Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Irritante lul eigenlijk die Higler he, enorm pendant ook. Dan zo'n Peter Bosz geel geven vind ik allemaal prima en zal een reden voor zijn. Maar om dan helemaal naar hem toe te rennen, bijna in zijn gezicht te schreeuwen en die gele kaart onder zijn snufferd te steken, slaat nergens op. Kan ook prima op 5m afstand even die kaart omhoog houden. Dat belerende vingertje ook steeds erbij als hij in gesprek gaat, gadverdamme. Eng ventje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De VAR kunnen we wel opdoeken na vanavond. Dat Higler de overtreding niet zag oké (wat een goede scheidsrechter wel moet zien) maar dat de VAR niet ingrijpt :-D Higler liet het daarna ook mooi escaleren, rare gele kaarten (Bosz, v Aanholt (?) bij de wissel). Je zo manifesteren als scheidsrechter, jemig dan begrijp je je rol echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Irritante lul eigenlijk die Higler he, enorm pendant ook. Dan zo'n Peter Bosz geel geven vind ik allemaal prima en zal een reden voor zijn. Maar om dan helemaal naar hem toe te rennen, bijna in zijn gezicht te schreeuwen en die gele kaart onder zijn snufferd te steken, slaat nergens op. Kan ook prima op 5m afstand even die kaart omhoog houden. Dat belerende vingertje ook steeds erbij als hij in gesprek gaat, gadverdamme. Eng ventje.

Als die dan echt ballen had, had die Bosz meteen er af gestuurd. Die kafferde m na die gele kaart nog even uit inclusief de derde man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Rogier.:

Dat PSV geen penalty krijgt hier, wtf Wieffer lijkt de bal niet eens te raken.

Hoe meer ik de herhaling van achter de situatie zie, hoe meer ik denk dat hij wel eerst de bal raakt. Neemt niet weg dat het in mijn ogen dan nog steeds een penalty is verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MetalMichael:

Hoe meer ik de herhaling van achter de situatie zie, hoe meer ik denk dat hij wel eerst de bal raakt. Neemt niet weg dat het in mijn ogen dan nog steeds een penalty is verder.

Is bij mij juist andersom. Heb het gevoel dat de bal een klein beetje opstuitert door het gras (als je op 0.25x snelheid afspeelt). Maargoed, nog steeds penalty inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vitesse88:

De VAR kunnen we wel opdoeken na vanavond. Dat Higler de overtreding niet zag oké (wat een goede scheidsrechter wel moet zien) maar dat de VAR niet ingrijpt :-D Higler liet het daarna ook mooi escaleren, rare gele kaarten (Bosz, v Aanholt (?) bij de wissel). Je zo manifesteren als scheidsrechter, jemig dan begrijp je je rol echt niet.

Ik snap het van beide kanten wel hoor. Bosz gaat natuurlijk - in zijn ogen terecht - flink los omdat dit een strafschop moet zijn. Higler voelt zich gesterkt door de beslissing van de var om hem niet naar de kant te roepen (is er dus van overtuigd dat zijn beslissing de juiste was) en met deze gedachte gaat hij verder. Zn arrogante houding/manier van communiceren praat ik hier niet mee goed, maar kan wel snappen dat hij - met de gedachte dat hij "gewoon" goed zat - verder gaat met zn functie uitoefenen. 

Ik vul dit voor onze Higler in, maar hij zal misschien ook denken; 'ik krijg de bevestiging dat mijn beslissing kan blijven staan, wat sta jij (=Bosz) nou gek te doen... je hebt van 40m afstand een betere beoordeling dan ikzelf en de var bij elkaar..?'. Puntje bij paaltje had Bosz in mijn ogen de betere beoordeling haha, maar gaat nu om de gedachte en niet wie er wel of niet gelijk had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites