Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Bij het publiceren van het VAR handboek had ik al het vermoeden dat deze regels misbruikt gingen worden door de scheidsrechter/VAR om een speler met een tweede geel vanaf te sturen. Dat er nu direct rood werd gegeven is misschien om te verbloemen dat er hier misbruik werd gemaakt van de VAR regels. 

Jullie zullen mij wel nog kennen van de anti Bas Nijhuis club, nou door zijn sympathieke optredens bij VI begon dat langzamerhand te draaien. Maar vandaag beseft die weer met zijn interview wat voor mongool het is. Voor de mensen die het niet hebben gezien ''ik heb tegen de PSV spelers gezegd, scoor er maar eerst 2 en dan praten we weer verder'' Wat ben je dan van een treurig niveau :-D  3 gele kaarten ook met protesteren haha, maar elkaar de tering intrappen mag wel he clown Bassie.

7 minuten geleden zei Dysproz:

Dat maakt deze uitspraak van Nijhuis niet minder achterlijk.

Wat is er achterlijk aan dan? Een scheidsrechter mag toch gewoon een persoonlijkheid hebben, of moet hij alles maar over zich heen laten komen zonder eens een prikje terug te geven? Dit soort one-liners gebeuren op alle niveaus, waaronder het allerhoogste. Van der Ende/Jol heeft daar ook eens een boekje over opengedaan.

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Ah, dus het slap gelul ging over het verhaal over protesteren, aangezien je nu toegeeft dat je maar wat "kenners" nalult?

Haha, lekker AZ. :D

Omdat Perez en De Boer dat vinden mag ik dat niet meer vinden? Of wat is dat voor triest gelul van je?