frietsaus Gepost January 29, 2020 Share Gepost January 29, 2020 9 uur geleden zei Rossi: 12 uur geleden zei frietsaus: Zin in een weddenschapje?? Zoals? 25 eurie :-) In het geval ADO degradeert zijn ze voor mij, dus dan is het dubbel balen. Als ze erin blijven is het dubbel feest! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost January 30, 2020 Share Gepost January 30, 2020 25 eurie :-) In het geval ADO degradeert zijn ze voor mij, dus dan is het dubbel balen. Als ze erin blijven is het dubbel feest!Deal.Balen bij degradatie zal ik niet doen, dat zullen we dsn wel verdiend hebben. Echter blijven we er gewoon in.Tot in mei 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost January 30, 2020 Share Gepost January 30, 2020 Is koel... Gaan we gelijk een biertje drinken in Heerlen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost January 30, 2020 Share Gepost January 30, 2020 Is koel... Gaan we gelijk een biertje drinken in Heerlen Dat zijn oorden waar ik alleen voor uitwedstrijden enigzins in de buurt kom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 1, 2020 Share Gepost February 1, 2020 Weer ouderwets aan het genieten hoor. Weg met Buijs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 1, 2020 Share Gepost February 1, 2020 Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 11 uur geleden zei PJHoutman: Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. gaan zich toch maar mooi redden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 11 uur geleden zei PJHoutman: Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. Dus omdat ze een beroerde wedstrijd speelden in Rotterdam, stelt het niets voor. Iets te simpele redenering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 12 uur geleden zei PJHoutman: Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. Aan de bal is het leuk wat ze doen. Defensief is het samen met RKC denk het slechtste elftal. Zo naïef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 Buiten AZ en Ajax stelt het überhaupt allemaal niks voor. En naïviteit is kenmerk nummer één van Nederlands voetbal en diens trainers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 4 uur geleden zei Hwb: Dus omdat ze een beroerde wedstrijd speelden in Rotterdam, stelt het niets voor. Iets te simpele redenering. Ik wilde gewoon Sjorro op de kast krijgen. Helaas geen reactie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 Wat een vreselijk saaie man die Faber. Slappe, inhoudsloze teksten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 Dit gaat ook een enorm slechte wedstrijd worden van twee kanten ben ik bang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 Bizar dat de zogenaamd 2 beste scheidsrechters vanwege pure egoïsme en koppigheid hier geen penalty geven voor de situatie met Dest net. Schandalig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 Var had moeten ingrijpen. Dat Kuipers hem niet ziet kan ik inkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 3 uur geleden zei komodo25: Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven Een speler zoekt toch altijd een verdediger op als hij een actie maakt? Been van die PSV speler stond er ook niet al. Die zette zijn been pas neer toen Dest naar rechts bewoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 2, 2020 Share Gepost February 2, 2020 1 uur geleden zei Regis: Een speler zoekt toch altijd een verdediger op als hij een actie maakt? Been van die PSV speler stond er ook niet al. Die zette zijn been pas neer toen Dest naar rechts bewoog. De eerste 2 herhalingen riep ik penalty . Later kwam er 1 van een andere hoek en daarin zie ik tenminste dat hij bewust naar de verdediger gaat ipv naar de buitenkant waar de ruimte is . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 Ik blijf morgen binnen met jou op de weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 Bij Groningen maken ze altijd scharen in de eigen zestien wanneer er niemand in de buurt is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 18 uur geleden zei komodo25: Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven Dacht dat we de grove fouten met de VAR wilden corrigeren. Duidelijker bestaan ze niet hoor, hij schopt hem gewoon neer. 19 uur geleden zei MetalMichael: Var had moeten ingrijpen. Dat Kuipers hem niet ziet kan ik inkomen. Snap ik nog, tot ik het trieste interview van de heer Kuipers zag na afloop. Dan denk ik, wat ben je toch een arrogante lul om niet even te zeggen van ''joh, dit was fout sorry'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 10 minuten geleden zei cimbomcu: Dacht dat we de grove fouten met de VAR wilden corrigeren. Duidelijker bestaan ze niet hoor, hij schopt hem gewoon neer. Snap ik nog, tot ik het trieste interview van de heer Kuipers zag na afloop. Dan denk ik, wat ben je toch een arrogante lul om niet even te zeggen van ''joh, dit was fout sorry'' Hij springt hem bijna in de nek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 1 uur geleden zei komodo25: Hij springt hem bijna in de nek Nice, bedankt voor het bewijs. Je ziet duidelijk het been van Boscagli waardoor Dest neer gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 Ik ontken ook nergens dat er geen contact is . Maar Dest is rechtsbenig. Een normaal iemand gaat dan richting buitenkant om te kunnen schieten . Dest gaat met heel zijn lichaam naar de speler toe . Onnatuurlijke beweging en dus bewust het contact opgezocht . Mooi dat zowel de scheids als VAR er niet in trappen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 Dat is de bedoeling ook van zijn actie, slimmerd. Zijn tegenspeler op het verkeerde spoor zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts