Pino Gepost August 3, 2018 Share Gepost August 3, 2018 Fulham is toch alleen financieel een stap vooruit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 3, 2018 Share Gepost August 3, 2018 Fulham heeft wel groots geïnvesteerd, die willen de subtop in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 3, 2018 Share Gepost August 3, 2018 Dat gaat botsen met Sessegnon, bezetten veel dezelfde ruimtes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 9, 2018 Share Gepost August 9, 2018 [twitter]1027517100120784898[/twitter] :-d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 9, 2018 Share Gepost August 9, 2018 Luke Shaw is een linksback toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 15, 2018 Share Gepost August 15, 2018 Özbilic op huurbasis naar Willem II. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 28, 2018 Share Gepost August 28, 2018 Transfer van Strootman kan ik ook maar moeilijk begrijpen. Logische reden zou zijn dat ie net bij AS Roma te horen heeft gekregen dat ie niet meer verzekerd is van een basisplek. Of het is geld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost August 28, 2018 Share Gepost August 28, 2018 Of hij is na 5 jaar gewoon toe aan een nieuwe uitdaging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 28, 2018 Share Gepost August 28, 2018 Logische reden zou zijn dat ie net bij AS Roma te horen heeft gekregen dat ie niet meer verzekerd is van een basisplek. Of hij het letterlijk te horen heeft gekregen van de trainert of Monchi, dat weet ik niet. Maar denk dat hij zelf zijn (logische) conclusie heeft getrokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 29, 2018 Share Gepost August 29, 2018 Het is toch wel duidelijk dat Roma het niet zo erg vond dat die weg ging. Halen 25 miljoen binnen voor niet zo'n geweldige speler die ook nog eens ''al'' 28 is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost August 29, 2018 Share Gepost August 29, 2018 Inderdaad! Goed gevonden dit maatje! Mooie post. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost August 29, 2018 Share Gepost August 29, 2018 Roma weet waarschijnlijk ook dat ze dit nooit meer voor 'm zullen krijgen i.v.m. zijn knieën. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Vurnon Anita naar Willem ll. Die gast kan wel hoger spelen lijkt mij, ook al heb ik weinig van hem gezien de laatste tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Grappig hoe een speler altijd beter wordt zonder te (zien) spelen. Een speler kan geen fouten maken als hij niet speelt, dus wordt automatisch in onze gedachten beter. Neemt niet weg dat het me een prima versterking lijkt ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 30, 2018 Share Gepost August 30, 2018 Ik denk juist dat hij slechter is geworden daar, bij Ajax op 6 was het een verademing. Maar ja daar hoef je in Engeland niet mee te komen als je 1.60 bent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 18, 2019 Share Gepost January 18, 2019 Ozan Kabak mag zich definitief speler van VfB Stuttgart noemen. De geruchten over de naderende overstap van de achttienjarige verdediger deden al een tijdje de rondte en de huidige nummer zestien van de Bundesliga heeft donderdagmiddag via de officiële kanalen melding gemaakt van de afronding van de transfer. Met de deal is elf miljoen euro gemoeid, zo voegt Galatasaray toe. Kabak wordt daarmee de duurste aankoop aller tijden voor Die Schwaben: de afgelopen zomer van Manchester City overgenomen Pablo Maffeo was voor negen miljoen euro tot nu toe de recordaankoop. De Turks jeugdinternational, die in totaal achttien wedstrijden in de hoofdmacht van Cim Bom speelde, heeft een contract tot medio 2024 getekend in Stuttgart. Technisch directeur Michael Reschke is opgetogen met de deal: “Het verheugt ons zeer dat Ozan ondanks aanbiedingen van een aantal Europese clubs van naam voor der VfB heeft gekozen.” “Hij heeft zijn kwaliteiten al in de Champions League laten zien en was dit seizoen een belangrijke basisspeler bij Galatasaray. Ozan is een van de meest veelbelovende defensieve talenten van Europa en wordt een belangrijke bouwsteen in onze toekomstplanning. Daarnaast zal hij ons in de tweede seizoenshelft enorm vooruit kunnen helpen.” Kabak zelf kijkt uit naar het nieuwe avontuur: “Ik ben erg blij dat de transfer erdoor gekomen is. Ik verheug me op de samenwerking met mijn nieuwe ploeggenoten, met de club en op de fans en de geweldige sfeer tijdens de thuiswedstrijden in de Mercedes-Benz Arena. Ik heb mezelf grote doelen gesteld en die wil ik met Stuttgart bereiken.” ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 18, 2019 Share Gepost January 18, 2019 Bundesliga vind ik geen hele gekke stap, maar om nou naar dat voetbalkerkhof te gaan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 19, 2019 Share Gepost January 19, 2019 Wordt de Turkse De Ligt genoemd, toch? @cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 19, 2019 Share Gepost January 19, 2019 (edited) Zo noemde een journalist van VI hem, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het ook echt zijn bijnaam is in Turkije. Edited January 19, 2019 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 19, 2019 Share Gepost January 19, 2019 Daar wordt De Ligt de Nederlandse Ozan Kabak genoemd, neem ik aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 19, 2019 Share Gepost January 19, 2019 11 uur geleden zei Richarð.: Wordt de Turkse De Ligt genoemd, toch? @cimbomcu Ja, verdedigend niet te kloppen. Op die leeftijd al zo goed. Maakt vanaf Stuttgart wel zijn volgende stap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 20, 2019 Share Gepost January 20, 2019 In de 2.Bundesliga dan waarschijnlijk. Zo'n domme keuze, snap er echt helemaal niets van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 20, 2019 Share Gepost January 20, 2019 7 uur geleden zei Sophomore: In de 2.Bundesliga dan waarschijnlijk. Zo'n domme keuze, snap er echt helemaal niets van. Eerste club die gewoon concreet een bod heeft gedaan, Gala accepteerde het '''makkelijk''. Als Gala en hijzelf had gewacht was het een andere club geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 10, 2019 Share Gepost February 10, 2019 Mimoun Mahi vertrekt per direct naar FC Zürich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 11, 2019 Share Gepost February 11, 2019 Zal zich er snel thuis voelen, zit immers ook niemand op de tribune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts