007mark Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Lijkt me een kansloos verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Uiteraard. En zelfs áls hij die twee records breekt, komt hij er nog niet bij in de buurt de beste renner ooit te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juli 2020 Share Geplaatst 28 juli 2020 Voor het eerst in tijden aan het einde van de middag lekker vanuit de luie zetel koers kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 juli 2020 Share Geplaatst 28 juli 2020 Geruchten gaan dat Leemreize in zijn eerste profkoers na een valpartij zijn vinger is verloren.. Hopelijk zijn de geruchten niet waar en valt het mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 juli 2020 Share Geplaatst 28 juli 2020 Zou een vingertopje zijn slechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juli 2020 Share Geplaatst 28 juli 2020 Henao lag nog slechter. Hoop dat het goed met em gaat naar omstandigheden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 juli 2020 Share Geplaatst 28 juli 2020 3 uur geleden zei neva: Zou een vingertopje zijn slechts. Ja gelukkig blijkt dat nu ook uit het officiële statement van Jumbo. Wat een nachtmerrie zou dat geweest zjjn zeg voor zo'n jongen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 13 uur geleden zei NicoHaak: Henao lag nog slechter. Hoop dat het goed met em gaat naar omstandigheden Heeft een ontwrichte rechterschouder, dus valt gelukkig alleszins mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Zojuist zei Erwin.: Heeft een ontwrichte rechterschouder, dus valt gelukkig alleszins mee. Gelukkig, dat is veel minder ernstig dan het op tv leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 (bewerkt) Heftige crash op de finishlijn bij de Ronde van Polen. Fabio Jakobsen bij betrokken. Knalde volde hekken in. 5 augustus 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Zag er niet best uit. Hopelijk krijgt Groenewegen even een flinke schorsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 2 minuten geleden zei Zeus: Zag er niet best uit. Hopelijk krijgt Groenewegen even een flinke schorsing. Dat was, zacht uitgedrukt, niet netjes wat 'ie deed, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Pfoe slowmotion was ook heftig maar die beelden op volle snelheid... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Wat een ellende. Ik weet niet hoe Groenewegen dit uit gaat leggen, maar met 'ik zag 'm niet' verdiend hij een dubbele schorsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 (bewerkt) - 5 augustus 2020 bewerkt door Kelvin Berichten over Jakobsen zijn dermate slecht, dat discussie over straf van Groenewegen even niet belangrijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Wat een klapper. Ongekend domme actie van Dylan. Hopelijk overleeft Jakobsen het, laat staan dat hij ooit nog op niveau kan fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Wordt al geopperd Dylan levenslang te schorsen of zelfs de gevangenis in te slepen. Idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Is er overigens hier een wielerkenner die mij kan vertellen hoe het in godsnaam mogelijk is dat die hekken zo mee de lucht in vliegen? Los van dat de Ronde van Polen niet een amateurrondje is en ze daar zeker betere hekken zouden moeten plaatsen, waarom zijn er geen andere oplossingen voor dit soort crashes? Ik noem bijvoorbeeld een wijder wordende finishstrook (waar het 300m voor de finish 10 meter breed is, en op de finish 15 meter), dat zou lijnafwijkingen al meteen een stuk minder desastreus maken. Dat was op deze weg niet mogelijk kijkende naar wat er naast het asfalt lag, maar kies dan een andere finishplek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Ze rijden altijd dicht bij elkaar omdat je profiteert van elkaars slipstream. Dus wat je ook met de weg doet verder; dat zal niet veranderen. Die hekken maken ook weinig uit, als je met 80 km/u een stevige kwak krijgt val je evengoed ontzettend hard. Als je ze van zwaar staal maakt sleep je misschien niks mee, maar ben je wel halfdood na de klap erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 (bewerkt) Ik haal de DSQ van Sagan in de Tour na het incident met Cavendish voor de geest, die val werd i.t.t. tot die vandaag wel grotendeels gebroken door fatsoenlijk materiaal. 6 augustus 2020 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Dit was ook een aflopende sprint. Op die hogere snelheden is het ook lastiger om je lijn te houden, wat verder niet goedpraat wat Groenewegen deed overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 9 uur geleden zei Rogier.: Is er overigens hier een wielerkenner die mij kan vertellen hoe het in godsnaam mogelijk is dat die hekken zo mee de lucht in vliegen? Los van dat de Ronde van Polen niet een amateurrondje is en ze daar zeker betere hekken zouden moeten plaatsen, waarom zijn er geen andere oplossingen voor dit soort crashes? Ik noem bijvoorbeeld een wijder wordende finishstrook (waar het 300m voor de finish 10 meter breed is, en op de finish 15 meter), dat zou lijnafwijkingen al meteen een stuk minder desastreus maken. Dat was op deze weg niet mogelijk kijkende naar wat er naast het asfalt lag, maar kies dan een andere finishplek. Dit zei ik gisteren ook al tegen vrienden. Die hekken kunnen toch makkelijk vervangen worden door zachter materiaal? Heftig allemaal man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Of juist steviger en wat schuiner aflopende zoals in de Tour. Dit is idd waardeloos. Blij om wat betere berichten over Fabio te lezen vanochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Gelukkig komt er steeds meer positief nieuws naar buiten. Geen hersenschade, geen vitale delen,... dat gaat de goede kant op. Over de aankomst: Vooral die harde finishboog begrijp ik niet. Ik denk dat de klap daartegen de grootste schade heeft veroorzaakt. De UCI moet daarin betere richtlijnen voorzien. Wat betreft Groenewegen: De DSQ is zeker te begrijpen (en terecht), maar we mogen niet vergeten dat bijna elke sprint iemand van zijn lijn afwijkt. Groenewegen wijkt minder dan een halve baan af. Fabio wil door een gat waarvan je weet dat het er niet gaat zijn. De elleboogbeweging van Groenewegen is raar, maar kan volgens mij te maken hebben met volledig kapot zijn icm de hoge snelheid. Je ziet ook dat zijn fiets een rare beweging maakt, net voor die beweging. Maar Groenewegen heeft zijn naam niet mee, dus dat zal de discussie moeilijker maken. Wat mij betreft moet de UCI hier ook betere richtlijnen voorzien en die ook volgen. Dus bijvoorbeeld vanaf nu iedereen die van zijn lijn DSQ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten