Dysproz Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Bayern legt even 80 miljoen neer voor Lucas Hernandez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 wie is dat zelfs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 (bewerkt) Een wereldkampioen voetbal. Edit: Als dat niet zijn broer(tje) was 27 maart 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 39 minuten geleden zei Sophomore: Een wereldkampioen voetbal. Edit: Als dat niet zijn broer(tje) was Zijn broertje is Theo Hernandez en das niet de wereldkampioen Theo Hernandez is die back met die fabelachtige techniek.. ? OT: 80 miljoen voor een linksback.. Met Pavard erbij heb je wel in 1 klap de gemiddelde leeftijd van je defensie gehalveerd. Zal Alaba wel doorschuiven naar de VM of naar het centrum naast Sule volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Hernandez is een centrale verdediger. Dus zal gewoon ook centraal gaan spelen, is ook gelijk back up voor Alaba bij de back positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 20 minuten geleden zei Lazy: Zijn broertje is Theo Hernandez en das niet de wereldkampioen Theo Hernandez is die back met die fabelachtige techniek.. ? OT: 80 miljoen voor een linksback.. Met Pavard erbij heb je wel in 1 klap de gemiddelde leeftijd van je defensie gehalveerd. Zal Alaba wel doorschuiven naar de VM of naar het centrum naast Sule volgend seizoen. Zijn geruchten dat Alaba toe is aan een nieuwe uitdaging. Arsenal wordt genoemd. Bayern koopt wel alles bij elkaar zo hè, gaan waarschijnlijk Havertz ook halen. Vraag is alleen nog wanneer, komende zomer of volgend jaar (zelfde constructie als met Arp). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 ah, nu weet ik het weer. haha, 80 miljoen, owowow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Bayern is natuurlijk ook wel hard toe aan een beetje doorselecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 41 minuten geleden zei E2E: Bizar bedrag. Sowieso de transferbedragen de laatste tijd. Gaat helemaal nergens meer over. Moet zeggen dat ik het Europees voetbal (CL/EL) daardoor ook een stuk minder interessant vind om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 (bewerkt) 10 minuten geleden zei E2E: En wat vind je precies storend dan? De macht van het geld is groter en groter. Begin twintergers die voor 80 miljoen van club wisselen. Het zal bedrijfseconomisch allemaal te verklaren zijn, maar ik vind het van de gekke. Ook salarissen van 20 miljoen per jaar. Doe normaal joh. Real die 500 miljoen reserveert voor 3/4 aankopen... Snap de marktwerking hoor, daar niet van, en dat er inkomsten tegenover staan. Maar daardoor slaat de interesse bij mij wel dood. 28 maart 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Beter worden die miljoen geïnvesteerd om armoede de wereld uit de helpen ofzo. Er zijn veel betere doelen te vinden om geld aan uit te geven. Toch?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Beter worden die miljoen geïnvesteerd om armoede de wereld uit de helpen ofzo. Er zijn veel betere doelen te vinden om geld aan uit te geven. Toch?!Lekker laten gaan. Deze bubbel zal ooit klappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Sheraldo Becker naar promovendus 1. FC Union Berlin. Bij ADO goed voor 13 doelpunten en 21 assists in 95 duels las ik net. Helemaal geen slechte cijfers voor een winger van ADO denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Sheraldo Becker naar promovendus 1. FC Union Berlin. Bij ADO goed voor 13 doelpunten en 21 assists in 95 duels las ik net. Helemaal geen slechte cijfers voor een winger van ADO denk ik.Uitgekotst bij ons, helaas, door een groot deel van het publiek. Oke af en toe had hij weleens mogen mee verdedigen maar goed, samen met Nasser je beste speler. Vooral wedstrijden waarin ADO het spel niet probeerde te maken, dus zoals sinds afgelopen winterstop meer op de counter, past perfect bij hem. Had hem graag zien blijven want nu krijgen we er vast een terug van het niveau Schet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 8 minuten geleden zei Rossi: 14 minuten geleden zei 007mark: Sheraldo Becker naar promovendus 1. FC Union Berlin. Bij ADO goed voor 13 doelpunten en 21 assists in 95 duels las ik net. Helemaal geen slechte cijfers voor een winger van ADO denk ik. Uitgekotst bij ons, helaas, door een groot deel van het publiek. Oke af en toe had hij weleens mogen mee verdedigen maar goed, samen met Nasser je beste speler. Vooral wedstrijden waarin ADO het spel niet probeerde te maken, dus zoals sinds afgelopen winterstop meer op de counter, past perfect bij hem. Had hem graag zien blijven want nu krijgen we er vast een terug van het niveau Schet. Toen bij ons in De Kuip gedroeg hij zich ook als een volslagen debiel. Publiek ook redelijk vijandig richting hem (kreeg nog een aansteker op zijn kop van iemand naast mij). Maarja wel belangrijke speler inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 10 minuten geleden zei Rossi: 15 minuten geleden zei 007mark: Sheraldo Becker naar promovendus 1. FC Union Berlin. Bij ADO goed voor 13 doelpunten en 21 assists in 95 duels las ik net. Helemaal geen slechte cijfers voor een winger van ADO denk ik. Uitgekotst bij ons, helaas, door een groot deel van het publiek. Oke af en toe had hij weleens mogen mee verdedigen maar goed, samen met Nasser je beste speler. Vooral wedstrijden waarin ADO het spel niet probeerde te maken, dus zoals sinds afgelopen winterstop meer op de counter, past perfect bij hem. Had hem graag zien blijven want nu krijgen we er vast een terug van het niveau Schet. Uitgekotst vanwege zijn verleden bij Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Uitgekotst vanwege zijn verleden bij Ajax? Dat niet zo zeer. Met veel bombarie binnengehaald. Nou niet het type wat altijd bij balverlies meeverdedigd. Bij ons zijn bij velen de verwachtingen bijzonder hoog. Vond hem altijd een goede speler, ook toen hij compleet uit vorm was. Met zijn snelheid hield hij altijd wel twee man bezig waardoor ruimtes voor anderen waren. Hij had meer goals kunnen maken en met een betere voorzet ook meer assists, al kwam hij ook geregeld op rechts door terwijl er niemand voor de pot stond. Maar goed als hij al zijn kansen maakte en nog meer assists gaf, speelde hij bij een topclub. Gewoon een prima speler geweest joh.Hoop zelf dat er een verrassing aan komt in de zin van Queensy Menig, zelfde soort speler, vind zelf iets meer potentieel en op een zijspoor bij zijn club. Maar we zullen wel financieel te kort komen en met een speler van NAC ofzo aan de haal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Toen bij ons in De Kuip gedroeg hij zich ook als een volslagen debiel. Publiek ook redelijk vijandig richting hem (kreeg nog een aansteker op zijn kop van iemand naast mij). Maarja wel belangrijke speler inderdaad.Tja ik denk hoe het publiek vanaf zijn eerste minuten reageerde, toch een groot aandeel had in zijn gedrag wat af en toe wel irritant was. Maar hier zien ze liever 11x Beugelsdijk in het veld. Iemand die niks kan maar het probeert te compenseren met wat inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 10 minuten geleden zei Rossi: Dat niet zo zeer. Met veel bombarie binnengehaald. Nou niet het type wat altijd bij balverlies meeverdedigd. Bij ons zijn bij velen de verwachtingen bijzonder hoog. Vond hem altijd een goede speler, ook toen hij compleet uit vorm was. Met zijn snelheid hield hij altijd wel twee man bezig waardoor ruimtes voor anderen waren. Hij had meer goals kunnen maken en met een betere voorzet ook meer assists, al kwam hij ook geregeld op rechts door terwijl er niemand voor de pot stond. Maar goed als hij al zijn kansen maakte en nog meer assists gaf, speelde hij bij een topclub. Gewoon een prima speler geweest joh. Hoop zelf dat er een verrassing aan komt in de zin van Queensy Menig, zelfde soort speler, vind zelf iets meer potentieel en op een zijspoor bij zijn club. Maar we zullen wel financieel te kort komen en met een speler van NAC ofzo aan de haal gaan. NAC heeft bijna al zijn spelers al weggedaan dus dat wordt lastig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 NAC heeft bijna al zijn spelers al weggedaan dus dat wordt lastigHet is meer een voorbeeld. Gaat erom dat ie hoogst waarschijnlijk opgevangen wordt door een speler van een stuk lager niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Uhuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Die Ché Nunnely die naar Willem II gaat is zo'n zelfde type Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354810 Mooie transfer voor die jongen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Eloy Room naar Columbus Crew, goede transfer gemaakt (dankzij de Gold Cup?) dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 3 uur geleden zei cimbomcu: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354810 Mooie transfer voor die jongen! Vond het transfervrij aantrekken van Rabiot ook al een goede deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten