MetalMichael Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 PSV weer het geluk van de kampioen. Precies wat ik tijdens de wedstrijd ook zei. Alles wat voor Feyenoord vorig seizoen goed viel, valt nu voor PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 *Libanon Eikelbijtertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Het is maar goed dat Younes gevlucht is uit Syrië, want scherpschutter bij IS was hij nooit geworden. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 november 2017 Share Geplaatst 7 november 2017 Maar de goede posts van MetalMichael en PJhoutman waardeer ik, en daar komt zeker antwoord op. Voor of nadat iemand anders dat gedaan heeft en je zo dus weer lekker mee kan lullen? Echt gieren hoor je post. Gelukkig hebben een paar man je al keihard uitgeluld en reageer je dus maar weer niet meer :-D Het is elke keer hetzelfde liedje. En dan nog een toontje aanslaan van 'zij posten wel goed, dat waardeer ik'... Het begint nu wel heel lachwekkend en pijnlijk te worden. Enige wat nog mist is het claimen van de slachtofferrol, maar dat zal na deze post ongetwijfeld gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Voor of nadat iemand anders dat gedaan heeft en je zo dus weer lekker mee kan lullen? Echt gieren hoor je post. Gelukkig hebben een paar man je al keihard uitgeluld en reageer je dus maar weer niet meer :-D Het is elke keer hetzelfde liedje. En dan nog een toontje aanslaan van 'zij posten wel goed, dat waardeer ik'... Het begint nu wel heel lachwekkend en pijnlijk te worden. Enige wat nog mist is het claimen van de slachtofferrol, maar dat zal na deze post ongetwijfeld gebeuren. Je hebt me door, kut.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Je hebt me door, kut.. Dat blijkt, nog steeds geen reactie gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Dat blijkt, nog steeds geen reactie gehad. Gaan we ook niet krijgen, had je ook niet anders verwacht toch? We hebben veel geklaagd over kareltje maar dit figuur is velen malen erger. 1x iets hard roepen en vervolgens totaal niet reageren. Hij kan z'n eigen lulkoek niet eens verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Haha gelukkig bepaal ik nog altijd wanneer ik reageer ;) En weet je hoeveel jullie daar over te zeggen hebben? 0. Dat blijkt, nog steeds geen reactie gehad. Komt in het weekend. Ben gewoon druk, en niet veel zin om een uitgebreide post nu te doen. In het weekend, wanneer ik normaal gesproken (nu interland weekend) meer met voetbal bezig ben ben ik ook meer actief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Gaan we ook niet krijgen, had je ook niet anders verwacht toch? We hebben veel geklaagd over kareltje maar dit figuur is velen malen erger. 1x iets hard roepen en vervolgens totaal niet reageren. Hij kan z'n eigen lulkoek niet eens verdedigen. Is nu ook een werkwoord voor: cimmuniceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Is nu ook een werkwoord voor: cimmuniceren. :-D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Komt in het weekend. Ben gewoon druk, en niet veel zin om een uitgebreide post nu te doen. In het weekend, wanneer ik normaal gesproken (nu interland weekend) meer met voetbal bezig ben ben ik ook meer actief. Weet je ook welk weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Wat hebben ze bij Ajax gesnoven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Wat hebben ze bij Ajax gesnoven? Lijkt eerder dat ze bij NAC allemaal hun maandsalaris op toto gezet hebben.:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Denk rattengif Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Zielig wel voor die spelers. Heerlijk voor Stijntje Vreven, vechten en knokken tot dat je een ons weegt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) Wat een enorme grap dit zeg. Dat je hier gaat verliezen. Uur lang niks aan de hand en dan het zo weggeven. Evert ten Napel heeft z’n zin, zit echt 90 minuten pro Groningen te lullen omdat ze het zo moeilijk hebben :r Miazga had trouwens na 2 minuten donkerrood moeten hebben, debiele actie. Troosteloos seizoen aan het worden. 19 november 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 PSV:mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::mrgy::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 het zal eens niet he. PSV'ers mogen het nooit maar dan ook nooit meer hebben over Lucky Ajax. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 PSV word echt kampioen, die hebben zoveel geluk dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Je mag Boer bedanken. De enige bij PEC die een onvoldoende krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Zakelijke overwinning, niets weggegeven en verdiend gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) - 25 november 2017 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Zakelijke overwinning, niets weggegeven en verdiend gewonnen. Donder eens op joh, Stevie Wonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Zakelijke overwinning, niets weggegeven en verdiend gewonnen. Je hebt precies net zoveel verstand van voetbal als van muziek! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten