Spring naar bijdragen

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Sophomore:

Voor wie maakt het niet uit Pien?

Voor niemand toch? Kijk ik vind het ook niet lekker kijken als je bijvoorbeeld zoals bij Ajax-real 5 minuten oid moet wachten voordat de wedstrijd weer hervat word. Maar als we dan kijken naar afgelopen weekend, zijn er gewoon 2 hele belangrijke beslissingen correct uitgevoerd. Je beteugeld nu gewoon de meeste discussie, en klein beetje discussie zal er altijd blijven, er zijn vast mensen die het contact met neres te ligt vonden, maar over het algemeen kan iedereen zich er in vinden. Was er geen var geweest afgelopen weekend, dan was heel Anti Ajax Nederland over de scheids en de KNVB gevallen voor het niet geven van die rode kaart. 

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Voor niemand toch? 

Volgens mij maakt het voor Kuipers specifiek en het scheidsrechterskorps in het algemeen wel degelijk wat uit. De geloofwaardigheid wordt namelijk minder door het altijd 'naar beneden afronden' van overtredingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sophomore:

Volgens mij maakt het voor Kuipers specifiek en het scheidsrechterskorps in het algemeen wel degelijk wat uit. De geloofwaardigheid wordt namelijk minder door het altijd 'naar beneden afronden' van overtredingen. 

Zij hebben toch schijt aan die geloofwaardigheid? Je hoort vrijwe elke scheidsrechter erover dat ze erg blij zijn met het systeem en dat ze blij zijn dat ze kunnen worden gecorrigeerd en er veel minder discussie ontstaat na afloop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dysproz:

Tuurlijk maakt dat wel uit. Scheidsrechters zullen zich er ook niet fijn bij voelen als hun beslissingen worden gecorrigeerd. Dat zat Nijhuis gisteren nog te vertellen.

Dat is denk ik een stukje mindset, zeker iets waaraan ook zij nog moeten wennen. Als je bij bijvoorbeeld hockey kijkt, dan is dat heel anders. Daar ligt ook de beslissingsbevoegdheid bij de VAR. Geloof niet dat de scheidsrechters het daar zien als aantasting van hun autoriteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vitesse88:

Nou VAR draait een pingel terug. Zeg het maar. Ik begrijp er niks meee van. Regels zijn nu toch waar een overtreding eindigt ipv begint? 

Eens, heel lastig vast te stellen btw. Net wel of net niet. Moedig van de ref om een penalty te geven trouwens (zie bovenstaande discussie)

Vrije trap bij de 0-2 van AZ werd trouwens niet op de juiste plek genomen. Meter of twintig gesmokkeld door AZ.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Rossi:

Schakel net in en dan zie je deze verschrikkelijke shirts... Hopelijk kunnen we drie punten mee nemen uit Sittard

Ontzettend domme rode kaart van die Rodriguez dus over die drie punten hoef je je geen zorgen meer te maken denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontzettend domme rode kaart van die Rodriguez dus over die drie punten hoef je je geen zorgen meer te maken denk ik. 
Wij zijn Den Haag, zelfs tegen acht man zijn wij niet zeker van drie punten. Het is nu zonder veel vertrouwen, een erg matig team. Maar goed dat krijg je als de chemie tussen trainer en groep en groep onderling over is/lijkt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gezien de programma's toch bang dat of wij of Emmen de laatste plaats in handen krijgt uiteindelijk. NAC speelt nog tegen het hele rechter rijtje zo ongeveer"( makkelijker programma tenminste) En wij mogen komend weekend tegen AZ, Daarna PSV, Ajax, Vitesse.. De enige waar je misschien nog punten kan pakken is VVV uit en Emmen thuis moet je dan wel pakken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Pino:

Och ik zie die shorts lees niet eens de naam en denk dat hij voor Zwolle is haha

Denken is nooit je sterkste punt geweest he ;c 

Hier heb ik het toch maar weer in mijn hoofd gehaald om vanavond af te reizen naar De Kuip...

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites