Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

Ja want je kunt aan een uitspraak zien of iemand de juiste mentaliteit heeft. Er is niets mis met zijn mentaliteit. Sterker nog, Locadia was een van de weinige PSV'ers die het afgelopen jaar eigenlijk iederr wedstrijd 100% gaf. Die man is ontzettend gegroeid na dat trainingsincident.

Dit was een domme uitspraak. Maar het is nog dommer om zijn mentaliteit op 1 uitspraak te beoordelen. En daarnaast ben ik er van overtuigd dat het merendeel van de voetballers zo zijn.

Ja want je kunt aan een uitspraak zien of iemand de juiste mentaliteit heeft. Er is niets mis met zijn mentaliteit. Sterker nog, Locadia was een van de weinige PSV'ers die het afgelopen jaar eigenlijk iederr wedstrijd 100% gaf. Die man is ontzettend gegroeid na dat trainingsincident.

Dit was een domme uitspraak. Maar het is nog dommer om zijn mentaliteit op 1 uitspraak te beoordelen. En daarnaast ben ik er van overtuigd dat het merendeel van de voetballers zo zijn.

Ben ik met je eens, was niet sarcastisch.

Vind de ophef over die uitspraak nog steeds heel erg overdreven.

Absoluut eens. Wees blij dat ze niet allemaal van die ingestudeerde prut praten, zoals Joël 'hier-verliezen-is-zuur' Veltman of Dirk 'je-weet-op-voorhand-dat-je-het-lastig-krijgt-tegen-zulke-ploegen' Kuijt.