Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Welke regel is dat precies? Wat ie zou doen is trouwens afhankelijk van wanneer de goal werd gemaakt. Op 94:02 was het jammer maar helaas, want de regel dat blessuretijd minimaal is kunnen we wél afschaffen omdat de scheidsrechters daar niet eens van op de hoogte lijken te zijn. Begrijp me niet verkeerd, wijt het daar totaal niet aan maar het is toch schrijnend om te zien dat er keer op keer wedstrijden worden afgefloten op de aangegeven extra tijd terwijl er voldoende gebeurd is in de tussentijd (tijdrekken, blessures, wissels).

Edited by Magikarp

De goal toekennen. Wat dacht jij dan? Is geen echte regel hè.

Nee snap ik wel. En daar is geen regel voor indd, maar het wordt op 1 of andere manier wel verwacht dat je fatsoenlijk tijd krijgt om de bal aan te nemen als tegenstander zijnde. Overigens wel eens betreft de extra tijd hoor.

Die gozer van Heerenveen was trouwens echt niet 100% erbij :r Schrijnend optreden van de scheidsrechters deze speelronde weer.

Zullen we dan direct instellen dat de regel van ‘netjes de bal teruggeven’ na een blessurebehandeling meteen afgeschaft wordt? Doen ze bij Feyenoord niet aan, ook in de blessuretijd. Benieuwd wat Blom had gedaan aksbfetenoird had gescoord.

Die Heerenveen-speler knalde die bal gewoon weg zonder dat hij had gezien dat Van Amersfoort lag. Deed hij vlak daarna nog een keer, trouwens. Had niets met blessurebehandeling te maken.

Nee snap ik wel. En daar is geen regel voor indd, maar het wordt op 1 of andere manier wel verwacht dat je fatsoenlijk tijd krijgt om de bal aan te nemen als tegenstander zijnde. Overigens wel eens betreft de extra tijd hoor.

Die gozer van Heerenveen was trouwens echt niet 100% erbij :r Schrijnend optreden van de scheidsrechters deze speelronde weer.

Heb het gelukkig nooit hoeven doen, maar heb voor mezelf als clubscheidsrechter (reserve 5e klasse enzo) altijd besloten om een bal die niet wordt teruggeven altijd af te fluiten. Dan vind ik wel een reden als verkeerde inworp of een verzonnen overtreding ofzo.

Paniek bij Sparta is ook toegeslagen: Pastoor ontslagen een paar uur na de 0-7 nederlaag tegen Feyenoord. Ontslag zat er natuurlijk al langer aan te komen, maar het zou al zoveel beter overkomen als ze dit niet op de dag zelf zouden doen. Of gewoon na Groningen ofzo, zodat zo'n trainer in alle rust de winterstop kan gebruiken om toe te werken naar de tweede seizoenshelft.

Betje op 18-10 geplaatst @3.50 daardoor wel binnen.

Edited by MetalMichael

[quote name='Sophomore']Want jij hebt inzicht in de fysiologische data inzake de inspanningen van Matavz? Redelijk stevig programma gehad, zo goed als alles gespeeld. Daar kun je mijn inziens geen kritiek opleveren.[/QUOTE] En @Magikarp Ik doe zeker voor ik zulke uitspraken doe wel gedegen onderzoek in tegenstelling tot jullie dus. Fraser zegt dat het om de tactiek ging, en dat ze elkaar nauwelijks ontlopen. Tussen Matavz en Castaignos zit bijvoorbeeld 7 goals tussen en 3 assists in het voordeel van Matavz. Dan lijkt het mij een labiele beslissing ja. Dat heeft vrij weinig met frisheid te maken. Terwijl Keizer juist aangeeft dat Dolberg zijn eerste spits is, maar hij rust krijgt,