Magikarp Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 2 minuten geleden zei delichris: Noem die vijftien maar op dan @Dysproz 1. Sven van Beek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 7 minuten geleden zei Magikarp: 1. Sven van Beek Ja die is ook inderdaad beter dan Maguire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 7 minuten geleden zei delichris: Noem die vijftien maar op dan @Dysproz Koulibaly, Skriniar, Rugani, Umtiti, Varane, De Ligt, Upamecano, Kimpembe, Marquinhos, Alderweireld, Manolas, Gimenez, Dias, Aké, Tah Natuurlijk niet allemaal haalbaar maar dit waren stuk voor stuk betere investeringen geweest omdat ze of beter dan Maguire zijn, veel beter dan Maguire kunnen worden of een gelijkwaardig niveau hebben en veel goedkoper zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 14 minuten geleden zei Dysproz: Koulibaly, Skriniar, Rugani, Umtiti, Varane, De Ligt, Upamecano, Kimpembe, Marquinhos, Alderweireld, Manolas, Gimenez, Dias, Aké, Tah Natuurlijk niet allemaal haalbaar maar dit waren stuk voor stuk betere investeringen geweest omdat ze of beter dan Maguire zijn, veel beter dan Maguire kunnen worden of een gelijkwaardig niveau hebben en veel goedkoper zijn. United heeft al met meerdere gekeken of ze konden komen De Ligt wilde niet dat was al bekend en de rest was ook al rond hetzelfde bedrag hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 (edited) Umtiti, Upamecano, Kimpembe, ALderweireld, Manolas, Ruben Dias, Aké had je allemaal voor minder kunnen krijgen denk ik. Maar ok, ManU wilde per se een Engelsman. Overigens vreemde transferstrategie van ManU. De hele voorbereiding wachten met het kopen van Maguire en dan vlak voor het begin van de PL alsnog de originele vraagprijs op tafel leggen. 8 uur geleden zei Erwin.: Misschien wel leuk om eens een Benelux elftal samen te stellen op dit forum. Onana Maehle, Kompany, Blind, Tagliafico Berge Neres, Ziyech, Vanaken, Lozano Tadic Keeper lang zitten twijfelen, want ben geen enorme fan van Onana. Wel de beste in de Eredivisie, maar geen goed zicht op de keepers in de Eerste Klasse. En geen spelers uit Luxemburg meegenomen, aangezien ik er niet veel ken en waarschijnlijk niet goed genoeg zijn. 9 uur geleden zei PJHoutman: Ik heb het idee dat jij denkt dat Bournemouth een of ander kutclubje is. Dat vind ik ook, ofjah niet 'kut' maar wel een 'clubje'. Al hadden ze 3249802934809 miljard pond, op basis van de aanhang, legacy (om even een term van Mourinho te gebruiken), historie en stadion vind ik het een kleine club. Edited August 2, 2019 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 Alderweireld was op te halen voor 28 miljoen toch? Wel bizar dat niemand daar op gehapt heeft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 23 minuten geleden zei Sophomore: Dat vind ik ook, ofjah niet 'kut' maar wel een 'clubje'. Al hadden ze 3249802934809 miljard pond, op basis van de aanhang, legacy (om even een term van Mourinho te gebruiken), historie en stadion vind ik het een kleine club. Ze zijn toch op grotendeels eigen kracht, met goed beleid gepromoveerd naar de PL? Waar ze zich al vier seizoenen relatief makkelijk handhaven zonder overdreven uitgaven, vergeleken bij de concurrentie. Vind dat echt een prima club om je aan te binden. Vergelijk het met PEC. Dat wás een clubje van niets maar heeft een prima status als middenmoter ontwikkeld door zich 'gewoon' te handhaven in de Eredivisie. Heracles idem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 3 hours ago, delichris said: Manchester United heeft met Leicester City een akkoord bereikt van 80 miljoen pond omtrent Harry Maguire. Een dure transfer maar wel nodig aangezien we nog een paar mislukte verdedigers hebben. Waar ook snel afscheid van genomen mag gaan worden. haha United is zo wanhopig… Ze hadden beter voor Eddie Howe kunnen gaan i.p.v OGS, ik denk dat ze blij kunnen zijn als ze top 8 halen dit seizoen, clubs als Wolves, Leicester etc. zijn van het niveau United op het moment (het united van vorig seizoen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 11 uur geleden zei Kavinos: Van de Belgische competite naar de Premier League. Dat is toch een stap omhoog? Dat zou voor Neres net zo goed gelden. Meer aanzien, meer geld. Over het algemeen betere faciliteiten, dus meer kans zich te ontwikkelen. Ake was stuk jonger toen hij naar Engeland vertrok en had ook niet echt het geluk dat Chelsea toen ieder jaar 100 miljoen spendeerde aan nieuwe spelers. ik vind van Ajax naar Watford dus niet een stap omhoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 10 uur geleden zei PJHoutman: Wesley -> Aston Villa. Nakamba -> Aston Villa Denswil -> Bologna Izquierdo -> Brighton Limbombe -> Nantes Vijf andere transfers van de laatste twee seizoenen vanuit Club Brugge. Allemaal spelers die zeer regelmatig in de basis stonden en allemaal spelers die Brugge liever wilde behouden. Zo 'gek' is het dus niet. Ik heb het idee dat jij denkt dat Bournemouth een of ander kutclubje is, maar het is een van de best geleide clubs in Engeland. Met Eddie Howe hebben ze een trainer die spelers beter maakt en goede resultaten haalt. Ik vind het een zeer goede stap van Danjuma en hoop dat hij slaagt. Wesley ken ik onvoldoende, die andere 4 zijn toch allemaal spelers die gewoon niet goed genoeg zijn voor nog een stap hoger, dus dan snap ik het al meer. Ik denk persoonlijk dat Groeneveld ook niet goed genoeg is voor nog een stap hoger, en dan snap ik zijn keuze nog hoor. Maar hijzelf is pas 21(?) denkt waarschijnlijk wel dat hij goed genoeg is, speelde maar 1 seizoen bij Club waarvan ook nog een deel geblesseerd. Dan is zo'n stap imo niet logisch, maar goed de meesten vinden van wel, ik zet er een vraagteken achter. Mag wel toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 nu is dat moeilijk om te beoordelen omdat Ajax het zo goed gedaan heeft in de CL. maar in het algemeen is de subtop van de Premier League beter dan de kampioen van Nederland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 44 minuten geleden zei cimbomcu: Wesley ken ik onvoldoende, die andere 4 zijn toch allemaal spelers die gewoon niet goed genoeg zijn voor nog een stap hoger, dus dan snap ik het al meer. Ik denk persoonlijk dat Groeneveld ook niet goed genoeg is voor nog een stap hoger, en dan snap ik zijn keuze nog hoor. Maar hijzelf is pas 21(?) denkt waarschijnlijk wel dat hij goed genoeg is, speelde maar 1 seizoen bij Club waarvan ook nog een deel geblesseerd. Dan is zo'n stap imo niet logisch, maar goed de meesten vinden van wel, ik zet er een vraagteken achter. Mag wel toch. Sorry, denk jij dat Bournemouth een doodlopende straat is ofzo? Stel dat Danjuma wel goed genoeg is voor de top van de Premier League, waar zou hij dat dan eerder kunnen bewijzen? Middenmoot Premier League of top Jupiler Pro League? Ik denk dat Bournemouth zowel financieël áls sportief een fantastische stap is voor een speler van 22 en ook (mits hij evenveel speeltijd krijgt, wat je nooit zeker weet) beter voor je toekomst dan bij Brugge blijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost August 2, 2019 Share Gepost August 2, 2019 (edited) Klopt. Is wellicht niet iets wat je wil horen of in wil zien als Nederlander, maar zo is het nu eenmaal. Zeker gezien je dus de mogelijkheid hebt je te onderscheiden tegen topploegen in plaats van Emmen en NAC. Als iemand van Katwijk of AFC, de laatste twee kampioenen van de Tweede Divisie, naar een Telstar (middenmoot JL?) of zelfs FC Emmen kan, dan is dat toch een stap omhoog ondanks dat je 'wel meedoet om het kampioenschap bij je oude club'? Los van de financiën (die hoogstwaarschijnlijk ook beter zouden zijn in beide gevallen) en de profstatus van de clubs, gewoon puur gebaseerd op de kracht van de competitie en de tegenstanders. Je laat het pas écht zien in de topcompetities. Edited August 2, 2019 by Magikarp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost August 3, 2019 Share Gepost August 3, 2019 14 uur geleden zei cimbomcu: ik vind van Ajax naar Watford dus niet een stap omhoog. Waarom dan niet? Vanwege het ene goede jaar in de Champions League vorig jaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost August 3, 2019 Share Gepost August 3, 2019 Deniz Turuc naar Fenerbahce, eindelijk maakt hij eens een transfer. Doet het al jaren goed bij Kayserispor en heeft al een paar interlands achter zijn naam staan. Hij gaat waarschijnlijk voor ongeveer €3,5 miljoen weg. Dat levert Go Ahead Eagles ook een leuk bedrag op dankzij een doorverkoopclausule van 15%. wat uiteindelijk op ruim een half miljoen neerkomt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 3, 2019 Share Gepost August 3, 2019 (edited) 7 uur geleden zei Kavinos: Waarom dan niet? Vanwege het ene goede jaar in de Champions League vorig jaar? Nee man, dat is toch te kortzichtig. Het is Ajax he. Volgens mij vergeten velen hoe ontzettend grote club Ajax nog steeds is wereldwijd. Ajax is historisch veel groter, speelt om de prijzen, speelt Champions league, heeft veel meer fans, heeft een groter en mooier stadion waar elke week weer 50,000 man zitten. Als we dan kijken naar Watford, wat heeft nou Watford meer dan Ajax? Behalve dat ze spelen in een betere competitie? Misschien geld, al is dat ook nog te betwijfelen. Jouw argument is wellicht, betere competitie dus sneller ontwikkelen en grotere club eventueel daarna? Ajax levert veel meer spelers af aan de absolute top dan Watford, dus in principe is er heel weinig waarom je liever voor Watford zou willen spelen dan voor Ajax. Edited August 3, 2019 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 3, 2019 Share Gepost August 3, 2019 Nouja, er zijn een hoop voetballer die denken als Richarlison. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 4, 2019 Share Gepost August 4, 2019 Misschien omdat er ook zat clubs zijn in Engeland die liever spelers kopen die zich al in Engeland hebben bewezen bij kleinere clubs, die spelers uit de Eredivisie een beetje wantrouwig bekijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 4, 2019 Share Gepost August 4, 2019 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Misschien omdat er ook zat clubs zijn in Engeland die liever spelers kopen die zich al in Engeland hebben bewezen bij kleinere clubs, die spelers uit de Eredivisie een beetje wantrouwig bekijken. Dat sentiment heb je ook in de Eredivisie met spelers die hier vanuit mindere competities komen. Daarnaast kom je met goede prestaties in dezelfde cometitie sneller op de radar, zowel bij het publiek als bij de managers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost August 4, 2019 Share Gepost August 4, 2019 16 uur geleden zei cimbomcu: Nee man, dat is toch te kortzichtig. Het is Ajax he. Volgens mij vergeten velen hoe ontzettend grote club Ajax nog steeds is wereldwijd. Als opstap ja naar de Premier League, La Liga en Serie A inderdaad. Doe nu niet dat een speler zeker voor Ajax kiest vanwege de historie, als ze ook naar Watford/Betis/Atalanta kunnen. 16 uur geleden zei cimbomcu: Ajax is historisch veel groter, speelt om de prijzen, speelt Champions league, heeft veel meer fans, heeft een groter en mooier stadion waar elke week weer 50,000 man zitten. Als we dan kijken naar Watford, wat heeft nou Watford meer dan Ajax? Behalve dat ze spelen in een betere competitie? Misschien geld, al is dat ook nog te betwijfelen. Jouw argument is wellicht, betere competitie dus sneller ontwikkelen en grotere club eventueel daarna? Ajax levert veel meer spelers af aan de absolute top dan Watford, dus in principe is er heel weinig waarom je liever voor Watford zou willen spelen dan voor Ajax. Zoals hier boven wordt geschetst, is de kans om je in de kijker te spelen vele malen groter. Daarbij: lekker naar Ajax en voetballen op kunstgras tegen Emmen, Excelsior en 4x per jaar een topduel of bij Watford/Bournemouth, bijna, wekelijks, op topniveau kunnen schitteren en je kunnen meten met de echte wereldtop. Watford heeft centen zat, je bent bekend met het feit dat de eigenaar van Watford ook eigenaar is van oa. Udinese? Daarbij heeft een Engelse club meer basis-inkomsten en spekt Ajax de clubkas nu vooral door transfers en een goed Champions League jaar. Laten we nu niet doen dat Ajax 4/5 jaar financieel daadkrachtiger was dan Watford/Bournemouth. Ajax zit in een zeer mooie piek, dat ga ik zeker beamen. Maar ook die gaan niet jaarlijks 180 miljoen ontvangen voor spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 6, 2019 Share Gepost August 6, 2019 Ohja, de transferdeadline in Engeland is al over 2 dagen. Slaat nergens op dat zij dat vrijwel als enige land doen natuurlijk. Wat mij betreft doen ze dat voor alle landen die 4 clubs in de CL hebben en anders niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 6, 2019 Share Gepost August 6, 2019 Dat mogen clubs dus zelf bepalen. Daarom snap ik dat gezeur ook niet van trainers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 8, 2019 Share Gepost August 8, 2019 Op 6-8-2019 om 14:00 zei Sophomore: Dat mogen clubs dus zelf bepalen. Daarom snap ik dat gezeur ook niet van trainers. Dus iedere club heeft een andere deaine, dat lijkt mij niet? Ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren. Dybala waarschijnlijk naar Tottenham. Neem aan dat Man Utd ook nog wel in actie gaat komen. Everton wellicht een bod op Bergwijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost August 8, 2019 Share Gepost August 8, 2019 (edited) 4 uur geleden zei Chiemel: Dus iedere club heeft een andere deaine, dat lijkt mij niet? Clubs hebben deze deadline besloten/ermee ingestemd, dus in die zin mogen ze het zelf bepalen. Edited August 8, 2019 by Hwb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost August 8, 2019 Share Gepost August 8, 2019 4 uur geleden zei Chiemel: Dus iedere club heeft een andere deaine, dat lijkt mij niet? Ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren. Dybala waarschijnlijk naar Tottenham. Neem aan dat Man Utd ook nog wel in actie gaat komen. Everton wellicht een bod op Bergwijn. Dybala afgeblazen ondertussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts