Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Dus als ik het goed begrijp mogen jullie (Erwin, Jotew) geheel subjectief invullen wat wel en wat minder waarde heeft en daar over oordelen, maar ik niet. Bijzonder. Afijn, het zal mij verder ook een zorg zijn, hoor. Iedereen z'n geluk. Hoe zit het met Europees voetbal? KNVB Beker -> direct EL, of een voorronde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Dus als ik het goed begrijp mogen jullie (Erwin, Jotew) geheel subjectief invullen wat wel en wat minder waarde heeft en daar over oordelen, maar ik niet. Bijzonder. Afijn, het zal mij verder ook een zorg zijn, hoor. Iedereen z'n geluk. Hoe zit het met Europees voetbal? KNVB Beker -> direct EL, of een voorronde? Jij mag de JCS rustig een leukere prijs vinden hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Hoe zit het met Europees voetbal? KNVB Beker -> direct EL, of een voorronde? Eredivisie kampioen: groepsfase Champions League. Nummer 2: derde voorronde Champions League. Winnaar KNVB Beker: vierde voorronde Europa League. Nummer 3: derde voorronde Conference League. Winnaar play offs: tweede voorronde Conference League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei cimbomcu: Jij voegt al helemaal niks toe aan zo'n discussie. De KNVB beker is gewoon een grote prijs, namelijk na de titel de grootste prijs. Als je dan speelt tegen VVV of Willem 2 kun je wel eens die prijs minder serieus nemen, maar tegen een mede titelconcurrent is het al helemaal big. Daarnaast win je als PSV de laatste jaren vrij weinig en vooral topwedstrijden en tegen Ajax verlies je vaak. Dan is zo'n overwinning plus prijs bij een nipte zege, ook nog bij een trainer die afscheid gaat nemen best een groot moment. Is dat dan zo moeilijk te snappen? Je presenteert het als een feitelijk gegeven. De emotionele "waarde" van een prijs is bij uitstek al volkomen subjectief. Zoals ik voor aanvang al zei heb ik niks met de beker. En ik vind daarnaast dat voor PSV en Ajax de beker ook maar bijvangst zou moeten zijn. Prima dat je dan een feestje viert, maar ik vond het wel erg euforisch allemaal. Jij niet, lekker boeiend. 3 minuten geleden zei Jotew: Jij mag de JCS rustig een leukere prijs vinden hoor! Bijzonder hoe je dat er uit haalt, altijd fijn een mod die zo goed discussies kan lezen. 17 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei Socrates: Dus als ik het goed begrijp mogen jullie (Erwin, Jotew) geheel subjectief invullen wat wel en wat minder waarde heeft en daar over oordelen, maar ik niet. Bijzonder. Afijn, het zal mij verder ook een zorg zijn, hoor. Iedereen z'n geluk. Hoe zit het met Europees voetbal? KNVB Beker -> direct EL, of een voorronde? Ik zeg toch dat dat voor mij zo is, niet dat dat voor jou ook zo moet gelden? Het enige wat ik over jou beweerde is dat het een dooddoener is om overdreven gejuich als 'je wint de cl' te bestempelen. Alsof je niet blij mag zijn, maar goed ik denk ook niet dat we uit die discussie gaan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Je presenteert het als een feitelijk gegeven. De emotionele "waarde" van een prijs is bij uitstek al volkomen subjectief. Zoals ik voor aanvang al zei heb ik niks met de beker. En ik vind daarnaast dat voor PSV en Ajax de beker ook maar bijvangst zou moeten zijn. Prima dat je dan een feestje viert, maar ik vond het wel erg euforisch allemaal. Jij niet, lekker boeiend. Bijzonder hoe je dat er uit haalt, altijd fijn een mod die zo goed discussies kan lezen. Het is hier juist jij die door je opmerking over het vieren van de beker door PSV een subjectieve waarde geeft aan het feit dat PSV er erg blij mee is. Verder geloof ik niet in het subjectieve. Ik kan wel roepen dat ik liever de beker win dan de CL met Ajax, maar dat lijkt mij onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 1 minuut geleden zei Erwin.: Ik zeg toch dat dat voor mij zo is, niet dat dat voor jou ook zo moet gelden? Het enige wat ik over jou beweerde is dat het een dooddoener is om overdreven gejuich als 'je wint de cl' te bestempelen. Alsof je niet blij mag zijn, maar goed ik denk ook niet dat we uit die discussie gaan komen Maar dat impliceer ik er niet mee, dan trek je het in het extreme en dat is nergens voor nodig. Het is maar een nuchtere observatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei cimbomcu: Het is hier juist jij die door je opmerking over het vieren van de beker door PSV een subjectieve waarde geeft aan het feit dat PSV er erg blij mee is. Daar zit dus wederom de veronderstelling in dat de mate van euforie bij PSV'ers een vaststaand, logisch, feitelijk gegeven is (want het is mijn observatie die subjectief is). Dat klopt dus al niet. Iedereen hecht op eigen schaal wel of geen waarde aan zaken en uit dat op een andere manier. Maar goed, met jou heeft dit niet zo'n zin, want veel rationaliteit zit er niet meer in als er je wat dwars zit en je mijn naampje op je scherm ziet. Prima verder, maar ga mij dan niet vermoeien met zulke zwakke redeneringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Er was nog geen paar minuten afgefloten en dit topic is alweer volledig de verkeerde kant op gegaan. Beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 1 minuut geleden zei Beppu: Er was nog geen paar minuten afgefloten en dit topic is alweer volledig de verkeerde kant op gegaan. Beetje jammer. Onnodig vooral inderdaad. Jammer zou ik niet gebruiken, het is niet dat het normaliter heel anders is qua niveau in dit board. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Wedstrijd is afgelopen PSV heeft gewonnen. Maar iedereen loopt hier weer elkaar af te zeiken. Dacht dat het wel de goede kant op ging maar blijkbaar dus niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Trainers hebben toch ook wel een aparte bril op he. Allebei met droge ogen beweren dat ze verdiende te winnen en de betere ploeg waren. Hoorde in de nabeschouwing iets over vijandige sfeer op de tribunes met vechtpartijen door gemaskerde supporters. Treurige bedoeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 10 minuten geleden zei The Saint: Trainers hebben toch ook wel een aparte bril op he. Allebei met droge ogen beweren dat ze verdiende te winnen en de betere ploeg waren. Hoorde in de nabeschouwing iets over vijandige sfeer op de tribunes met vechtpartijen door gemaskerde supporters. Treurige bedoeling. Jep, Ajacieden konden zich niet gedragen en niet bij de harde kern van PSV komen dus besloten ze maar een vak vol normale supporters en families binnen te stormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 (bewerkt) Blijkbaar zelfs nog de minder validen... Moet je trots op zijn hoor. En dan ook nog foto's waar ze lekker op de tribune aan het zeiken zijn. 18 april 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Hoek 2-0 voor tegen Heerenveen Lekker avondje om op redactie te werken dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Leuke tussenstanden weer bij rust. RKC op achterstand en Emmen en Vitesse op gelijkspel tegen amateurploegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Inderdaad een echt bekeravondje. RKC eruit, Emmen met moeite door en Vitesse eruit op strafschoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Past mooi in het rijtje met Lienden en Swift. Pot was gelukkig niet te zien op tv dus beetje volgen op Twitter. Wat lees je? Kans net over, kans net naast, kans gepakt door keeper etc. Dan weet je gewoon hoe de pingels gaan verlopen, zo typisch. Kijk er ook niet eens van op en ga me er ook verder niet druk om maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Om je kapot te schamen. Jammer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Zou Cocu al spijt hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Vanavond nog wat verrassingen en dan kan het zomaar zo'n jaar worden dat een amateurploeg met gunstige lotingen ver komt in de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: Zou Cocu al spijt hebben? Het past in ieder geval prima in de lijn die hij heeft ingezet na PSV. Dramatisch in die heksenketel van Fenerbahce. Derby County viel geen eer aan te behalen en nu bij VItesse eigenlijk ook niet. Ik snap dat ze weer ergens aan het werk willen, maar je moet ook een beetje verstandig kiezen. Of je overschat jezelf enorm. Het heeft de carrière van Frank de Boer vernietigd, Cocu zit er ook niet heel ver vandaan denk ik. 20 oktober 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 9 uur geleden zei Michaelinho*: Het past in ieder geval prima in de lijn die hij heeft ingezet na PSV. Dramatisch in die heksenketel van Fenerbahce. Derby County viel geen eer aan te behalen en nu bij VItesse eigenlijk ook niet. Ik snap dat ze weer ergens aan het werk willen, maar je moet ook een beetje verstandig kiezen. Of je overschat jezelf enorm. Het heeft de carrière van Frank de Boer vernietigd, Cocu zit er ook niet heel ver vandaan denk ik. Het is echt nog te vroeg om al te zeggen dat het een verkeerde stap is. Verwacht in de winter versterkingen waar meer mee uit te halen valt. Verliezen in de beker zegt niet zoveel. Fraser won hem en verloor ook meteen in de 1e ronde tegen Swift. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Katwijk zit iig in de koker, maakt niet uit hoe gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Kozakken Boys - ADO Den HaagQuick - De GraafschapUrk - KatwijkVVV-Venlo - FC EmmenBlauw-Geel - FC UtrechtFC Groningen - SpakenburgAlmere City - NECDe Treffers - SC CambuurHeracles Almelo - Go Ahead EaglesFC Den Bosch - AjaxExcelsior - AZFC Twente - TelstarNAC Breda - FC EindhovenSparta - PSVFeyenoord - PEC ZwolleSC Heerenveen - FC Volendam Urk uit, kon slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten