Socrates Gepost March 11, 2020 Share Gepost March 11, 2020 Trainer die intensief en herkenbaar pressingvoetbal speelt, maar bij Leverkussen toch met een vrij slecht jaar moest vertrekken. Je kan hem vergelijken met Bosz, maar dan iets minder offensief. Gaat natuurlijk wel lastig worden nu, je moet je hele as vervangen voor het soort voetbal dat Schmidt normaliter graag ziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost March 11, 2020 Share Gepost March 11, 2020 Wilde ik net zeggen.. Wil hem niet met Stam vergelijken, maar je zal in de eerste instantie toch moeten roeien met de riemen die je hebt. Hoge intensiteit en pressie spelen met een middenveld waarin ik dat letterlijk niemand zie doen lijkt toch gewoon zelfmoord. Verder wel interessante aanstelling, mooie naam. Hoop dat hij wat kan toevoegen aan de Eredivisie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost March 11, 2020 Share Gepost March 11, 2020 Leuke keuze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost March 11, 2020 Share Gepost March 11, 2020 Zeer tevreden met deze keuze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost March 11, 2020 Share Gepost March 11, 2020 Een Duitse trainer bij PSV, je verzint het niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost March 12, 2020 Share Gepost March 12, 2020 21 uur geleden zei Regis: Mogen wel flink gaan investeren dan. Huidige selectie lijkt mij compleet ongeschikt voor het type voetbal dat Schmidt graag speelt Ik neem toch aan dat Schmidt en PSV hier over gesproken hebben. Ik heb anders dan de twee jaar durende roep van veel Ajax (na vertrek Bosz) en PSV fans (na vertrek Cocu en V Bommel) nog nooit iets gezien van deze man. Dus ik laat mij verrassen. Vriend van mij vergeleek hem met Van Beek qua succes / afbraakwerking. Lijkt twee jaar erg goed te gaan en daarna stort het in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost March 12, 2020 Share Gepost March 12, 2020 2 uur geleden zei Niels: Ik neem toch aan dat Schmidt en PSV hier over gesproken hebben. Ik heb anders dan de twee jaar durende roep van veel Ajax (na vertrek Bosz) en PSV fans (na vertrek Cocu en V Bommel) nog nooit iets gezien van deze man. Dus ik laat mij verrassen. Vriend van mij vergeleek hem met Van Beek qua succes / afbraakwerking. Lijkt twee jaar erg goed te gaan en daarna stort het in? Dat lijkt mij ook, ja. Alleen hoe is het spelersbudget bij PSV, als er maar EL gehaald word en ben je dan nog interessant voor spelers. Vraag me dat wel af. Ken de beste man verder ook alleen van Salzburg en hoe ze toen Ajax vernederde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 28, 2020 Share Gepost March 28, 2020 Toch al aardig wat beweging zo. 8 spelers die sowieso mogen vertrekken. Stuk voor stuk ook spelers waarvan het niet erg is. Wel jammer voor Schwaab dat hij nu vertrekken moet na een seizoen waarin hij ontzettend slecht speelde. Ook al roering in de technische staf. Wim Rip moet weg. Benieuwd waarmee Schmidt allemaal op de proppen komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 28, 2020 Share Gepost March 28, 2020 Welke acht spelers mogen weg dan? Op Schwaab na weet ik nog geen één. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost March 28, 2020 Share Gepost March 28, 2020 Opvulling van Jong PSV. Allemaal niet goed genoeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 28, 2020 Share Gepost March 28, 2020 Yanick van Osch, Maxime Soulas, Steven Theunissen, Baggio Wallenburg, Amar Catic, Olivér Horváth,Robin Lauwers en dus Schwaab. Afellay en nog geen aantal anderen zijn in gesprek. Weet alleen zo niet van wie nog meer het contract afloopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost March 30, 2020 Share Gepost March 30, 2020 Van Osch was ooit zo'n talent. Jammer dat het er niet is uitgekomen. Net als Obispo eigenlijk. Ben benieuwd met welk centrum we volgend jaar spelen. Viergever - Baumie? Als Dumfries vertrekt, en dat kan ik mij goed voorstellen, dan heb je verdedigend wel weer een probleem. Ik denk dat volgend jaar het jaar van Thomas gaat worden. Fijne voetballer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 30, 2020 Share Gepost March 30, 2020 Ik vind dat Obispo het wel aardig doet bij Vitesse. Of dat ook genoeg gaat zijn voor PSV weet ik niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 30, 2020 Share Gepost March 30, 2020 3 uur geleden zei Niels: Van Osch was ooit zo'n talent. Jammer dat het er niet is uitgekomen. Net als Obispo eigenlijk. Ben benieuwd met welk centrum we volgend jaar spelen. Viergever - Baumie? Als Dumfries vertrekt, en dat kan ik mij goed voorstellen, dan heb je verdedigend wel weer een probleem. Ik denk dat volgend jaar het jaar van Thomas gaat worden. Fijne voetballer. Ik denk inderdaad Viergever - Baumgartl met Obispo er achter. Dumfries mag van mij echt niet weg, hebben totaal geen backup daar, Teze komt veel te kort. Thomas is inderdaad een fijne speler, heerlijk om in het team te hebben, ook voor het type voetbal dat Schmidt normaliter speelt. Hoop dat ze nog een poging doen om Rodriguez langer te houden, is echt buitencategorie. Verder hopelijk Van Ginkel weer eens halen als ie een beetje fit is. Daarnaast zie ik graag een nieuwe vleugelaanvaller. Maar defensie blijft wel zorgenkindje, centraal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 3, 2020 Share Gepost April 3, 2020 Las een interview van een Nederlandse onbekende trainer die in werkzaam is in China (Vermeer), die vond die Schmidt helemaal niks Opvallend. Heeft met hem samen gewerkt en vond het een trainer die op sociaal communicatief niveau ondermaats was. Voetballend leuke ideeën, waardoor die in het begin veel won in China, maar toen het daar stroef liep en hij ook weigerde om het anders te doen is die er ook snel uit gegooid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost April 6, 2020 Share Gepost April 6, 2020 Op 3-4-2020 om 11:35 zei cimbomcu: Las een interview van een Nederlandse onbekende trainer die in werkzaam is in China (Vermeer), die vond die Schmidt helemaal niks Opvallend. Heeft met hem samen gewerkt en vond het een trainer die op sociaal communicatief niveau ondermaats was. Voetballend leuke ideeën, waardoor die in het begin veel won in China, maar toen het daar stroef liep en hij ook weigerde om het anders te doen is die er ook snel uit gegooid. Dat heb ik al eerder geschreven. Dat vrienden van mij die hem beter kennen hem omschreven als een 1 tot 2 jaars trainer. Daarna is het truucje uitgewerkt. Ik weet niet of dat echt zo is. Zo'n anekdote zegt denk ik wel iets, maar daar spelen factoren als andere cultuur ook een rol. Wat dat betreft ligt Eindhoven van dichter bij z'n heimat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 6, 2020 Share Gepost April 6, 2020 Bovendien kan een trainer daar ook van leren. Ik vond Koeman eerst ook maar een trainer die na ong 2 jaar veel verval had, maar die groeide in zijn loopbaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 6, 2020 Share Gepost April 6, 2020 20 minuten geleden zei Erwin.: Bovendien kan een trainer daar ook van leren. Ik vond Koeman eerst ook maar een trainer die na ong 2 jaar veel verval had, maar die groeide in zijn loopbaan. Iets wat Dick Advocaat niet kan zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 6, 2020 Share Gepost April 6, 2020 Doet Faber toch knap, een kwartaal ongeslagen nu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 8, 2020 Share Gepost April 8, 2020 Je kunt niet verliezen als je niet speelt. Zou zo van Cruijf kunnen komen. Trouwens allemaal leuk en aardig dat Lighttown Madness een inzamelingsactie voor de voedselbank is begonnen, maar hebben ze al genoeg centjes voor een standbeeld van Mart?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 8, 2020 Share Gepost April 8, 2020 Schijnt dat Mart op wedstrijddagen zelf voor levend standbeeld gaat spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 11, 2020 Share Gepost April 11, 2020 Heerlijk¡!!!!!!!!!!! Wat een spanning niet normaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 22, 2020 Share Gepost April 22, 2020 PSV zou er zo'n 25 miljoen op achteruit gaan in de begroting. Toch wel een heftige terugval. Ben bang dat Ajax straks echt een soort Bayern positie gaat vergaren hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 23, 2020 Share Gepost April 23, 2020 Die verzinnen altijd wel een manier om het zelf te verneuken. Ziet er naar uit dat we wederom geen play-offs hoeven te spelen. Denk dat we ondertussen de enige club zijn in de Eredivisie die nooit play-offs voor Europees voetbal danwel degradatie hebben gespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeZZaaaa Gepost April 29, 2020 Share Gepost April 29, 2020 Op 23-4-2020 om 16:40 zei Sophomore: Die verzinnen altijd wel een manier om het zelf te verneuken. Ziet er naar uit dat we wederom geen play-offs hoeven te spelen. Denk dat we ondertussen de enige club zijn in de Eredivisie die nooit play-offs voor Europees voetbal danwel degradatie hebben gespeeld. PSV was toen ook de enige club die tegen de invoering van play-offs was, dus is dan een soort van karma. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts