Erwin. Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Drommel doet het nog eens over, man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 (bewerkt) Drommel Dit was nog n.a.v. die slechte uittrap een minuut eerder, m'n ziggo loopt achter. *een boel krachttermen* waardeloze keeper. Hé Joelleke, doe maar efkes wisselen wijfie 2 april 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 8 minuten geleden zei neva: Drommel Dit was nog n.a.v. die slechte uittrap een minuut eerder, m'n ziggo loopt achter. *een boel krachttermen* waardeloze keeper. Hé Joelleke, doe maar efkes wisselen wijfie Niet alleen hij overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 (bewerkt) Ik zou nu al 4x wisselen inderdaad. Exact 2 uur geleden had ik weer hoop op de titel. 2 april 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Ik heb nog wel goede hoop op de titel hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 2 uur geleden zei delichris: Ik kan niet met mijn Oranje shirt een random sport. En ik juich voor alle Nederlanders en niet alleen voor Hollanders. Maar jij snapt dat niet, want jij vind niet alle sporten leuk. Kan gebeuren niet iedereen is zo goed als jij. Want dat is toch wat je wilt horen. En nu weer over naar PSV. Erg goed en samenhangend verhaal. Kan je overigens wel 'en nu weer over naar PSV' zeggen, maar jij was degene met een flutopmerking op persoonlijke titel waar dat niet alleen onnodig maar ook gewoon heel raar was. Corrigeer jezelf dan even wat eerder. 3-0. Toch zo gek niet die Kyrill. Schoolmeester Ron Jans naar PSV, here we go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 8 minuten geleden zei Chiemel: Ik heb nog wel goede hoop op de titel hoor Verkeerde topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 (bewerkt) Mooie wedstrijd. Twente op het einde wat naïef wellicht, maar mooi dat die nog op zoek gingen naar de 4-3 2 april 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 $]%]%#]>]>\#_%_%%[%] gadverdamme! Als Larsie ‘m weg stompt is er niks aan de hand. Zoooo zonde nadat hij zo’n wereldpot keept. Vooraf had ik getekend voor een punt maar dit valt heel zwaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 6 uur geleden zei Kyrill: Waarom is PSV bijvoorbeeld niet voor Van Wonderen, Slot of bijvoorbeeld Ron Jans gegaan? Desnoods Henk de Jong van Cambuur of Buijs van Groningen? Allemaal managers die gezien het team ze hebben in de ED er goed voor staan en boven hun stand? En iemand als Ron Jans heeft veel ervaring en Buijs bewijst nu al meerdere seizoenen lang dat ie iig prima doet bi Grun? Buijs is nog altijd lerende en PSV is nog een te grote stap. Daarnaast past zijn karakter ook niet daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Toch bizar dat een keeper het hele jaar kan blunderen en nog niet gepasseerd wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 3 uur geleden zei cimbomcu: Toch bizar dat een keeper het hele jaar kan blunderen en nog niet gepasseerd wordt Is al gebeurd. Maar die vervanger was nog erger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 4 uur geleden zei delichris: Is al gebeurd. Maar die vervanger was nog erger Die vervanger kreeg maar 1 wedstrijd en die goal die toen viel kon een keer gebeuren, dat is wat anders dan wekelijks blunderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Die vervanger kreeg maar 1 wedstrijd en die goal die toen viel kon een keer gebeuren, dat is wat anders dan wekelijks blunderen. Wekelijks blunderen is wat overdreven, iedere (kleine) fout die Drommel nu maakt ligt natuurlijk ook onder een vergrootglas. Mvogo heeft afgelopen twee jaar heeft laten zien dat hij niet consistent vijf potten op rij kan presteren, dus dan zou ik zelf ook altijd de keeper opstellen die mogelijk nog een transfersom op kan leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Gaat verdedigend niet echt lekker, maar aanvallend hebben we ook zeker kans. Beetje verhaal van het hele seizoen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Zojuist zei Erwin.: Gaat verdedigend niet echt lekker, maar aanvallend hebben we ook zeker kans. Beetje verhaal van het hele seizoen dus Echt heel knullig balverlies ook iedere keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Het wordt er helaas ook niet beter op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 35 minuten geleden zei Erwin.: Gaat verdedigend niet echt lekker, maar aanvallend hebben we ook zeker kans. Beetje verhaal van het hele seizoen dus Ze lijken aanvallend niet te weten wat met de ruimte te doen. Gakpo lijkt er ook nog een beetje met de rem op te spelen, valt tegen. Mandueke doet het leuk soms. Zahavi heeft het moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Gefeliciteerd boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Gefeliciteerd heren. Vond het zelf een wedstrijd die beiden kanten op kon vallen, maar wat Psv qua fitheid en mentaliteit liet zien was bewonderingswaardig (helaas). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Wat verwachten we voor de rest van het seizoen? Maken we nog kans op het kampioenschap? Dan moeten we in ieder geval weer eens in Rotterdam zien te winnen, wat niet eens heel onmogelijk is aangezien die midweeks een zware wedstrijd hebben. 1 mei: PSV – Willem II8 mei: Feyenoord – PSV11 mei: PSV – NEC15 mei: PEC Zwolle – PSV 30 april: Ajax – PEC Zwolle8 mei: AZ – Ajax11 mei: Ajax – sc Heerenveen15 mei: Vitesse – Ajax Feyenoord > AZ, maar de andere 3 heeft Ajax een iets lastigere wedstrijd. Al is Vitesse wel een drama laatste maanden. Normaal gezien verwacht ik niet dat we het gaan halen, maar veel hangt af van de wedstrijden van 8 mei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Ik verwacht inderdaad dat het een kansloze missie is. Vier punten in vier wedstrijden en een gigantisch verschil in doelsaldo. Eigenlijk moet Ajax dus 1x verliezen, 1x gelijkspelen en mag het de andere 2 potjes winnen, als je zelf alles wint. Ze zijn het een beetje kwijt in Amsterdam, maar hebben teveel kwaliteiten om zoveel punten te laten liggen. Wedstrijd in de Kuip wordt cruciaal, overige drie duels kunnen we in principe wel gewoon winnen. Volgens mij speelt nummer 4-7 playoffs toch? Dan heeft Vitesse ook al niets meer te winnen of te verliezen en ook Heerenveen is in principe uitgespeeld. PEC thuis winnen ze wel, als het niet overtuigend is, dan maar met een dosis geluk. Dus ik verwacht niet dat je nog veel dichterbij gaat komen, hooguit twee puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 (bewerkt) Citaat Van Nistelrooij neemt vier spelers van Jong PSV mee naar PSV 1 Ruud van Nistelrooij is aankomende zomer niet de enige die de overstap van Jong PSV naar PSV 1 maakt. Hij neemt vier spelers mee. Het gaat om Johan Bakayoko, Kjell Peersman, Fredrik Oppegard en Ismael Saibari. "Een aantal spelers gaat nu door naar de A-selectie en wordt daarvan vast onderdeel. Een aantal spelers blijft bij Jong PSV of we kijken met hen naar een externe oplossing. Voor de spelers die bij Jong PSV blijven, kunnen er ook weer mogelijkheden komen op een volgende stap binnen PSV", zegt Van Nistelrooij tegen het Eindhovens Dagblad. Ook om deze reden is het positief om ook (hoofd)trainers "op te leiden" binnen je organisatie. 7 mei 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Niet live gezien nog maar Johan Bakoyoko maakt iig erg mooie goals voor Jong PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Wat een spanning jongons!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten