Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Erwin.:

Voor Zoet is het een prima oplossing, 3 basiswaardige keepers heb je ook niks aan. Lammers zou ik echt jammer vinden, die heeft zich nog niet eens een volledig seizoen kunnen laten zien.

Klopt. Had eerst De Jong voor hem. Toen hij zn basisplaats eindelijk had, grote blessure. 

Enerzijds als je het leest - PSV bood hem al een contract tijdens zijn revalidatie aan. Daarna máándenlang aan het lijntje gehouden door Lammers en zaakwaarnemer. Dat is niet echt netjes. Waarom kunnen die jongens niet eens als Ziyech, vd Beek doen? 

Wij tekenen bij en blijven nog 1 jaar, maar doe als club dan niet al te lullig over de laatste miljoentjes als het zover komt. 

Ik vind het echt zonde. Mooie moves had Samba Sam in de voorbereiding ook al. 

Als plan B zie ik ze wel voor ZIrkzee gaan. 

Al gaan de geruchten dus over Zahavi (speelt in China). Dat lijkt me 3x niks. Schijnt een echte afmaker te zijn, maar mis toch teveel binding. Een bepaalde buitenlandse lichting zoals toen met de mexicanen en nu met Duitsers vind ik best leuk als het niet de overhand neemt. Maar Bruma, Doan, Mitroglou ed, beetje los zand allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals wel vaker is Hendrix overijverig. Hij stond reserve, kwam erin en dacht natuurlijk ik zal Schmidt eens laten zien hoe goed ik kan voetballen.

Hij moet niet denken dat hij daar als een Frenkie weg kan draaien. Dat en een kaats terug op Mvogo waren de enigste opties. Peer die bal dan maar meteen weg. 

Was overigens verbaasd over de opstelling. Centrum met Teze en Boscagli :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Chiemel:

Als je hem vraagt, dan moet diegene die hem passt nog wel uit z'n doppen kijken en goed passen. 

14 uur geleden zei Vitesse88:

Mvogo gaf toch echt een enorme zaadbal. Hendrix had er ook eentje in z’n nek hangen dus roei de bal lekker de tribune in. 

Dat sowieso. Maar Hendrix moet daar dan ook gewoon lekker wegblijven. Die liep door tot op de penaltystip. Draai dan weg zodat je een aanspeelpunt terug bent van de lange bal. Ook Ter Stegen heeft wel eens zulke ballen gegeven, zegt niet alles natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mvogo, die goal was ongelukkig. Schrok meer van zijn positionering bij hoge ballen.

PSV wel met Madueke, Gakpo, Malen en Lammers (benieuwd of die gaat of blijft) 4 heerlijke voetballers voorin natuurlijk, lekker offensief ook. Dan heb je nog Bruma en Ihattaren. Al lijkt het mij lastig om Ihattaren ergens kwijt te kunnen, terwijl dat in potentie de beste is natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die 4-2-2-2 kan Ihattaren eigenlijk alleen als RAM spelen, een beetje in een Ziyech-rol. Die twee centrale middenvelders moeten toch duels winnen, meters maken, pressie uitoefenen, et cetera. Dat is natuurlijk niet helemaal zijn ding. 

Wel mooi dat Gakpo nu eindelijk een vaste basisplek lijkt te krijgen. Vond hem in wat ik van hem gezien heb altijd zeer talentvol. Toch best de potentie om een hele complete aanvaller te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei joostmakaay:

Haha PSV gaat Ihatarren echt niet zomaar laten gaan omdat hij ff moet banken, dit doet Schmidt gewoon om hem ff op scherp te zetten. 

Niet laten gaan, kwijt kunnen in de basis. Zoals Zeus zegt, zie ik alleen op rechts een plek voor hem, daar concurreert hij dan met Madueke, ook geen slechte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

PSV heeft een mondeling akkoord bereikt met Eran Zahavi, zo melden media uit Israël. De 33-jarige spits kan voor twee jaar tekenen in Eindhoven, zo claimt Sport5. Zahavi, die nu nog onder contract staat bij het Chinese Guangzhou R&F van trainer Giovanni van Bronckhorst, kan bij PSV naar verluidt anderhalf miljoen euro per jaar gaan verdienen.

Lammers dus weg en dan Zahavi in zijn plaats. Scoort altijd en overal wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei La Pulga:

Lammers dus weg en dan Zahavi in zijn plaats. Scoort altijd en overal wel.

“ scoort altijd en overal” dat is wel een beetje overdreven voor een voetballer die alleen in Israël en China doelpunten heeft gemaakt. Onbegrijpelijke aankoop dit. Verdient naar verluid in China 10 mil per jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei The Saint:

Wel? Waarom zou je 8,5M per jaar gaan inleveren om hier te komen ballen. 

Hij voetbalt daar wel al 4 seizoenen natuurlijk. Ff 40 mil binnenharken dan kan 1,5 mil bij psv er wel af. 

al vraag ik me af wat je als psv zijnde met die man moet. Mitroglou waren ze ook zo positief over. Die heeft het ook bijzonder goed gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites