Kyrill Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: Â Naja z'n gekke keuze zou Toon niet zijn, zoals hierboven beschreven straalt/zorgt hij altijd rust uit, en dat is iets wat Ajax zeker kan gebruiken in de huidige situatie. Ja oke maar het is toch niet bepaald uitgebreid scouten? Hij zat bij PSV.... Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 Lastig en eigenlijk ondoenbaar om een algemeen directeur van buitenaf te beoordelen. Bij een td zijn er nog wel tastbare zaken waar je naar kan kijken, bij een algemeen directeur niet echt. Hoogstens wat personeelsbeleid en grote dossiers, maar ook dan is het lastig om aan te wijzen wat wiens aandeel is. Termen als 'uitstraling' zijn natuurlijk heel nietszeggend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Ja oke maar het is toch niet bepaald uitgebreid scouten? Hij zat bij PSV.... Â Bij een algemene/technische directeur heb je het liefst iemand die de taal machtig is, dus dan kom je al snel bij iemand van een andere club uit. Daarnaast komt zowat de gehele huidige staf van andere Eredivisie-clubs af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: Bij een algemene/technische directeur heb je het liefst iemand die de taal machtig is, dus dan kom je al snel bij iemand van een andere club uit. Daarnaast komt zowat de gehele huidige staf van andere Eredivisie-clubs af. Duidelijk! thnx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Lastig en eigenlijk ondoenbaar om een algemeen directeur van buitenaf te beoordelen. Bij een td zijn er nog wel tastbare zaken waar je naar kan kijken, bij een algemeen directeur niet echt. Hoogstens wat personeelsbeleid en grote dossiers, maar ook dan is het lastig om aan te wijzen wat wiens aandeel is. Termen als 'uitstraling' zijn natuurlijk heel nietszeggend.  Naja als je een algemeen directeur in zowat ieder controversieel moment door de mand ziet vallen, omdat hij communicatief niet goed uit de verf komt, dan kun hem toch best beoordelen op zijn uitstraling (zowel negatief als positief)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 Zojuist zei joostmakaay: Naja als je een algemeen directeur in zowat ieder controversieel moment door de mand ziet vallen, omdat hij communicatief niet goed uit de verf komt, dan kun hem toch best beoordelen op zijn uitstraling (zowel negatief als positief)? Maar val je door de mand omdat je er witjes of onzeker uitziet? De grootste faalhazen in bestuurlijke functies zijn zeer regelmatig nu juist zij die het meest zelfverzekerd zijn en charismatisch ogen.  Het is wel iets makkelijker om van buitenaf te oordelen dat iemand niet geschikt is (communicatie, dossiers slecht afhandelen, verkeerde lui aanstellen..). Maar om te zeggen dat iemand écht goed werk verricht? Dat is al snel imago-oordelen. Dan heb je veel meer informatie en zicht nodig op de dagelijkse gang van zaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Maar val je door de mand omdat je er witjes of onzeker uitziet? De grootste faalhazen in bestuurlijke functies zijn zeer regelmatig nu juist zij die het meest zelfverzekerd zijn en charismatisch ogen.  Het is wel iets makkelijker om van buitenaf te oordelen dat iemand niet geschikt is (communicatie, dossiers slecht afhandelen, verkeerde lui aanstellen..). Maar om te zeggen dat iemand écht goed werk verricht? Dat is al snel imago-oordelen. Dan heb je veel meer informatie en zicht nodig op de dagelijkse gang van zaken.  Over andere competenties kunnen we inderdaad niet oordelen aangezien we daar geen inzicht in hebben, vandaar dat ik ook enkel de rust/uitstraling (waar wij dus wel deels een beeld van hebben) benoemde.  Doelde bij van de Sar op dit soort momenten;  https://www.youtube.com/watch?v=AL76UfnINYs  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 7 minuten geleden zei joostmakaay: Over andere competenties kunnen we inderdaad niet oordelen aangezien we daar geen inzicht in hebben, vandaar dat ik ook enkel de rust/uitstraling (waar wij dus wel deels een beeld van hebben) benoemde.  Doelde bij van de Sar op dit soort momenten;  https://www.youtube.com/watch?v=AL76UfnINYs  Ik reageerde ook meer op het Gerbrands-deel.  Warrig/slecht communiceren met/naar de pers is inderdaad een minpunt. Dan kan je zeggen dat iemand een eigenschap mist voor die functie.  Maar aan de andere kant kan je niet aannemen dat iemand een goede algemeen directeur is omdat 'ie zo goed en zelfverzekerd voor de camera staat en fatsoenlijk uit z'n woorden komt. Dan beoordeel je een algemeen directeur namelijk op amper 5% van zijn takenpakket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 2 uur geleden zei joostmakaay:  Over andere competenties kunnen we inderdaad niet oordelen aangezien we daar geen inzicht in hebben, vandaar dat ik ook enkel de rust/uitstraling (waar wij dus wel deels een beeld van hebben) benoemde.  Doelde bij van de Sar op dit soort momenten;  https://www.youtube.com/watch?v=AL76UfnINYs   Dit vind ik nog zn beste speech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 17, 2022 Share Gepost February 17, 2022 Juist in de voetballerij is het best een verademing wanneer je een algemeen directeur hebt die niet zo graag naar buiten treed. Je hebt met de trainer als een persoon die je uithangbord is, dan hoeft er niet nog een pipo omheen te dansen voor aandacht (Overdreven natuurlijk).  Daarin wist Gerbrands altijd goed zijn plek, en bij Ajax van der Sar in principe ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 24, 2022 Share Gepost February 24, 2022 Hij wil niet winnen he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 24, 2022 Share Gepost February 24, 2022 Zoals ik zei, superwissel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 Er zit vandaag meer beleving in dit topic dan in het elftal en dat wil wat zeggen.. man man man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 17 minuten geleden zei neva: Er zit vandaag meer beleving in dit topic dan in het elftal en dat wil wat zeggen.. man man man. Ik kijk pas vanaf de 40e minuut ongeveer maar het is helemaal niks he? Al kreeg Sparta net wel wat ze verdienen want die kleunen er wel heel onbehouwen in af en toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 Wat is er toch met Max aan de hand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 Het is nu wachten op die tweede goal van PSV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 2 minuten geleden zei delichris: Het is nu wachten op die tweede goal van PSV. Gelukkig al snel voordat Sparta zich weer herpakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 Kijken of ze nu kunnen uitlopen en iets aan het doelsaldo kunnen gaan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 17 minuten geleden zei Erwin.: Ik kijk pas vanaf de 40e minuut ongeveer maar het is helemaal niks he? Al kreeg Sparta net wel wat ze verdienen want die kleunen er wel heel onbehouwen in af en toe  Ik werd ook pas in minuut 35 wakker, maar heb dezelfde conclusie getrokken. Gelukkig helpt Sparta ons een handje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 Is het al bekend wie de nieuwe trainer wordt volgend seizoen? Ik dacht te lezen dat Cocu op pole position lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 Nee, nog niet. Ben wel benieuwd, heb Cocu hoog zitten, maar het voetbal was niet om aan te gluren. Toch staat resultaat nu even op 1. Â Gelukkig was het vandaag ook niet best, man man, ellende. Gelukkig wel gewonnen en erg blij met Mauro de laatste tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 27, 2022 Share Gepost February 27, 2022 4 minuten geleden zei neva: erg blij met Mauro de laatste tijd. Â Ik vraag me nog altijd af of hij het niveau aankan en op welke positie hij het beste tot zijn recht komt. Waar ik totaal niet aan twijfel, is zijn mentaliteit. Altijd volledige inzet naar het team toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 28, 2022 Share Gepost February 28, 2022 Klopt wel ja. Ik denk dat hij uiteindelijk wel tekort komt, maar zoals hij nu speelt is wel echt erg sterk. Leuke inverted wing back zo op rechts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Leuk team heeft PSV, maar wat triest om iemand zijn debuut te gunnen in de 92e minuut.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 19 minuten geleden zei La Pulga: Leuk team heeft PSV, maar wat triest om iemand zijn debuut te gunnen in de 92e minuut.. Hij was al gedebuteerd in de beker. Maar dit soort laatste minuut wissels snap ik sowieso niet tenzij je wil tijdrekken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts