Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Maar de goede posts van MetalMichael en PJhoutman waardeer ik, en daar komt zeker antwoord op.

Voor of nadat iemand anders dat gedaan heeft en je zo dus weer lekker mee kan lullen?

Echt gieren hoor je post. Gelukkig hebben een paar man je al keihard uitgeluld en reageer je dus maar weer niet meer :-D Het is elke keer hetzelfde liedje. En dan nog een toontje aanslaan van 'zij posten wel goed, dat waardeer ik'... Het begint nu wel heel lachwekkend en pijnlijk te worden. Enige wat nog mist is het claimen van de slachtofferrol, maar dat zal na deze post ongetwijfeld gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor of nadat iemand anders dat gedaan heeft en je zo dus weer lekker mee kan lullen?

Echt gieren hoor je post. Gelukkig hebben een paar man je al keihard uitgeluld en reageer je dus maar weer niet meer :-D Het is elke keer hetzelfde liedje. En dan nog een toontje aanslaan van 'zij posten wel goed, dat waardeer ik'... Het begint nu wel heel lachwekkend en pijnlijk te worden. Enige wat nog mist is het claimen van de slachtofferrol, maar dat zal na deze post ongetwijfeld gebeuren.

Je hebt me door, kut..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat blijkt, nog steeds geen reactie gehad.

Gaan we ook niet krijgen, had je ook niet anders verwacht toch? We hebben veel geklaagd over kareltje maar dit figuur is velen malen erger. 1x iets hard roepen en vervolgens totaal niet reageren. Hij kan z'n eigen lulkoek niet eens verdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha gelukkig bepaal ik nog altijd wanneer ik reageer ;) En weet je hoeveel jullie daar over te zeggen hebben? 0.

Dat blijkt, nog steeds geen reactie gehad.

Komt in het weekend. Ben gewoon druk, en niet veel zin om een uitgebreide post nu te doen. In het weekend, wanneer ik normaal gesproken (nu interland weekend) meer met voetbal bezig ben ben ik ook meer actief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we ook niet krijgen, had je ook niet anders verwacht toch? We hebben veel geklaagd over kareltje maar dit figuur is velen malen erger. 1x iets hard roepen en vervolgens totaal niet reageren. Hij kan z'n eigen lulkoek niet eens verdedigen.

Is nu ook een werkwoord voor: cimmuniceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een enorme grap dit zeg. Dat je hier gaat verliezen. Uur lang niks aan de hand en dan het zo weggeven. Evert ten Napel heeft z’n zin, zit echt 90 minuten pro Groningen te lullen omdat ze het zo moeilijk hebben :r Miazga had trouwens na 2 minuten donkerrood moeten hebben, debiele actie.

Troosteloos seizoen aan het worden.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites