Goatruida Gepost February 17, 2021 Share Gepost February 17, 2021 16 minuten geleden zei Regis: Die is ook niet best nee. Maar die Mulder behoort wel echt tot de slechtste in NL hoor. Lopen in de amateurs betere rond. Vreselijke krokettenplukker die Erwin. Ja ik las het via de twitter van Mark van Rijswijk. Maar het komt sowieso over als een redelijk vage regel. Ben ik met je eens. Gewoon schandalig dat je daardoor niet meer kan ingrijpen. Kwam ons (op dat moment) goed uit, maar vind het maar vreemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berjan1986 Gepost February 17, 2021 Share Gepost February 17, 2021 29 minuten geleden zei Satyr: Dat was hij wel, ben ik met je eens. Maar zijn tweede termijn bij Heerenveen is hij een stuk beter. Kan alleen niet meevoetballen, maar ach, we zijn geen Ajax wat dat betreft. Ik denk dat de meesten hier alleen Heerenveen kijken in de samenvatting. Erg goedkoop om hem dan de slechtste in NL te vinden en dat er bij de amateurs betere rondlopen. Hij is erg gegroeid in zijn tweede periode bij Heerenveen, zonder hem had het er anders uitgezien. https://eredivisie.nl/nl-nl/Stats/Verdediging Hier staat Mulder als de keeper die op drie na het meest te doen heeft gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 1, 2021 Share Gepost April 1, 2021 Was het eigenlijk niet zoveel mooier geweest als ze van de bekerfinale een testevent hadden gemaakt in plaats van het verplichte nummertje tussen Nederland en de Letten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 1e helft was mwah. Verwacht van beide elftallen meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Heb vanochtend integraal de bekerfinale van 2014 terug gekeken. Kreeg gewoon weer kippenvel. Wat een wedstrijd en wat een knotsgekke atmosfeer was er toen in de Kuip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Tja, jammer. Had de hoop vooral op een leuke wedstrijd, zoals eerder dit seizoen. Maar viel zwaar tegen. Matig en saai. Vitesse viel mij ook tegen. Het felle pressen ook maar weinig gezien. Lijkt wel alsof ze fysiek niet zo veel meer kunnen brengen ook. Begin van het seizoen lag de intensiteit een stuk hoger. En ja, Ajax was ook weer ontzettend matig en kon het niveau ook niet omhoog krikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Jammer Zeus, volgend jaar beter met Vitesse! Heeft Ajax een kans weggegeven? Uitstekend verdedigt, aan de bal was het redelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Hee kleuter, ga eens even elders om aandacht vragen met dat domme gezever van je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 (edited) Ik ga het vieren inderdaad! Gun het overigens jouw ploeg wel om 4de te worden, dus hoop dat ze van Feyenoord iig winnen kunnen jullie ook Europa in! Edited April 18, 2021 by cimbomcu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Goh ja, dit is een flinke domper. Vooraf hoop je op een agressief Vitesse. Wetende dat Ajax een pot in Rome in de benen heeft maar juist Vitesse had het conditioneel lastig. 1e helft begin je gewoon goed, denk eerste kwartier/20 minuten. 1–1 is dan nog netjes bij de rust maar in de 2e helft heeft Vitesse 0.0 kunnen creëren en alleen maar tegenhouden. Oliedomme (terechte) rode kaart nekt je binnen 90 minuten. Uiteindelijk wint Ajax wel terecht maar het is zo jammer. Congrats Ajacieden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Speelde 'mijn ploeg' maar eens tegen Feyenoord, zouden ze nog eens imponeren dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 1 uur geleden zei Zeus: Speelde 'mijn ploeg' maar eens tegen Feyenoord, zouden ze nog eens imponeren dit seizoen. Volgende week zondag. Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Haha je bent voor Vitesse xd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Snap Zeus ook wel weer hoor. Behoorlijk wat dames zijn jaloers op die dikke reet van Tannane. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Standbeeld voor Unnerstall hoor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Baden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 6 minuten geleden zei Thierryvane: Standbeeld voor Unnerstall hoor. Als je dan toch ziet wat ze nu bij PSV in de goal hebben staan... Had zijn contract verlengd dan als eerste keeper, maar omdat ze hem als reserve zagen ging hij naar Twente. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 Mij hoor je niet klagen, wat een beest onder de lat. Heeft ons al meermaals punten opgeleverd dit seizoen en gisteren wederom de absolute uitblinker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 Dat die Johnny Jansen nog steeds daar trainer is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 (edited) 2 minuten geleden zei cimbomcu: Dat die Johnny Jansen nog steeds daar trainer is. Ja het is niet best daar hè. Vind De Treffers wel mooie shirts hebben. Wat klassieks, kan het niet echt goed verwoorden. Edited December 16, 2021 by Rossi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 17, 2021 Share Gepost December 17, 2021 12 uur geleden zei cimbomcu: Dat die Johnny Jansen nog steeds daar trainer is. Als ik die selectie kijk is de beste man toch niet echt te benijden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 17, 2021 Share Gepost December 17, 2021 7 uur geleden zei ElMarcos: Als ik die selectie kijk is de beste man toch niet echt te benijden? Mwa is niet onaardig vind ik, en er zit totaal geen lijn in het spel. Sinds die is aangesteld al niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 17, 2021 Share Gepost December 17, 2021 Op 15-12-2021 om 20:46 zei MetalMichael: Als je dan toch ziet wat ze nu bij PSV in de goal hebben staan... Had zijn contract verlengd dan als eerste keeper, maar omdat ze hem als reserve zagen ging hij naar Twente. Erger dan Feynoords 2e keeper Orfin Marciano kan het iig niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost December 17, 2021 Share Gepost December 17, 2021 (edited) 1 uur geleden zei Kyrill: Erger dan Feynoords 2e keeper Orfin Marciano kan het iig niet Blijkbaar wel. En dat is nog jullie eerste keeper ook. Wel een beetje een groep 6 comment dit. Oh, hij zegt iets over mijn clubje, laat ik hem proberen terug te pakken met iets over de zijne. Edited December 17, 2021 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 17, 2021 Share Gepost December 17, 2021 19 minuten geleden zei MetalMichael: Blijkbaar wel. En dat is nog jullie eerste keeper ook. Wel een beetje een groep 6 comment dit. Oh, hij zegt iets over mijn clubje, laat ik hem proberen terug te pakken met iets over de zijne. Ja groep 6 is jou niet vreemd iig op dit forum. En Unnerstal verdedigd Drommel anders gewoon. Maar jij maakt je dus geen zorgen over Marciano, nou mooi. Ik vond het anders bij Slavia wel heel makkelijk weggeven goal. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts