Jump to content

KNVB Beker

Ilias.
 Share

Recommended Posts

Ik vind geen klap aan die beker, vaak kijk ik enkel de finale, mits het een leuk affiche is. Daarom hoop ik ook gewoon op Ajax - Vitesse. Die wedstrijd was eerder al zeer te pruimen. Speelstijlen liggen elkaar wel (of juist niet, maar voor de wedstrijd zelf is het dan weer een leuke clash) en wat individuele kwaliteit aan beide kanten. Prima aan te gluren.

1 uur geleden zei Zeus:

Ik vind geen klap aan die beker, vaak kijk ik enkel de finale, mits het een leuk affiche is. Daarom hoop ik ook gewoon op Ajax - Vitesse. Die wedstrijd was eerder al zeer te pruimen. Speelstijlen liggen elkaar wel (of juist niet, maar voor de wedstrijd zelf is het dan weer een leuke clash) en wat individuele kwaliteit aan beide kanten. Prima aan te gluren.

Zo goed is Vitesse de laatste weken anders niet hoor. 

32 minuten geleden zei Regis:

VAR mag blijkbaar niet oordelen over te vroeg inlopen. Dat is aan de assistenen om te beoordelen. 

De assistent staat ook op de achterlijn om te beoordelen of de keeper van zijn lijn komt.

Het was omdat de scheids fluit voor het Marsman moment. De VAR moet dan beoordelen of het wel/niet klopt, en mag daardoor niet meer ingrijpen voor Botteghin, volgens mijl. 

27 minuten geleden zei Satyr:

Gelukkig was die van Feyenoord een stuk beter ;)

Die is ook niet best nee. Maar die Mulder behoort wel echt tot de slechtste in NL hoor. Lopen in de amateurs betere rond. Vreselijke krokettenplukker die Erwin. 

6 minuten geleden zei Goatruida:

De assistent staat ook op de achterlijn om te beoordelen of de keeper van zijn lijn komt.

Het was omdat de scheids fluit voor het Marsman moment. De VAR moet dan beoordelen of het wel/niet klopt, en mag daardoor niet meer ingrijpen voor Botteghin, volgens mijl. 

Ja ik las het via de twitter van Mark van Rijswijk. Maar het komt sowieso over als een redelijk vage regel.

8 minuten geleden zei Regis:

Die is ook niet best nee. Maar die Mulder behoort wel echt tot de slechtste in NL hoor. Lopen in de amateurs betere rond. Vreselijke krokettenplukker die Erwin.

Dat was hij wel, ben ik met je eens. Maar zijn tweede termijn bij Heerenveen is hij een stuk beter. Kan alleen niet meevoetballen, maar ach, we zijn geen Ajax wat dat betreft.

16 minuten geleden zei Regis:

Ja ik las het via de twitter van Mark van Rijswijk. Maar het komt sowieso over als een redelijk vage regel.

Ben ik met je eens. Gewoon schandalig dat je daardoor niet meer kan ingrijpen. Kwam ons (op dat moment) goed uit, maar vind het maar vreemd. 

29 minuten geleden zei Satyr:

Dat was hij wel, ben ik met je eens. Maar zijn tweede termijn bij Heerenveen is hij een stuk beter. Kan alleen niet meevoetballen, maar ach, we zijn geen Ajax wat dat betreft.

Ik denk dat de meesten hier alleen Heerenveen kijken in de samenvatting. Erg goedkoop om hem dan de slechtste in NL te vinden en dat er bij de amateurs betere rondlopen. Hij is erg gegroeid in zijn tweede periode bij Heerenveen, zonder hem had het er anders uitgezien.

https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Verdediging

Hier staat Mulder als de keeper die op drie na het meest te doen heeft gehad.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Tja, jammer. Had de hoop vooral op een leuke wedstrijd, zoals eerder dit seizoen. Maar viel zwaar tegen. Matig en saai. Vitesse viel mij ook tegen. Het felle pressen ook maar weinig gezien. Lijkt wel alsof ze fysiek niet zo veel meer kunnen brengen ook. Begin van het seizoen lag de intensiteit een stuk hoger. En ja, Ajax was ook weer ontzettend matig en kon het niveau ook niet omhoog krikken.