Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Sophomore:

Een wereldkampioen voetbal. 

Edit: Als dat niet zijn broer(tje) was ;c 

Zijn broertje is Theo Hernandez en das niet de wereldkampioen :)  Theo Hernandez is die back met die fabelachtige techniek.. ?

OT: 80 miljoen voor een linksback.. Met Pavard erbij heb je wel in 1 klap de gemiddelde leeftijd van je defensie gehalveerd. Zal Alaba wel doorschuiven naar de VM of naar het centrum naast Sule volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Lazy:

Zijn broertje is Theo Hernandez en das niet de wereldkampioen :)  Theo Hernandez is die back met die fabelachtige techniek.. ?

OT: 80 miljoen voor een linksback.. Met Pavard erbij heb je wel in 1 klap de gemiddelde leeftijd van je defensie gehalveerd. Zal Alaba wel doorschuiven naar de VM of naar het centrum naast Sule volgend seizoen.

Zijn geruchten dat Alaba toe is aan een nieuwe uitdaging. Arsenal wordt genoemd. 

Bayern koopt wel alles bij elkaar zo hè, gaan waarschijnlijk Havertz ook halen. Vraag is alleen nog wanneer, komende zomer of volgend jaar (zelfde constructie als met Arp). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei E2E:

En wat vind je precies storend dan? 

De macht van het geld is groter en groter. Begin twintergers die voor 80 miljoen van club wisselen. Het zal bedrijfseconomisch allemaal te verklaren zijn, maar ik vind het van de gekke. Ook salarissen van 20 miljoen per jaar. Doe normaal joh. 

Real die 500 miljoen reserveert voor 3/4 aankopen... 

Snap de marktwerking hoor, daar niet van, en dat er inkomsten tegenover staan. Maar daardoor slaat de interesse bij mij wel dood. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sheraldo Becker naar promovendus 1. FC Union Berlin. Bij ADO goed voor 13 doelpunten en 21 assists in 95 duels las ik net. Helemaal geen slechte cijfers voor een winger van ADO denk ik.
Uitgekotst bij ons, helaas, door een groot deel van het publiek. Oke af en toe had hij weleens mogen mee verdedigen maar goed, samen met Nasser je beste speler. Vooral wedstrijden waarin ADO het spel niet probeerde te maken, dus zoals sinds afgelopen winterstop meer op de counter, past perfect bij hem. Had hem graag zien blijven want nu krijgen we er vast een terug van het niveau Schet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rossi:
14 minuten geleden zei 007mark:
Sheraldo Becker naar promovendus 1. FC Union Berlin. Bij ADO goed voor 13 doelpunten en 21 assists in 95 duels las ik net. Helemaal geen slechte cijfers voor een winger van ADO denk ik.

Uitgekotst bij ons, helaas, door een groot deel van het publiek. Oke af en toe had hij weleens mogen mee verdedigen maar goed, samen met Nasser je beste speler. Vooral wedstrijden waarin ADO het spel niet probeerde te maken, dus zoals sinds afgelopen winterstop meer op de counter, past perfect bij hem. Had hem graag zien blijven want nu krijgen we er vast een terug van het niveau Schet.

Toen bij ons in De Kuip gedroeg hij zich ook als een volslagen debiel. Publiek ook redelijk vijandig richting hem (kreeg nog een aansteker op zijn kop van iemand naast mij). Maarja wel belangrijke speler inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Rossi:
15 minuten geleden zei 007mark:

Uitgekotst vanwege zijn verleden bij Ajax? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitgekotst vanwege zijn verleden bij Ajax? 
Dat niet zo zeer. Met veel bombarie binnengehaald. Nou niet het type wat altijd bij balverlies meeverdedigd. Bij ons zijn bij velen de verwachtingen bijzonder hoog.

Vond hem altijd een goede speler, ook toen hij compleet uit vorm was. Met zijn snelheid hield hij altijd wel twee man bezig waardoor ruimtes voor anderen waren. Hij had meer goals kunnen maken en met een betere voorzet ook meer assists, al kwam hij ook geregeld op rechts door terwijl er niemand voor de pot stond. Maar goed als hij al zijn kansen maakte en nog meer assists gaf, speelde hij bij een topclub. Gewoon een prima speler geweest joh.

Hoop zelf dat er een verrassing aan komt in de zin van Queensy Menig, zelfde soort speler, vind zelf iets meer potentieel en op een zijspoor bij zijn club. Maar we zullen wel financieel te kort komen en met een speler van NAC ofzo aan de haal gaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen bij ons in De Kuip gedroeg hij zich ook als een volslagen debiel. Publiek ook redelijk vijandig richting hem (kreeg nog een aansteker op zijn kop van iemand naast mij). Maarja wel belangrijke speler inderdaad.
Tja ik denk hoe het publiek vanaf zijn eerste minuten reageerde, toch een groot aandeel had in zijn gedrag wat af en toe wel irritant was. Maar hier zien ze liever 11x Beugelsdijk in het veld. Iemand die niks kan maar het probeert te compenseren met wat inzet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Rossi:

Dat niet zo zeer. Met veel bombarie binnengehaald. Nou niet het type wat altijd bij balverlies meeverdedigd. Bij ons zijn bij velen de verwachtingen bijzonder hoog.

Vond hem altijd een goede speler, ook toen hij compleet uit vorm was. Met zijn snelheid hield hij altijd wel twee man bezig waardoor ruimtes voor anderen waren. Hij had meer goals kunnen maken en met een betere voorzet ook meer assists, al kwam hij ook geregeld op rechts door terwijl er niemand voor de pot stond. Maar goed als hij al zijn kansen maakte en nog meer assists gaf, speelde hij bij een topclub. Gewoon een prima speler geweest joh.

Hoop zelf dat er een verrassing aan komt in de zin van Queensy Menig, zelfde soort speler, vind zelf iets meer potentieel en op een zijspoor bij zijn club. Maar we zullen wel financieel te kort komen en met een speler van NAC ofzo aan de haal gaan.

NAC heeft bijna al zijn spelers al weggedaan dus dat wordt lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites