The Saint Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Herhalingen nu gezien. 100% penalty. Absurd dat de var dat niet wil zien. Heel team Higler bezweken onder Kuip druk. Hopelijk Veerman snel terug. Middenveld holt in kwaliteit achteruit met blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari We waren zeker niet goed, maar godallemachtig die arbitrage vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 54 minuten geleden zei MetalMichael: Wel eens met Perez op ESPN: Eerder een blunder van de VAR. Zal nog wel de nodige complottheorieën aanwakkeren: Ruperti werkte eerder voor RTV Rijnmond. Laatstgenoemde is ergens wel echt bizar. Nijhuis mag geen Twente fluiten ivm woonplaats/geboorteplaats maar dit mag wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 6 uur geleden zei Vitesse88: Laatstgenoemde is ergens wel echt bizar. Nijhuis mag geen Twente fluiten ivm woonplaats/geboorteplaats maar dit mag wel Ruperti komt ui Capelle aan de IJssel. Zou dan hetzelfde voor moeten gelden zou je zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 9 uur geleden zei Vitesse88: Laatstgenoemde is ergens wel echt bizar. Nijhuis mag geen Twente fluiten ivm woonplaats/geboorteplaats maar dit mag wel 2 uur geleden zei timpy00: Ruperti komt ui Capelle aan de IJssel. Zou dan hetzelfde voor moeten gelden zou je zeggen. Heeft dat van Nijhuis niet te maken met dat hij een winkel heeft daar? Ben verder niet zo van de beroepsverboden op basis van woonplaats/werkplaats. Van Ruperti ging trouwens in zijn Rijnmondtijd het verhaal dat hij als kind/tiener regelmatig in Amsterdam op de tribune zat. Bovendien betekent wonen in en werken bij Rijnmond niet automatisch dat je voor Feyenoord bent natuurlijk. Sterker nog, er zit in ieder geval één Spartaan die het niet echt heeft op Feyenoord zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 31 minuten geleden zei MetalMichael: Heeft dat van Nijhuis niet te maken met dat hij een winkel heeft daar? Ben verder niet zo van de beroepsverboden op basis van woonplaats/werkplaats. Van Ruperti ging trouwens in zijn Rijnmondtijd het verhaal dat hij als kind/tiener regelmatig in Amsterdam op de tribune zat. Bovendien betekent wonen in en werken bij Rijnmond niet automatisch dat je voor Feyenoord bent natuurlijk. Sterker nog, er zit in ieder geval één Spartaan die het niet echt heeft op Feyenoord zeg maar. In zijn boek zegt Nijhuis dat het echt vanwege zijn woonplaats is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 41 minuten geleden zei MetalMichael: Heeft dat van Nijhuis niet te maken met dat hij een winkel heeft daar? Ben verder niet zo van de beroepsverboden op basis van woonplaats/werkplaats. Van Ruperti ging trouwens in zijn Rijnmondtijd het verhaal dat hij als kind/tiener regelmatig in Amsterdam op de tribune zat. Bovendien betekent wonen in en werken bij Rijnmond niet automatisch dat je voor Feyenoord bent natuurlijk. Sterker nog, er zit in ieder geval één Spartaan die het niet echt heeft op Feyenoord zeg maar. Ik zeg ook niet dat hij voor Feyenoord is en zelfs als hij voor Feyenoord is dat hij dan de club zou bevoordelen. Maar wellicht zou de KNVB dit soort gedoe willen voorkomen aangezien de pool van scheidsrechters groot genoeg is om dit te voorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) 3 uur geleden zei timpy00: Ik zeg ook niet dat hij voor Feyenoord is en zelfs als hij voor Feyenoord is dat hij dan de club zou bevoordelen. Maar wellicht zou de KNVB dit soort gedoe willen voorkomen aangezien de pool van scheidsrechters groot genoeg is om dit te voorkomen. Probleem dat je dan wel krijgt is dat je vaak/vaker dezelfde namen op dezelfde clubs krijgt, wat ook weer onwenselijk is. Bij Feyenoord zou je Kooij/Ruperti/Makkelie bijvoorbeeld al kunnen wegstrepen terwijl je uit mijn hoofd drie of vier scheidsrechter-officials nodig hebt. Ik ben even niet op de hoogte wie nog allemaal meer zouden ontbreken. Maar voor je het weet krijg je elke drie weken dezelfde. 25 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 1 uur geleden zei PJHoutman: Probleem dat je dan wel krijgt is dat je vaak/vaker dezelfde namen op dezelfde clubs krijgt, wat ook weer onwenselijk is. Bij Feyenoord zou je Kooij/Ruperti/Makkelie bijvoorbeeld al kunnen wegstrepen terwijl je uit mijn hoofd drie of vier scheidsrechter-officials nodig hebt. Ik ben even niet op de hoogte wie nog allemaal meer zouden ontbreken. Maar voor je het weet krijg je elke drie weken dezelfde. Ja dat is ook weer zo. Maar als het wel klopt dat Nijhuis daarom niet Twente heeft, zou het gek zijn als dat beleid niet voor iedere official geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik wil niet zeuren hoor maar Noano stak zijn middelvinger op naar het publiek, gaat daar iets mee gebeuren? (interesseert me geen hol hoor, vraag het me oprecht af). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 15 uur geleden zei MetalMichael: Heeft dat van Nijhuis niet te maken met dat hij een winkel heeft daar? Dat was Kuipers met zijn supermarkten in Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Het zit ons ook niet mee in Enschede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 11 uur geleden zei Arezo: Ik wil niet zeuren hoor maar Noano stak zijn middelvinger op naar het publiek, gaat daar iets mee gebeuren? (interesseert me geen hol hoor, vraag het me oprecht af). maar nee het Feyenoord publiek was teveel opzoek naar NoaNo 7k op je feesjuh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Nog geen Veerman dit weekend. Tillman ook geblesseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 17 uur geleden zei Arezo: Ik wil niet zeuren hoor maar Noano stak zijn middelvinger op naar het publiek, gaat daar iets mee gebeuren? (interesseert me geen hol hoor, vraag het me oprecht af). Tuurlijk niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 22 uur geleden zei The Saint: Nog geen Veerman dit weekend. Tillman ook geblesseerd Heb met Scorito hiermee op gegokt dat van Aanholt speelt, hoe groot is die kans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 31 minuten geleden zei Chiemel: Heb met Scorito hiermee op gegokt dat van Aanholt speelt, hoe groot is die kans? 50/50, hij of Mauro zal langs Schouten starten. Dat hij minuten gaat maken is in ieder geval wel zeker imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 5 uur geleden zei Chiemel: Heb met Scorito hiermee op gegokt dat van Aanholt speelt, hoe groot is die kans? Zit ik ff lekker mis, Lang op de plek van Til, en Til op de plek van Veerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Voetballend dus helemaal kut met Til zover naar achteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) Eens. Had liever nog Mauro dan daar. Edit: 14e minuut update. Ben er al klaar mee. Luuk jankt weer en het is een kutwedstrijd. 27 januari bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Vertessen dus voor ongeveer vijf miljoen naar Union Berlin. Ik lees in Zweedse media dat Jonah Kusi-Asare voor een vergelijkbaar bedrag naar Eindhoven zou kunnen vertrekken. Laatstgenoemde zou in ieder geval voor de FM spelende PSV'ers hier uitstekend nieuws betekenen. Ik zou het wel betreuren; ik hoopte hem immers in de Allsvenskan aan het werk te gaan zien dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Als je 5 miljoen voor Vertessen kan krijgen, direct doen. Halve godswonder dat bedrag voor iemand als hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 7 minuten geleden zei Kyrill: Als je 5 miljoen voor Vertessen kan krijgen, direct doen. Halve godswonder dat bedrag voor iemand als hem. Je kan ook wel overdrijven, gewoon een prima bedrag voor een nogsteeds talentvolle speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 1 minuut geleden zei La Pulga: Je kan ook wel overdrijven, gewoon een prima bedrag voor een nogsteeds talentvolle speler. Hij speelde in de ED iig amper... 14x invaller en 3x basis maar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Als je ziet dat Twente voor Ugalde een kleine 15 miljoen krijgt, dan is 5 miljoen voor Vertessen echt veel te weinig. Mogelijk dat er nog een leuk doorverkooppercentage bij zal zitten, maar had alsnog sowieso 7/8 miljoen als basisbedrag verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten