Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Eredivisie  

63 members have voted

1. 1. Van welke ploeg ben jij supporter? [21/22]

• Ajax
    • AZ
    • FC Groningen
    • FC Twente
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
    • Fortuna Sittard
    • Go Ahead Eagles
    • Heracles Almelo
    • N.E.C. Nijmegen
    • PEC Zwolle
    • PSV
    • RKC Waalwijk
      0
    • SC Cambuur
      0
    • SC Heerenveen
    • Sparta Rotterdam
    • Vitesse
    • Willem II
      0

Recommended Posts

9 minuten geleden zei 007mark:

Prima 2e helft. 

Eens wat betreft Antony natuurlijk, zeker met die actie tov Malacia in de Klassieker. 

Vond ik overigens ook geen rood hoor. Maar om aan te geven dat hier vaak nooit een kaart voor gegeven wordt. En dan was deze nog niet eens op het hoofd zoals PJ aangeeft, waar dat bij Anthony bijvoorbeeld wel het geval was.

5 minuten geleden zei delichris:

Jahoor heb je gratis één zender van ESPN en dan gaan ze PSV-Ajax uitzenden op ESPN 2. Daar gaat mijn middagje voetbal.

Altijd. Leuke promopraatjes. Vorig jaar was precies hetzelfde.

Wat is ESPN toch een heerlijke zender als Ajax zo'n matige pot wint. :< Bruggink, Jan Joost en Perez met schuim op z'n bek. :-D. Duidelijk niet op de hoogte van de regels en hoe een schuin camera standpunt vertekent. 

Oh die Schmidt hahahaha

3 minuten geleden zei Regis:

Wat is ESPN toch een heerlijke zender als Ajax zo'n matige pot wint. :< Bruggink, Jan Joost en Perez met schuim op z'n bek. :-D. Duidelijk niet op de hoogte van de regels en hoe een schuin camera standpunt vertekent. 

Oh die Schmidt hahahaha

Mocht dit in het nadeel van Ajax gebeuren, zou jij natuurlijk ook het schuim in de mondhoeken hebben staan. Dit is gewoon heerlijk als je dit mee krijgt (Zoet in de kuip toentertijd bijvoorbeeld) en ontzettend zuur wanneer jouw club dit overkomt (bal in de Kuip tegen Ajax die over de zijlijn was een jaar of vijf terug).

6 minuten geleden zei Beppu:

Mocht dit in het nadeel van Ajax gebeuren, zou jij natuurlijk ook het schuim in de mondhoeken hebben staan. Dit is gewoon heerlijk als je dit mee krijgt (Zoet in de kuip toentertijd bijvoorbeeld) en ontzettend zuur wanneer jouw club dit overkomt (bal in de Kuip tegen Ajax die over de zijlijn was een jaar of vijf terug).

Jazeker, dan zou ik er zuur van zijn, maar daarvoor ben jij en ik en iedereen hier ook supporter, maar van analisten mag je toch wel wat anders verwachten?  Als je echt zo zielig gaat staan te gillen 2 minuten na de wedstrijd ben je echt niet meer serieus te nemen. Doe dat op fan kanalen op YT of in een non journalistiek podcastje. Wel echt een duidelijk verschil daarin dus imo.

11 minuten geleden zei Regis:

Jazeker, dan zou ik er zuur van zijn, maar daarvoor ben jij en ik en iedereen hier ook supporter, maar van analisten mag je toch wel wat anders verwachten?  Als je echt zo zielig gaat staan te gillen 2 minuten na de wedstrijd ben je echt niet meer serieus te nemen. Doe dat op fan kanalen op YT of in een non journalistiek podcastje. Wel echt een duidelijk verschil daarin dus imo.

Heb je zeker gelijk in hoor. Al vond ik het best meevallen. Wat ik wel vreemd vond is dat ze zo gedecideerd waren dat die bal uit was, terwijl je dat niet echt met zekerheid kon zeggen.