Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

KNVB Beker

Ilias.

Recommended Posts

16 minuten geleden zei Regis:

Die is ook niet best nee. Maar die Mulder behoort wel echt tot de slechtste in NL hoor. Lopen in de amateurs betere rond. Vreselijke krokettenplukker die Erwin. 

Ja ik las het via de twitter van Mark van Rijswijk. Maar het komt sowieso over als een redelijk vage regel.

Ben ik met je eens. Gewoon schandalig dat je daardoor niet meer kan ingrijpen. Kwam ons (op dat moment) goed uit, maar vind het maar vreemd. 

29 minuten geleden zei Satyr:

Dat was hij wel, ben ik met je eens. Maar zijn tweede termijn bij Heerenveen is hij een stuk beter. Kan alleen niet meevoetballen, maar ach, we zijn geen Ajax wat dat betreft.

Ik denk dat de meesten hier alleen Heerenveen kijken in de samenvatting. Erg goedkoop om hem dan de slechtste in NL te vinden en dat er bij de amateurs betere rondlopen. Hij is erg gegroeid in zijn tweede periode bij Heerenveen, zonder hem had het er anders uitgezien.

https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Verdediging

Hier staat Mulder als de keeper die op drie na het meest te doen heeft gehad.

Tja, jammer. Had de hoop vooral op een leuke wedstrijd, zoals eerder dit seizoen. Maar viel zwaar tegen. Matig en saai. Vitesse viel mij ook tegen. Het felle pressen ook maar weinig gezien. Lijkt wel alsof ze fysiek niet zo veel meer kunnen brengen ook. Begin van het seizoen lag de intensiteit een stuk hoger. En ja, Ajax was ook weer ontzettend matig en kon het niveau ook niet omhoog krikken. 

Goh ja, dit is een flinke domper. Vooraf hoop je op een agressief Vitesse. Wetende dat Ajax een pot in Rome in de benen heeft maar juist Vitesse had het conditioneel lastig. 1e helft begin je gewoon goed, denk eerste kwartier/20 minuten. 1–1 is dan nog netjes bij de rust maar in de 2e helft heeft Vitesse 0.0 kunnen creëren en alleen maar tegenhouden. Oliedomme (terechte) rode kaart nekt je binnen 90 minuten. Uiteindelijk wint Ajax wel terecht maar het is zo jammer. 

Congrats Ajacieden (y) 

• Like 2

Op 15-12-2021 om 20:46 zei MetalMichael:

Als je dan toch ziet wat ze nu bij PSV in de goal hebben staan... Had zijn contract verlengd dan als eerste keeper, maar omdat ze hem als reserve zagen ging hij naar Twente. :-D

Erger dan Feynoords 2e keeper Orfin  Marciano kan het iig niet  :mmm: :-D

1 uur geleden zei Kyrill:

Erger dan Feynoords 2e keeper Orfin  Marciano kan het iig niet  :mmm: :-D

Blijkbaar wel. En dat is nog jullie eerste keeper ook. Wel een beetje een groep 6 comment dit. Oh, hij zegt iets over mijn clubje, laat ik hem proberen terug te pakken met iets over de zijne.

Edited by MetalMichael

19 minuten geleden zei MetalMichael:

Blijkbaar wel. En dat is nog jullie eerste keeper ook. Wel een beetje een groep 6 comment dit. Oh, hij zegt iets over mijn clubje, laat ik hem proberen terug te pakken met iets over de zijne.

Ja groep 6 is jou niet vreemd iig op dit forum. En Unnerstal verdedigd Drommel anders gewoon. Maar jij maakt je dus geen zorgen over Marciano, nou mooi. Ik vond het anders bij Slavia wel heel makkelijk weggeven goal. 

• Like 1