Erwin. Gepost January 29, 2020 Share Gepost January 29, 2020 Haha ja ik zag het van Sevilla, kan toch niet meer joh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 29, 2020 Share Gepost January 29, 2020 4 uur geleden zei Erwin.:  Wie is de volkszanger?  Kan ff niet op zijn naam komen, mattie van Elsjorro1990. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost January 29, 2020 Share Gepost January 29, 2020 1 uur geleden zei Sophomore:  Kan ff niet op zijn naam komen, mattie van Elsjorro1990.  Leroy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5, 2020 Share Gepost February 5, 2020 Dylan Groenewegen wint de eerste etappe in Valencia. Komt van enorm ver, maar steekt zijn wiel net voor die van Fabio Jakobsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 20, 2020 Share Gepost February 20, 2020 Aardige versnelling van Evenepoel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 20, 2020 Share Gepost February 20, 2020 Dat is echt niet normaal he. 20 jaar en rijdt even gevestigde namen ls Kwiatkowski, Dan Martin en Rui Costa naar huis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost February 23, 2020 Share Gepost February 23, 2020 Vandaag wint hij de TT en het klassement :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 24, 2020 Share Gepost February 24, 2020 Zijn TT is dan ook wel zijn sterkste eigenschap. Maar idd groots. In die TT dan wel weer Dennis gepakt ook. Knap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost February 25, 2020 Share Gepost February 25, 2020 Podium op de Olympische Spelen lijkt al een zekerheid (als alles goed gaat in de aanloop). Goud is zelfs mogelijk, ongekend op die leeftijd. Â Ben heel benieuwd hoe hij de Giro gaat aanpakken. Ik vermoed eerst vol in de proloog en daarna nog 1 of 2 dagen eruit pikken en na ongeveer 2 weken eruit stappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 25, 2020 Share Gepost February 25, 2020 Volgens mij had hij zelf aangegeven voor een klassement te gaan in de Giro. Of dat realistisch is weet ik niet, want zou ook zomaar kunnen dat een derde week er teveel aan is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 26, 2020 Share Gepost February 26, 2020 Heb nu ter voorbereiding van het weekend De Tribune, The Cycling Podcast en De Rode Lantaarn geluisterd. Nog andere tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost February 27, 2020 Share Gepost February 27, 2020 Op 25-2-2020 om 11:14 zei FlyD: Podium op de Olympische Spelen lijkt al een zekerheid (als alles goed gaat in de aanloop). Goud is zelfs mogelijk, ongekend op die leeftijd. Â Ben heel benieuwd hoe hij de Giro gaat aanpakken. Ik vermoed eerst vol in de proloog en daarna nog 1 of 2 dagen eruit pikken en na ongeveer 2 weken eruit stappen. Â Is wel nog de vraag hoor. Zijn bij TT's op kampioenschappen toch geregeld verrassingen. Â Op 25-2-2020 om 12:42 zei 007mark: Volgens mij had hij zelf aangegeven voor een klassement te gaan in de Giro. Of dat realistisch is weet ik niet, want zou ook zomaar kunnen dat een derde week er teveel aan is. Â Contador zegt er dit over: Citaat Ik had op het einde van 2018 contact met hem. Hij vertelde me een aantal cijfers die naar voren kwamen uit een aantal testen. Daarmee kan hij meestrijden voor eindwinst in de grote rondes. Natuurlijk moeten we afwachten of hij etappe na etappe goed herstelt en of hij in de derde week nog altijd sterk is. Maar de wattages per kilogram om voor eindzeges te knokken, heeft Remco. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 5, 2020 Share Gepost March 5, 2020 Strade Bianche afgelast. Echt zwaar klote zeg. Wel in mijn top5 favo koersen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost March 5, 2020 Share Gepost March 5, 2020 Hier ook, ja. Enorm balen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost May 6, 2020 Share Gepost May 6, 2020 Giro en Vuelta gaan dus overlappen, als alles natuurlijk al door kan gaan in het najaar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 21, 2020 Share Gepost June 21, 2020 Bijna zover, Sloveens Kampioenschap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost June 21, 2020 Share Gepost June 21, 2020 Roglic wint, voor Pogacar en Mohoric. 3 heel sterke renners op dat podium, gouden generatie daar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 22, 2020 Share Gepost June 22, 2020 Top, Jumbo een trui erbij. Vond t meest bijzondere dat Brajkovic meedeed en nog 4e werd ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost June 26, 2020 Share Gepost June 26, 2020 Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 29, 2020 Share Gepost June 29, 2020 Interessant wel dat Pogacar weer de TT pakt in zijn land. Had toch Roglic verwacht. Zoooveel zin in de Tour Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 9, 2020 Share Gepost July 9, 2020 Contract van Chris Froome loopt in december af bij Team INEOS en dat gaat niet worden verlengd. Transfer naar Israel Start-Up Nation is dus weer iets dichterbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 9, 2020 Share Gepost July 9, 2020 7 uur geleden zei 007mark: Contract van Chris Froome loopt in december af bij Team INEOS en dat gaat niet worden verlengd. Transfer naar Israel Start-Up Nation is dus weer iets dichterbij. Is rond zelfs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost July 9, 2020 Share Gepost July 9, 2020 Zo houden ze bij INEOS geen klassementsrenners meer over joh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost July 10, 2020 Share Gepost July 10, 2020 Froome weet als geen ander hoe het werkt bij Ineos, zodra er iemand beter is wordt je opzij geschoven als kopman. Ben wel benieuwd of hij in Israel ook maar in de buurt komt van hetzelfde niveau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost July 12, 2020 Share Gepost July 12, 2020 De baas van Israel denkt van wel. Die ziet Froome nog 2 records breken (meeste Tour-zeges én meeste GT-zeges) en zo de grootste wielrenner ooit worden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts