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Schat je Excelsior zo hoog in? Ik vind ze aanvallend goed, maar achterin is het zelfs naar KKD-maatstaven vrij matig. Misschien mis ik iets, so do tell.

Ik was niet 100% serieus.

2 uur geleden zei Thomassje123:

FC Groningen had hem transfervrij laten gaan :cab: 

Dat zegt natuurlijk niet altijd wat. Ik weet nog dat we hier heeeeeel gek opkeken toen Heracles Wout Weghorst ophaalde. Die kon het in Emmen niet helemaal winnen van Roland Bergkamp. 

Wat ik van hem gezien heb, vind ik het echt een ijzersterke spits. Veruit de beste spits van de KKD. Koppelt fysiek aan toch best nog wat snelheid, voetbalinzicht en een redelijk dodelijke afwerking. Zie hem echt wel een Weghorst/Dost route gaan volgen. 

Maar goed, dat is altijd wat lastig in te schatten. Ik verloor in de jeugd zelf de concurrentiestrijd met Rick ten Voorde. Of naja concurrentiestrijd, ik zat bij de amateurtak en mocht als 16-jarige toen de selectiewedstrijden spelen. En ondanks het feit dat ik best een dijk van een wedstrijd speelde, was dat een gelopen race met hem als concurrent in het andere team.

Snel, sterk. Goed schot. Maar uiteindelijk zat hij vaak net zo lang in de kroeg als ik en ik werkte er. Er is meer nodig dan alleen talent. 

2 uur geleden zei Mansveld:

Niet gek, betwijfel ook of hij de Eredivisie aan kan.

Draaide ook vooral goed in de eerste seizoenshelft als ik me niet vergis. Tweede seizoenshelft toch al een pak minder.

18 minuten geleden zei Oerlie:

Draaide ook vooral goed in de eerste seizoenshelft als ik me niet vergis. Tweede seizoenshelft toch al een pak minder.

Ging wel mee in het dramatisch verlopen 2e seizoenshelft van Excelsior ja. Ik meende 24 goals in de eerste 19 wedstrijden. 

18 minuten geleden zei Oerlie:

Ja tweede seizoenshelft nog wel wat goals, maar vond hem ook maar matig spelen t.o.v. de eerste. Eerst nog lekker rijpen in de KKD voor het eventueel in de Ere te proberen. Vind hem ook zeker niet veruit de beste spits zoals Elsjorro dat wel vindt.

6 minuten geleden zei Mansveld:

Ja tweede seizoenshelft nog wel wat goals, maar vond hem ook maar matig spelen t.o.v. de eerste. Eerst nog lekker rijpen in de KKD voor het eventueel in de Ere te proberen. Vind hem ook zeker niet veruit de beste spits zoals Elsjorro dat wel vindt.

Ging natuurlijk die 2e seizoenshelft een beetje mee in de vrije val waar Excelsior in zat. Maar wat hij die eerste seizoenshelft liet zien, was veelbelovend. Het zit er dus in elk geval in. Het was meer dan tegen 24 ballen aan lopen. Ik zie inderdaad geen betere spits in de KKD lopen. Of laat ik het anders zeggen: Geen completere spits.