joostmakaay Gepost January 31 Share Gepost January 31 59 minuten geleden zei The Saint: Is alweer van de baan. Er lijkt toch wel echt sprake van paniek te zijn. Opzich niet heel gek toch? Je mist de tweede seizoenshelft sowieso twee buitenspelers (als Vertessen in Berlijn blijft), en dan te bedenken dat men het in het begin van het seizoen nog over een luxeprobleem op de flanken had. Zou in mijn ogen echt idioot zijn om nu te gaan bezuinigen op een extra buitenspeler, net wanneer je voor het eerst in jaren weer eens verder kunt komen in de Champions League. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 1 Share Gepost February 1 Op 30-1-2024 om 16:44 zei Bogatyr: Ze moeten die jongen gewoon laten vertrekken. Wettelijk gezien kan je hem aan zijn contract houden. Maar kan je dat nu nog maken? Je krijg een ongemotiveerde speler terug. Zou hem gewoon zijn transfer gunnen. Meerendeel van de PSV fans vinden toch dat hij niet kan ballen. Ik snap ook niet zo heel erg goed waarom ze zo moeilijk doen. Zelfs zonder buitenspelers wordt je nog kampioen en Vertessen gaat echt niet het verschil maken tussen wel/niet winnen van Dortmund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 1 Share Gepost February 1 En anders Babadi voor een half jaar als buitenspeler inzetten, dan wilt ie misschien nog blijven ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 1 Share Gepost February 1 (edited) 4M + bonus voor Driouech. Klinkt toch als een behoorlijke paniekdeal. Leuk dat hij opvalt bij Excelsior, maar deze jongen gaat toch niet het vuur aan de schenen leggen van Lozano en Bakayoko? Zelfs als die twee zoals nu in ieder geval niet in vorm zijn. Edited February 1 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 1 Share Gepost February 1 32 minuten geleden zei Michaelinho*: 4M + bonus voor Driouech. Klinkt toch als een behoorlijke paniekdeal. Leuk dat hij opvalt bij Excelsior, maar deze jongen gaat toch niet het vuur aan de schenen leggen van Lozano en Bakayoko? Zelfs als die twee zoals nu in ieder geval niet in vorm zijn. Is ook nog niet rond volgens mij, Excelsior wil een vervanger binnen halen, en Feyenoord loert ook nog mee. Denk dat PSV verder weinig keus heeft op het moment, je moet een vervanger halen door het wegvallen van Vertessen en Lang, en het is nu veel te kortdag om een vervanger van buiten Nederland te kopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 1 Share Gepost February 1 Zit op deze manier weinig op dan maar Ricardo Pepi of Lozano op links ipv rechts neer te zetten.... Ik betwijfel of Emir Bars of Jamal Gonzaga van Jong PSV, het aankunnen, denk vrijwel van niet iig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 1 Share Gepost February 1 Zojuist zei Kyrill: Zit op deze manier weinig op dan maar Ricardo Pepi of Lozano op links ipv rechts neer te zetten.... Ik betwijfel of Emir Bars of Jamal Gonzaga van Jong PSV, het aankunnen, denk vrijwel van niet iig. Lozano speelt al vanaf links dus is weinig nieuws toch? Ze zoeken vooral een back-up met in dit geval Driouech 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 1 Share Gepost February 1 1 uur geleden zei joostmakaay: Is ook nog niet rond volgens mij, Excelsior wil een vervanger binnen halen, en Feyenoord loert ook nog mee. Denk dat PSV verder weinig keus heeft op het moment, je moet een vervanger halen door het wegvallen van Vertessen en Lang, en het is nu veel te kortdag om een vervanger van buiten Nederland te kopen. Mee eens hoor. Ergens toch ook wel pijnlijk dat er blijkbaar in de jeugd niets zit dat goed genoeg is om als back-up te fungeren. Wat is er eigenlijk met Kwaaitaal gebeurd? Die werd in de voorbereiding ge(mis)bruikt als rechtsback, maar dat was toch ook een vleugelaanvaller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost February 1 Share Gepost February 1 (edited) 26 minuten geleden zei Michaelinho*: Mee eens hoor. Ergens toch ook wel pijnlijk dat er blijkbaar in de jeugd niets zit dat goed genoeg is om als back-up te fungeren. Die hebben we wel, maar die wil vooralsnog niet tekenen. Edited February 1 by LouisPSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 1 Share Gepost February 1 5 minuten geleden zei LouisPSV: Die hebben we wel, maar die wil vooralsnog niet tekenen. Babadi? Dat is toch geen vleugelspeler? Of doel je op iemand anders? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 1 Share Gepost February 1 Wie de fuck is Conrad Jaden Egan-Riley? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost February 1 Share Gepost February 1 Een Engelse verdediger die elke Deadline Day in verband wordt gebracht met PSV 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost February 1 Share Gepost February 1 59 minuten geleden zei Michaelinho*: Babadi? Dat is toch geen vleugelspeler? Of doel je op iemand anders? Kan prima op de flank spelen, al vaker gedaan. En anders op 10 waardoor evt Saibari of Tillman op links kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 1 Share Gepost February 1 3 uur geleden zei LouisPSV: Kan prima op de flank spelen, al vaker gedaan. En anders op 10 waardoor evt Saibari of Tillman op links kunnen. Klinkt voor mij toch wel echt als een noodverbandje hoor dit. Krijg je toch wel echt een ander spelletje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost February 1 Share Gepost February 1 Verdediger van burnley gehuurd met optie tot koop. Waarom speelt die kotchap nooit? Geblesseerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 1 Share Gepost February 1 2 minuten geleden zei putdus: Verdediger van burnley gehuurd met optie tot koop. Waarom speelt die kotchap nooit? Geblesseerd? Ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 1 Share Gepost February 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 2 Share Gepost February 2 Dat wordt knutselen met Saibari, Babadi, Til, Tillmann en Lozano/Bakayoko op de de flanken dan. Opzich opties genoeg en daardoor ook wat minder zorgen over te weinig minuten voor al die gasten. Groter probleem is misschien nog wel dat er nog altijd geen back-up voor Schouten is . Noodverbandje van Aanholt is natuurlijk niet al te best. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 2 Share Gepost February 2 22 uur geleden zei Lenstra: Een Engelse verdediger die nu uitgeleend is aan PSV Even voor je gefixed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 3 Share Gepost February 3 MATCHDAY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 3 Share Gepost February 3 Maak me toch wel echt zorgen voor vanavond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 3 Share Gepost February 3 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Maak me toch wel echt zorgen voor vanavond Ik niet direct maar ik denk wel dat je een veilig bet kan zetten op both to score 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 3 Share Gepost February 3 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Maak me toch wel echt zorgen voor vanavond Vooral benieuwd wat Bosz in petto heeft tegen Brobbey, Ramalho zal wel banken en i.p.v. daarvan zal Schouten een linie zakken, maar om dan direct te starten met Mauro/Aanholt zie ik echt niet zitten.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 3 Share Gepost February 3 Tillman, Til, Ketchup, Lang, Pepi en Veerman afwezig. Aardig rijtje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 3 Share Gepost February 3 Til er schijnbaar ook ineens weken uit. Mauro nu basis :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts