Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Drommel :mmm:

Dit was nog n.a.v. die slechte uittrap een minuut eerder, m'n ziggo loopt achter. 

*een boel krachttermen* waardeloze keeper.

Hé Joelleke, doe maar efkes wisselen wijfie 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei neva:

Drommel :mmm:

Dit was nog n.a.v. die slechte uittrap een minuut eerder, m'n ziggo loopt achter. 

*een boel krachttermen* waardeloze keeper.

Hé Joelleke, doe maar efkes wisselen wijfie 

Niet alleen hij overigens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Ik kan niet met mijn Oranje shirt een random sport. En ik juich voor alle Nederlanders en niet alleen voor Hollanders. Maar jij snapt dat niet, want jij vind niet alle sporten leuk. Kan gebeuren niet iedereen is zo goed als jij. Want dat is toch wat je wilt horen. 

En nu weer over naar PSV.

Erg goed en samenhangend verhaal. Kan je overigens wel 'en nu weer over naar PSV' zeggen, maar jij was degene met een flutopmerking op persoonlijke titel waar dat niet alleen onnodig maar ook gewoon heel raar was. Corrigeer jezelf dan even wat eerder.

3-0. :-D Toch zo gek niet die Kyrill. Schoolmeester Ron Jans naar PSV, here we go!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kyrill:

Waarom is PSV bijvoorbeeld niet voor Van Wonderen, Slot of bijvoorbeeld Ron Jans gegaan? Desnoods Henk de Jong van Cambuur of Buijs van Groningen? Allemaal managers die gezien het team ze hebben in de ED er goed voor staan en boven hun stand? En iemand als Ron Jans heeft veel ervaring en Buijs bewijst nu al meerdere seizoenen lang dat ie iig prima doet bi Grun?

Buijs is nog altijd lerende en PSV is nog een te grote stap. Daarnaast past zijn karakter ook niet daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Die vervanger kreeg maar 1 wedstrijd en die goal die toen viel kon een keer gebeuren, dat is wat anders dan wekelijks blunderen. 

Wekelijks blunderen is wat overdreven, iedere (kleine) fout die Drommel nu maakt ligt natuurlijk ook onder een vergrootglas. Mvogo heeft afgelopen twee jaar heeft laten zien dat hij niet consistent vijf potten op rij kan presteren, dus dan zou ik zelf ook altijd de keeper opstellen die mogelijk nog een transfersom op kan leveren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Erwin.:

Gaat verdedigend niet echt lekker, maar aanvallend hebben we ook zeker kans.

Beetje verhaal van het hele seizoen dus

Ze lijken aanvallend niet te weten wat met de ruimte te doen. Gakpo lijkt er ook nog een beetje met de rem op te spelen, valt tegen. Mandueke doet het leuk soms. Zahavi heeft het moeilijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat verwachten we voor de rest van het seizoen? Maken we nog kans op het kampioenschap? Dan moeten we in ieder geval weer eens in Rotterdam zien te winnen, wat niet eens heel onmogelijk is aangezien die midweeks een zware wedstrijd hebben.

1 mei: PSV – Willem II
8 mei: Feyenoord – PSV
11 mei: PSV – NEC
15 mei: PEC Zwolle – PSV

30 april: Ajax – PEC Zwolle
8 mei: AZ – Ajax
11 mei: Ajax – sc Heerenveen
15 mei: Vitesse – Ajax

Feyenoord > AZ, maar de andere 3 heeft Ajax een iets lastigere wedstrijd. Al is Vitesse wel een drama laatste maanden.
Normaal gezien verwacht ik niet dat we het gaan halen, maar veel hangt af van de wedstrijden van 8 mei. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht inderdaad dat het een kansloze missie is. Vier punten in vier wedstrijden en een gigantisch verschil in doelsaldo. Eigenlijk moet Ajax dus 1x verliezen, 1x gelijkspelen en mag het de andere 2 potjes winnen, als je zelf alles wint.

Ze zijn het een beetje kwijt in Amsterdam, maar hebben teveel kwaliteiten om zoveel punten te laten liggen. 

Wedstrijd in de Kuip wordt cruciaal, overige drie duels kunnen we in principe wel gewoon winnen.

Volgens mij speelt nummer 4-7 playoffs toch? Dan heeft Vitesse ook al niets meer te winnen of te verliezen en ook Heerenveen is in principe uitgespeeld. PEC thuis winnen ze wel, als het niet overtuigend is, dan maar met een dosis geluk. Dus ik verwacht niet dat je nog veel dichterbij gaat komen, hooguit twee puntjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Van Nistelrooij neemt vier spelers van Jong PSV mee naar PSV 1

Ruud van Nistelrooij is aankomende zomer niet de enige die de overstap van Jong PSV naar PSV 1 maakt. Hij neemt vier spelers mee.

Het gaat om Johan Bakayoko, Kjell Peersman, Fredrik Oppegard en Ismael Saibari. "Een aantal spelers gaat nu door naar de A-selectie en wordt daarvan vast onderdeel. Een aantal spelers blijft bij Jong PSV of we kijken met hen naar een externe oplossing. Voor de spelers die bij Jong PSV blijven, kunnen er ook weer mogelijkheden komen op een volgende stap binnen PSV", zegt Van Nistelrooij tegen het Eindhovens Dagblad.

Ook om deze reden is het positief om ook (hoofd)trainers "op te leiden" binnen je organisatie.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites