Jump to content

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

Heb ik te weinig Gladbach gezien en te veel BVB als ik zeg dat Arsenal beter Vestergaard (die naar Southampton) had kunnen halen i.p.v. Sokratis?

Als we er niet uitvliegen dit seizoen, ben ik tevreden. De promotie was al onverwacht, dus we gaan het zien of de selectie op oorlogssterkte wordt gebracht.

Maarjah de 'magische' formule om erin te blijven in je eerste seizoen, is juist niet te veel veranderen in je selectie (volgens Professor Doctor Ingenieur Pastoor).

Woahh. Grootste transfer aller tijden sinds Ronaldo naar Madrid. En dan praat ik absoluut niet over de transfer bedrag.

Maar denk dat het langer speelt. Toen na de wedstrijd in Turijn, hoorde je van Juventus gerelateerden dat je niks kon beginnen tegen de beste ooit

Edited by Acquafresca

Ik denk dat het een verstandige keus is, lekker nog een paar jaar Italië afbouwen. En zoals Evra al zei, er is geen betere club om fit te blijven op zo'n leeftijd dan Juve, kan best zijn dat-ie over vier jaar nog 'gewoon' naar het WK gaat.

Had inderdaad ook niet verwacht dat het door zou gaan. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en hoe Real Madrid hier op transfergebied op gaat inspelen. Zou me niks verbazen als ze inderdaad Mbappe proberen te halen.

Voor links? Want ze hebben Vinicius Junior al en Rodrygo komt ook nog. Daarnaast zullen Isco en Asensio nu nog meer speeltijd gaan krijgen denk ik. Verwacht wel dat ze een nog een centrumspits halen.

Fenerbahce plukt 2 grote talenten weg van het Turkse Bilbao, Altinordu dus. Lijken daar met de nieuwe voorzitter echt beleid te gaan voeren :(:( Keeper Ozer was al rond met City maar kiest toch voor binnenland.

Gala mag zich ook wel gaan oriënteren langzamerhand.

Mwa, denk dat het wel meevalt. Transfersom oplopend tot 2 miljoen las ik? Feyenoord en Ajax zijn iig al prima voorzien als het gaat om getalenteerde middenvelders.

Dat hij nu naar Fenerbache gaat zegt ook niet alles. Dit soort spelers (talentvol, opgeleid in het buitenland, met Turkse nationaliteit) zijn altijd populair, om maar aan de competitie regels te voldoen.

Edited by MetalMichael