MetalMichael Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) Knieschijf uit de kom leek het wel. Nummer 3 van Heracles komt goed weg met slechts geel. 1 december 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 11 minuten geleden zei MetalMichael: Knieschijf uit de kom leek het wel. Nummer 3 van Heracles komt goed weg met slechts geel. kwam goed weg idd. Begint wel zielig te worden voor Azzaoui, zou zijn 3e zware knieblessure worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Oh oh Basje Nijhuis, wat laat je je toch weer vreselijk kennen, vreselijke ijdeltuit dat je bent. Lekker in het openbaar je jongere collega zo afvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Nijhuis Wat een vreselijke acteur ben je toch zeg. Je kan gewoon die goal goedkeuren he, pannenlap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Dat die überhaupt geroepen werd, dat vind ik een veel groter probleem. Die nieuwe koekenbakkers roepen iedereen naar de VAR voor een zucht en een scheet. Wordt je toch moe van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Ik vind dat helemaal niet veel erger, de VAR mag gewoon van mening zijn dat dit erg genoeg is voor een overtreding. En als de grote Bassie Nijhuis het dan zo belachelijk mee oneens is, dan moet hij het ook niet gaan afkeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Kun je ook je aversie tegen Nijhuis er buiten houden als je naar de situatie kijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 3 uur geleden zei MetalMichael: Kun je ook je aversie tegen Nijhuis er buiten houden als je naar de situatie kijkt? Dat kan er toch wel los van staan? Ik houd ook niet van de scheidsrechter Nijhuis. Altijd maar alles door laten gaan onder het mom van mannelijk voetbal. Loopt hier ook weer te briezen alsof dit heel duidelijk geen overtreding was. Ik vind het eerder een overtreding, dan dat ik het er niet 1 vind. Cim heeft wat dat betreft gewoon gelijk, hij is de eindverantwoordelijke en krijgt het daar een aantal keer te zien. Dan moet je gewoon zeggen: optyfen VAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 39 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat kan er toch wel los van staan? Ik houd ook niet van de scheidsrechter Nijhuis. Altijd maar alles door laten gaan onder het mom van mannelijk voetbal. Loopt hier ook weer te briezen alsof dit heel duidelijk geen overtreding was. Ik vind het eerder een overtreding, dan dat ik het er niet 1 vind. Cim heeft wat dat betreft gewoon gelijk, hij is de eindverantwoordelijke en krijgt het daar een aantal keer te zien. Dan moet je gewoon zeggen: optyfen VAR. Of hij gelijk heeft of niet staat los van wat je van Nijhuis vindt. Maar door zijn posts krijg ik eerder het idee dat het bij Cim andersom is. Anders is het niet nodig om zo neerbuigend te schrijven over iemand toch? Dan ben je namelijk geen haar beter als waar je Nijhuis van beticht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) Hoezo heeft de technisch directeur van AZ z'n baan nog na afgelopen transferperiode? https://www.transfermarkt.com/az-alkmaar/transfers/verein/1090 2 december 2021 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 22 uur geleden zei 007mark: Nijhuis Wat een vreselijke acteur ben je toch zeg. Je kan gewoon die goal goedkeuren he, pannenlap. Eens.... ik heb mij echt enorm gestoord aan de reactie van Bas Nijhuis na afloop. Vreselijk zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Tronstad 2 geweldige goals! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 december 2021 Share Geplaatst 4 december 2021 Cadeautje in Almelo, danku Sinterklaasje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Blij dat Feyenoord niet wint. Maar straks komen er weer allemaal complimenten voor wat Groningen doet, daar moeten we wel echt vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wel complimenten voor Suslov, geweldige acteur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Als PSV wint bij NEC staan ze nog 1e gewoon ook met de nadruk op ALS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Hmm, in twee minuten 0-1 voor Heerenveen en rood voor Cambuur. Nu niet weggeven natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Vond het geen rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Nijhuis zorgt er iig voor met zijn oncollegiale gedrag vorige week dat hij Vitesse een 100% penalty ontneemt en dat de VAR na de uitbrander van vorige week zo bang is dat hij ook maar niet ingrijpt waardoor Vitesse punten morst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Ik zeg eerste helft op intentie voor Feyenoord, tweede op de basis en techniek voor Ajax. Feyenoord heeft voorin wat geluk nodig en moet het vooral van pressen + lopende mensen hebben, Ajax is zeer afhankelijk van Antony en de wel of niet aanwezige scherpte bij Haller. Daarom erg moeilijk te voorspellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Peppie en Kokkie, Bassie en Adriaan, Carlo en Irene, Ajax en schijtmazzel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Dit is de slechtste wedstrijd die ik in tijden heb gezien. Ajax doet eigenlijk niks en krijgt twee cadeautjes en Feyenoord kan niks. Wat een armoede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Mario Been Oh wat maakt dit een hoop goed zeg. Zure bek en kan zijn voorkeuren weer niet onderdrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Net samenvatting van 11 minuten gezien van klassieker vond ik al saai. Maar waarom kreeg Feyenoord geen pingel voor hands van Schuurs?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Omdat de bal via z'n eigen lichaam kwam, da's blijkbaar de regel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten