DutchDoofus Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Heerlijk hoor, mag nog wel ff doorgaan wat mij betreft leuk bekerjaar zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Doodzonde dat ze het nog weggeven vanaf elf meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) Je moet belasting betalen, gaat ooit dood en Feyenoord speelt thuis in de beker. Wel leuk dat we een "kleine" club in de finale krijgen. 20 januari bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Opvallender is wat mij betreft dat Feyenoord sinds 2018 geen amateurclub meer heeft geloot. Al kan het daarbij ook misgaan natuurlijk, hebben we niet zo lang geleden nog ergens gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Altijd thuis, maar relatief wel altijd heel moeilijke lotingen inderdaad. Voor supporters wel mooie avondjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Irritante lul eigenlijk die Higler he, enorm pendant ook. Dan zo'n Peter Bosz geel geven vind ik allemaal prima en zal een reden voor zijn. Maar om dan helemaal naar hem toe te rennen, bijna in zijn gezicht te schreeuwen en die gele kaart onder zijn snufferd te steken, slaat nergens op. Kan ook prima op 5m afstand even die kaart omhoog houden. Dat belerende vingertje ook steeds erbij als hij in gesprek gaat, gadverdamme. Eng ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari De VAR kunnen we wel opdoeken na vanavond. Dat Higler de overtreding niet zag oké (wat een goede scheidsrechter wel moet zien) maar dat de VAR niet ingrijpt Higler liet het daarna ook mooi escaleren, rare gele kaarten (Bosz, v Aanholt (?) bij de wissel). Je zo manifesteren als scheidsrechter, jemig dan begrijp je je rol echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Dat PSV geen penalty krijgt hier, wtf Wieffer lijkt de bal niet eens te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 10 uur geleden zei 007mark: Irritante lul eigenlijk die Higler he, enorm pendant ook. Dan zo'n Peter Bosz geel geven vind ik allemaal prima en zal een reden voor zijn. Maar om dan helemaal naar hem toe te rennen, bijna in zijn gezicht te schreeuwen en die gele kaart onder zijn snufferd te steken, slaat nergens op. Kan ook prima op 5m afstand even die kaart omhoog houden. Dat belerende vingertje ook steeds erbij als hij in gesprek gaat, gadverdamme. Eng ventje. Als die dan echt ballen had, had die Bosz meteen er af gestuurd. Die kafferde m na die gele kaart nog even uit inclusief de derde man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 15 minuten geleden zei Rogier.: Dat PSV geen penalty krijgt hier, wtf Wieffer lijkt de bal niet eens te raken. Hoe meer ik de herhaling van achter de situatie zie, hoe meer ik denk dat hij wel eerst de bal raakt. Neemt niet weg dat het in mijn ogen dan nog steeds een penalty is verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 13 minuten geleden zei MetalMichael: Hoe meer ik de herhaling van achter de situatie zie, hoe meer ik denk dat hij wel eerst de bal raakt. Neemt niet weg dat het in mijn ogen dan nog steeds een penalty is verder. Is bij mij juist andersom. Heb het gevoel dat de bal een klein beetje opstuitert door het gras (als je op 0.25x snelheid afspeelt). Maargoed, nog steeds penalty inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 13 uur geleden zei Vitesse88: De VAR kunnen we wel opdoeken na vanavond. Dat Higler de overtreding niet zag oké (wat een goede scheidsrechter wel moet zien) maar dat de VAR niet ingrijpt Higler liet het daarna ook mooi escaleren, rare gele kaarten (Bosz, v Aanholt (?) bij de wissel). Je zo manifesteren als scheidsrechter, jemig dan begrijp je je rol echt niet. Ik snap het van beide kanten wel hoor. Bosz gaat natuurlijk - in zijn ogen terecht - flink los omdat dit een strafschop moet zijn. Higler voelt zich gesterkt door de beslissing van de var om hem niet naar de kant te roepen (is er dus van overtuigd dat zijn beslissing de juiste was) en met deze gedachte gaat hij verder. Zn arrogante houding/manier van communiceren praat ik hier niet mee goed, maar kan wel snappen dat hij - met de gedachte dat hij "gewoon" goed zat - verder gaat met zn functie uitoefenen. Ik vul dit voor onze Higler in, maar hij zal misschien ook denken; 'ik krijg de bevestiging dat mijn beslissing kan blijven staan, wat sta jij (=Bosz) nou gek te doen... je hebt van 40m afstand een betere beoordeling dan ikzelf en de var bij elkaar..?'. Puntje bij paaltje had Bosz in mijn ogen de betere beoordeling haha, maar gaat nu om de gedachte en niet wie er wel of niet gelijk had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Hercules - Feyenoord in de Kuip op 21 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Best reëel want Vitesse kan er geen klote van. In principe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Knap goaltje wel hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Hercules gaat Europa in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Wat een tussenstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Iemand een FM24 database met Hercules erin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Welke MU-er is is stiekem manager van Hercules? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari En nu is de VAR 4 minuten nodig 😂😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) Tot nu toe alle penaltybeslissingen correct deze bekerronde, is ook wel eens anders geweest. 25 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) 55 minuten geleden zei Bogatyr: Hercules gaat Europa in! Camping aan de côte d'Azure it is. Of toch niet... 25 januari bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Waar heeft die commentator het nou over? Gozer ramt de bal weg en met de zijkant van zijn voet. Niks noppen vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten