Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Eredivisie  

51 members have voted

1. 1. Van welke ploeg ben jij supporter? [21/22]

• Ajax
    • AZ
    • FC Groningen
    • FC Twente
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
    • Fortuna Sittard
    • Go Ahead Eagles
    • Heracles Almelo
    • N.E.C. Nijmegen
      0
    • PEC Zwolle
    • PSV
    • RKC Waalwijk
      0
    • SC Cambuur
      0
    • SC Heerenveen
    • Sparta Rotterdam
    • Vitesse
    • Willem II
      0

Recommended Posts

2 uur geleden zei Sophomore:

Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de vloggende fietsende doelman.

Die is inmiddels al 38, dus die zal na dit seizoen nog max 1 jaar doorgaan waarschijnlijk? Begrijp daarom de keuze van Okoye wel, hoewel dat het natuurlijk anders wordt als Watford zou degraderen. Championship is ook mooi, maar dan denk ik dat er betere opties geweest zouden zijn voor Okoye (goede club in kleinere competitie die Europees speelt bijvoorbeeld).

Wel een erg serieuze situatie natuurlijk. Als vader zijnde gaat mijn bloed koken als ik dit soort artikelen lees. Hoe egoïstisch ben je dat je levens van anderen in gevaar brengt door bezopen achter het stuur te gaan zitten. Al denk ik dat dit soort hersenloze kneuzen geen flauw idee hebben wat ze doen.

Van het één op het andere moment je zoontje van vier kwijt raken door andermans toedoen. Als dit allemaal waar is, hoop ik dat die eikel een paar jaar mag brommen en nooit meer aan voetballen toe komt.

26 minuten geleden zei Kyrill:

Dit gebeurd trouwens niet alleen met sporters/voetballers/bekende mensen. Hoorde vandaag op de radio normaal stel ook in de cel zaten, onder invloed hebben gereden en jongetje van 4 dood is....:cry:

Ik vermoed dat dat over hetzelfde verhaal ging en later pas naar buiten kwam dat het ging om Rai Vloet. Want ik zou het heel apart vinden als het op dezelfde dag twee keer gebeurt.

Zojuist zei PJHoutman:

Ik vermoed dat dat over hetzelfde verhaal ging en later pas naar buiten kwam dat het ging om Rai Vloet. Want ik zou het heel apart vinden als het op dezelfde dag twee keer gebeurt.

Zit er naast Rai nog een 2e persoon met hem samen vast in de cel? Dat is wat ze iig zeiden op de radio vanochtend bij BNR...