Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei MetalMichael:

Kun je ook je aversie tegen Nijhuis er buiten houden als je naar de situatie kijkt?

Dat kan er toch wel los van staan? Ik houd ook niet van de scheidsrechter Nijhuis. Altijd maar alles door laten gaan onder het mom van mannelijk voetbal. Loopt hier ook weer te briezen alsof dit heel duidelijk geen overtreding was. Ik vind het eerder een overtreding, dan dat ik het er niet 1 vind. 

Cim heeft wat dat betreft gewoon gelijk, hij is de eindverantwoordelijke en krijgt het daar een aantal keer te zien. Dan moet je gewoon zeggen: optyfen VAR. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat kan er toch wel los van staan? Ik houd ook niet van de scheidsrechter Nijhuis. Altijd maar alles door laten gaan onder het mom van mannelijk voetbal. Loopt hier ook weer te briezen alsof dit heel duidelijk geen overtreding was. Ik vind het eerder een overtreding, dan dat ik het er niet 1 vind. 

Cim heeft wat dat betreft gewoon gelijk, hij is de eindverantwoordelijke en krijgt het daar een aantal keer te zien. Dan moet je gewoon zeggen: optyfen VAR. 

Of hij gelijk heeft of niet staat los van wat je van Nijhuis vindt. Maar door zijn posts krijg ik eerder het idee dat het bij Cim andersom is. Anders is het niet nodig om zo neerbuigend te schrijven over iemand toch? Dan ben je namelijk geen haar beter als waar je Nijhuis van beticht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg eerste helft op intentie voor Feyenoord, tweede op de basis en techniek voor Ajax. Feyenoord heeft voorin wat geluk nodig en moet het vooral van pressen + lopende mensen hebben, Ajax is zeer afhankelijk van Antony en de wel of niet aanwezige scherpte bij Haller. Daarom erg moeilijk te voorspellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites