Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

11 uur geleden zei PJHoutman:

Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee.

Dus omdat ze een beroerde wedstrijd speelden in Rotterdam, stelt het niets voor. Iets te simpele redenering.

12 uur geleden zei PJHoutman:

Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee.

Aan de bal is het leuk wat ze doen.  Defensief is het samen met RKC denk het slechtste elftal.   Zo naïef. 

3 uur geleden zei komodo25:

Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven 

Een speler zoekt toch altijd een verdediger op als hij een actie maakt? Been van die PSV speler stond er ook niet al. Die zette zijn been pas neer toen Dest naar rechts bewoog. 

1 uur geleden zei Regis:

Een speler zoekt toch altijd een verdediger op als hij een actie maakt? Been van die PSV speler stond er ook niet al. Die zette zijn been pas neer toen Dest naar rechts bewoog. 

De eerste 2 herhalingen riep ik penalty . Later kwam er 1 van een andere hoek en daarin zie ik tenminste dat hij bewust naar de verdediger gaat ipv naar de buitenkant waar de ruimte is . 

18 uur geleden zei komodo25:

Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven 

Dacht dat we de grove fouten met de VAR wilden corrigeren. Duidelijker bestaan ze niet hoor, hij schopt hem gewoon neer.

19 uur geleden zei MetalMichael:

Var had moeten ingrijpen. Dat Kuipers hem niet ziet kan ik inkomen.

Snap ik nog, tot ik het trieste interview van de heer Kuipers zag na afloop. Dan denk ik, wat ben je toch een arrogante lul om niet even te zeggen van ''joh, dit was fout sorry''

10 minuten geleden zei cimbomcu:

Dacht dat we de grove fouten met de VAR wilden corrigeren. Duidelijker bestaan ze niet hoor, hij schopt hem gewoon neer.

Snap ik nog, tot ik het trieste interview van de heer Kuipers zag na afloop. Dan denk ik, wat ben je toch een arrogante lul om niet even te zeggen van ''joh, dit was fout sorry''

Hij springt hem bijna in de nek

Screenshot_20200203-144517_Chrome.jpg

Ik ontken ook nergens dat er geen contact is . Maar Dest is rechtsbenig.  Een normaal iemand gaat dan richting buitenkant om te kunnen schieten . Dest gaat met heel zijn lichaam naar de speler toe . Onnatuurlijke beweging en dus bewust het contact opgezocht . Mooi dat zowel de scheids als VAR er niet in trappen