Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Mensen nog aanraders voor ome Beppu? Heb wel weer eens zien in een goede serie. Zit te denken aan Dark (Duitse serie op Netflix) Dexter (weet helaas al dat het einde kut is, dat houdt me een beetje tegen) en The Man in the High Castle. 

Nog meer suggesties? Genre maakt met niet zo veel uit, als het maar goed is. Het liefst wel maximaal 10 afleveringen per seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Beppu:

Mensen nog aanraders voor ome Beppu? Heb wel weer eens zien in een goede serie. Zit te denken aan Dark (Duitse serie op Netflix) Dexter (weet helaas al dat het einde kut is, dat houdt me een beetje tegen) en The Man in the High Castle. 

Nog meer suggesties? Genre maakt met niet zo veel uit, als het maar goed is. Het liefst wel maximaal 10 afleveringen per seizoen.

Buffy the Vampire Slayer

Angel

Star Trek Deep Space Nine

Star Trek Voyager

Gomorra

Bosch

Person of Interest

Better Call Saul

Dark (idd ja erg goed)

Dexter(ook zeker tof)

Oz

Carnivale

Twin Peaks

Breaking Bad

Mad Men

Six Feet Under

The Shield

The Wire

The Sopranos

The Leftovers

Battlestar Gallagtica

Firefly

Titans

Succesion

Borgen

Mr.Robot

Heb je hier genoeg aan vriendje? Bold is erg goed en heb ik vrij recent nog gezien laatste tijd weken, maanden of laatste 2-4 jaar. Italic/schuin zijn mijn favoriete series maar heb ik lang niet meer gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds gisteren weer begonnen met de oldskool Dexter afleveringen. Heb dit jaar of 10 geleden gekeken. Kan me nu weer herinneren waarom ik compleet van de bank geblazen werd. Heerlijke serie. 

Samen met de vriendin kijk ik nog steeds the Blacklist en sinds vandaag weer New Amsterdam. Over 13 dagen Mocro Maffia seizoen 4 waarvan de trailer vandaag is uitgekomen :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 3 Afterlife is ook weer erdoorheen. Minder dan de vorige 2, omdat de bijpersonen iets meer in de schijnwerpers staat. Maar och. Wat heb ik weer veel aan mijn moeder gedacht deze serie. Song van Joni Mitchell zet ik altijd op als ik eenzaam ben haha. Prachtig seizoenseinde. ❤️

@Bolderbastverplichte kost. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Dansmeister:

Seizoen 3 Afterlife is ook weer erdoorheen. Minder dan de vorige 2, omdat de bijpersonen iets meer in de schijnwerpers staat. Maar och. Wat heb ik weer veel aan mijn moeder gedacht deze serie. Song van Joni Mitchell zet ik altijd op als ik eenzaam ben haha. Prachtig seizoenseinde. ❤️

@Bolderbastverplichte kost. 

Lieverd, ik heb twee jaar geleden ofzo aflevering 1 van seizoen 1 gekeken met mijn vriendin. Zij vond er geen reet aan en daarom heb ik het ook niet meer verder gekeken. Zo gaat dat soms. Kan het ook niet helpen. Maar ik heb zojuist weer s01e01 gekeken en ga het weer oppakken. Dus dank voor dit bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-1-2022 om 17:26 zei Beppu:

The Man in the HIgh Castle vind ik echt een hele goede serie. Echte aanrader, vooral vaag op momenten dat je het verzet  het minder gunt dan de nazi's.. Alleen komt er vgm geen eind aan, gezien seizoen 5 niet gemaakt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HH-75127159-750x480.jpg

The End of the F**king World: eerste seizoen herzien, tweede seizoen voor het eerst seizoen. Seizoen 1: 10/10, Seizoen 2: 9/10 Heerlijke serie, misschien wel mijn favoriete serie ooit.

Ik kijk wel niet zoveel series, maar ik probeer het wel af en toe eens te doen. Nu en dan pak ik eens iets mee vanop Netflix. Staat vooral rare boel op mijn kijklijst. Van bekendere series moet ik nog Vikings & Black Mirror verder kijken. Bij Black Mirror is dat ook niet erg gezien elke aflevering op zichzelf staat.

En met Breaking Bad en La Casa de Papel staan er nog 2 bekende series nog op mijn kijklijst. De rest is vooral eerder onbekende boel (of tussen de 2, alice in borderland-type bekendheid).

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daar één aflevering van gezien, maar ik ben dan eigenlijk weer gestopt. De series lijken me inderdaad meer voor de comic fans te zijn. Ik heb genoeg werk met de films, dus ik denk dat ik het daarbij hou.

Ik kijk niet zoveel series dus ja dan kijk ik liever gewoon iets anders (zoals in mijn bovenstaande comment bvb. dat ligt me een stuk meer).

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ozark is weer begonnen:<.

Thanks @Kyrill, zie het nu pas. Misschien ga ik wel eens aan Better Call Saul beginnen. Wel een serie waar je maar net zin in moet hebben. Volgens mij is het een vrije trage serie met lange afleveringen, net als Breaking Bad toentertijd.

Verder ook opnieuw met good old Californication begonnen voor tussendoor. Heerlijke feel goed en laagdrempelige kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Beppu yw maat always. Dit is niet persoonlijk naar jou,voel je  niet aangevallen. Merk in mijn echte directe omgeving als mijn broertje en neefje ook,andere sites. Maar series zijn geen "Quick fix". En zkr niet altijd "snelle opbouw". Makers hebben veel tijd ingestopt en hopen jij dat ook doet. Beter Call Saul is gewoon echt goed en tof. Het is echt niet traag traag ofzo. Er gebeurt meer dan genoeg,en het is gewoon heel erg interessant.  Niet allle seizoenen zijn even goed maar geen 1 slechte erbij iig. Als je Breaking Bad wel helemaal hebt afgezien is Better Call Saul zeker wat voor je.  Als je dat niet hebt en dat al niet beviel zou ik Saul eigenlijk wel afraden. Als BB je ligt ligt BCS zo niet is kans klein Saul goed gaat vinden.

Anders begin je met Gomorra is ook echt gaaf en goed. Of bijvoorbeeld Succesion gaat over Logan Roy gespeeld door Brian Cox dikke vette media bedrijf is met thema Parks, tv zenders en meer in de VS. Kieran Caulkin speelt Roman. Hij is broer van Rory die hoofdrolspeler van Home Alone. En Kieran is echt briljant in deze serie. Is geen actie serie maar wordt hele tijd in gevloekt en gesprekken en dialogen zijn geniaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei komodo25:

Even snel door Spartacus aan het heen gaan omdat die per de 31e eraf gaat op netflix. Lekkere serie hoor. Soms wat te ver om zoon mee te laten kijken maar die heeft gelukkig een telefoon

Hier net zo. Eind december aan begonnen om er even later achter te komen dat hij 31 januari verwijderd wordt 😂. Nog iets van 13 afleveringen te gaan. 

Wel een serie om af en toe de gordijnen even dicht te doen inderdaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei ROEMM:

Hier net zo. Eind december aan begonnen om er even later achter te komen dat hij 31 januari verwijderd wordt 😂. Nog iets van 13 afleveringen te gaan. 

Wel een serie om af en toe de gordijnen even dicht te doen inderdaad. 

Woon gelukkig op 4 hoog dus kan de gordijnen open houden:D. Ben nu bij aflevering 4 van seizoen 3 nog een paar meer te gaan dus. Gaat mijn goede voornemen om komende week eerder te gaan slapen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites