Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ah dus zijn bedoeling was dat een verdediger wel een stap op zij zou zetten als iemand dwars door hem heen wil gaan . Tja verkeerd gedacht dus . Overigens zouden de meeste hier wel gewoon een strafschop voor geven . Waar dan ook niet veel voor te zeggen valt aangezien er duidelijk contact is . Maar gelukkig bestaan er ook nog scheidsrechters die dit doorzien 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet je het principe van 'de schaar' eens bestuderen. Ik kan je alvast verklappen dat je inderdaad iemand op het verkeerde spoor wil zetten daarmee. Dat gebeurde, want hij bewoog niet mee naar zijn rechtervoet, bleef staan en haakte zijn standbeen waardoor hij viel. Penalty. Anders kon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk VI niet maar mocht zowel de scheids en de VAR van de wedstrijd dat hebben gezegd kunnen we die hele VAR dus ook meteen opdoeken . Al zal het mij niet verbazen dat ze het moesten zeggen van hogere hand . Maar hoe vaak ik die 3e herhaling ook blijf zien . Ik vind het prima dat hij niet gegeven is . 

Overigens veranderd hij dan wel erg vaak van mening 

Citaat

Ik heb wel een voorkeur voor een strafschop. Dat is wat anders dan dat ik het een honderd procent strafschop vind", zei Kuipers

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-2-2020 om 15:13 zei PJHoutman:

Ik wilde gewoon Sjorro op de kast krijgen. Helaas geen reactie. 

Mention mij de volgende keer even dan. Dan hap ik oke? 
Prima ploeg man. 1 echt manco: geen goede afmaker. Voetballen vaak vrij goed, maar de leeuw en kolar zijn echt teveel kansen nodig om een doelpuntje te maken. En dat je beste speler een blessure heeft waar die maar niet van af komt is ook wel een beetje jammer.

aankomende 5 wedstrijden zijn erg belangrijk. Daar zul je minimaal een punt of 7/8 moeten halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei komodo25:

Kijk VI niet maar mocht zowel de scheids en de VAR van de wedstrijd dat hebben gezegd kunnen we die hele VAR dus ook meteen opdoeken . Al zal het mij niet verbazen dat ze het moesten zeggen van hogere hand . Maar hoe vaak ik die 3e herhaling ook blijf zien . Ik vind het prima dat hij niet gegeven is . 

Overigens veranderd hij dan wel erg vaak van mening 

Zet dat Groningen brilletje nou eens af. Boscagli schoffelt hem gewoon onderuit. Of dest daar dan naar op zoek is, maakt toch geen kloten meer uit? Grootste onzin die ik hier in tijden gelezen heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Zet dat Groningen brilletje nou eens af. Boscagli schoffelt hem gewoon onderuit. Of dest daar dan naar op zoek is, maakt toch geen kloten meer uit? Grootste onzin die ik hier in tijden gelezen heb. 

Dat je hier nog moeite aan besteedt, alsof komodo ooit van mening gaat veranderen... Het is gebeurd maar maakte uiteindelijk weinig uit, Ajax heeft gewonnen, doelsaldo zal dit jaar waarschijnlijk geen rol spelen. Krijg deze penalty liever in een wedstrijd waar je hem echt nodig hebt later dit seizoen, dan andersom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Mijn Groningen bril heeft hier niets mee te maken.  Verder ga ik er ook niet meer op in 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dan zal het een gebrek aan voetbalkennis zijn.

Hahahahaha 

Waarom zou ik nog in discussie met jou gaan terwijl ik mijn mening al twee keer heb gegeven op een andere user? Waarop jij dan nog antwoord dat het de grootste onzin is . Dan is het voor mij gewoon klaar.  Kunnen we nog uren en uren doorgaan maar heeft totaal geen nut . Maar jij zal ongetwijfeld alles het beste weten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei komodo25:

Hahahahaha 

Waarom zou ik nog in discussie met jou gaan terwijl ik mijn mening al twee keer heb gegeven op een andere user? Waarop jij dan nog antwoord dat het de grootste onzin is . Dan is het voor mij gewoon klaar.  Kunnen we nog uren en uren doorgaan maar heeft totaal geen nut . Maar jij zal ongetwijfeld alles het beste weten 

Nou alles is wel lichtelijk overdreven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel verstandig. Los van de veiligheid van spelers en fans moet er ook gewoon op een representatieve manier gevoetbald kunnen worden, en dat kan met dat weer ook niet. Wel interessant dat zowel Ajax als AZ tot de play-offs geen gat in het programma hebben als ze mee blijven doen in beker en de halve finale EL halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei PJHoutman:

Wel interessant dat zowel Ajax als AZ tot de play-offs geen gat in het programma hebben als ze mee blijven doen in beker en de halve finale EL halen. 

Onbegrijpelijk dit inderdaad. Alsof ze niet geleerd hebben van 2017. Las gisteren iets als een vrijdag maandag constructie (en dan weer donderdag EL). Dat lijkt me ook echt een slecht idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sanel:

Ik begrijp ook niet helemaal waarom er in Nederland in de middag gespeeld word, maar blijkbaar willen de supporters dat. Ik zie dat Ajax - AZ op een zondag om 20:00 word gespeeld, dat is toch meer dan een prima tijd. 

Zit niet in onze (voetbal)cultuur om op zondagavond te voetballen. Als zo'n wedstrijd om 8 uur begint, dan ben je ook vrij laat thuis. Zullen een hoop mensen zijn die dan thuisblijven, omdat ze de volgende dag weer moeten werken. Sowieso is de Nederlandse cultuur natuurlijk niet zo'n avondcultuur. We eten gemiddeld uren vroeger dan in zuid-Europa bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Zit niet in onze (voetbal)cultuur om op zondagavond te voetballen. Als zo'n wedstrijd om 8 uur begint, dan ben je ook vrij laat thuis. Zullen een hoop mensen zijn die dan thuisblijven, omdat ze de volgende dag weer moeten werken. Sowieso is de Nederlandse cultuur natuurlijk niet zo'n avondcultuur. We eten gemiddeld uren vroeger dan in zuid-Europa bijvoorbeeld.

Dat weet ik. Ik denk alleen dat er talloze redenen zijn op te noemen om het naar de avond te verschuiven, 'omdat ze de volgende dag moeten werken' vind ik een beetje onzin want het is nou niet zo dat het reizen naar uitwedstrijd hier minimaal 4 uur duurt. Wat gaan mensen anders doen op een zondagavond? De realiteit is dat de meeste wedstrijden of ploegen in de Eredivisie gewoon niet waard zijn om te kijken, geloof ook dat veel mensen zo'n wedstrijd in de middag als een 'dagje uit' zien. Ik hoop daarom ook met harte dat ze de competitie samenvoegen met de Belgische, of in ieder geval een play off variant. Straks je krijg je weer Utrecht - Vitesse in de playoffs op rij voor de zoveelste keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke redenen zijn er dan om op zondagavond te gaan voetballen? De redenen ertegen hebben we denk ik wel zo'n beetje genoemd nu.

Wat mensen anders doen op zondagavond? Tijd doorbrengen met het gezin en bankhangen. Denk niet dat mensen echt warmlopen voor je voorstellen. Zowel het zondagavond idee als het BeNe-competitie idee. Veel mensen zegt Utrecht - Vitesse meer dan Utrecht - Beerschot. Stuk herkenbaarheid is wel belangrijk in een nationale competitie. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites