Djurovski Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Satioz: Ook mooi dat het trouwens bij die kerel werd gedaan die in beeld kwam dat iedereen juichte. Met betrekking tot voorprogramma had idd geskipt kunnen worden want om nu tussen ieder nummer te gaan zwaaien en telkens dezelfde tekst te gaan roepen is gewoon kansloos, maar ja je moet iets. Verder perfecte show, maar dat is uiteraard normaal bij Rammstein. Dat was ook mooi idd. Ook vrolijk meegedaan haha. Tja normaal had Rammstein wel betere voorprogramma's maar goed de show heeft alles goed gemaakt @Satyr Rammstein is voor mij toch echt wel de nummer 1 qua band. Moet wel zo eerlijk zijn dat ik nog niet veel live heb gezien van andere bands. Hoor super veel goede geluiden over Graspop en Rock am Ring. Dus dat staat wel hoog op het lijstje voor volgend jaar. Kijken of dat te plannen is met wat goed gezelschap In het algemeen Zaten eerst ff te twijfelen om met 2 auto's te gaan omdat vriendin van bedrijfsleidster niet wist hoe laat ze precies klaar was met werken. Bedrijfsleidster had vorige week gebobt en met 2 autos was ik sowieso bob dus besloten om toch met 1 auto te gaan. Zouden toch wel op tijd zijn en dan kon zij ook drinken. Uiteindelijk dus met 5 ( collega, bedrijfsleidster/collega vriendin van der en zoon en ik om kwart voor 3 vertrokken naar Nijmegen. Bij Venray naar de Mac. Was restaurant dicht alleen de drive open. Geen zin om met de auto door de drive te gaan dus lopens door de drive Geparkeerd bij de shuttle service. In de party bus naar het station en dan nog stukkie lopen naar Goffertpark. Zoon moest wel vaak naar de wc. Wat een belevenis om daar te komen. 1x was het zo druk dat hij ondanks ik hem aan de hand hand toch in het gedrang kwam dat een wildvreemde achter hem ging lopen en hem beschermde tot aan de wc's. Thanks stranger! Sfeer was sowieso echt top. En wat heeft dat kereltje genoten ( papa ook hoor ) Zijn toch wel de momenten die je niet meer vergeet. Meneer was niet moe zei die 5 juli 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 7 minuten geleden zei Djurovski: Rock am Ring Dat schijnt dit jaar volkomen waardeloos te zijn geweest, heb ik van meerdere mensen gehoord die er waren (waaronder mijn ex). Infrastructuur/stewards een aanfluiting, bij heel veel bands een waardeloos geluid, extreem hoge prijzen voor eten en drinken (ook in vergelijking met hier de festivals). Alles leek erop dit jaar in het teken stond van stevig cashen na twee uitgestelde jaren. Ik had er zelf ook een weekendticket voor, maar ik ben blij dat ik niet meegegaan ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 8 minuten geleden zei Titan: Dat schijnt dit jaar volkomen waardeloos te zijn geweest, heb ik van meerdere mensen gehoord die er waren (waaronder mijn ex). Infrastructuur/stewards een aanfluiting, bij heel veel bands een waardeloos geluid, extreem hoge prijzen voor eten en drinken (ook in vergelijking met hier de festivals). Alles leek erop dit jaar in het teken stond van stevig cashen na twee uitgestelde jaren. Ik had er zelf ook een weekendticket voor, maar ik ben blij dat ik niet meegegaan ben. Zonde hoor van veel dat ze er graag eens naar toe gaan. Van dit jaar weinig gehoord maar hopelijk leren ze er dan van. Blijft wel een festival waar ik graag eens geweest wil zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Mooi lijstje artiesten @Tim'! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Gisterenavond Rammstein. Wat was dat kicken zeg Geloof dat we rond half 4 uur op het terrein waren. Was potdomme een lange zit tot de show los ging. Voorprogramma verzachte dat ook niet, wat een treurnis. Show verder echt top. Twee flinke schermen hadden er wel geplaatst mogen worden. Ten hoogte van die speaker masten op het terrein zag je geen fluit meer. Volgende keer maar feuerzone tickets kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Op 5-7-2022 om 15:22 zei Tim': Even een weekendje Down the Rabbit Hole meegepakt. Op chronologische volgorde heb ik Jungle By Night, Two Door Cinema Club, Son Mieux, Gabriels, Squid, Spinvis, Gang of Youths, The Chats, Polo & Pan, Celeste, The Smile, Gorillaz, Klangstof, Santrofi, Goldband, Phoebe Bridgers en The War on Drugs gezien. Een aardig lijstje. Mijn hoogtepunten waren Son Mieux, Celeste, The Smile, Goldband, Phoebe Bridgers en The War on Drugs. Die laatste heb ik eerder dit jaar al in de Ziggo Dome gezien, maar het is wel een hele andere beleving om ze buiten te zien bij een schitterend zakkend zonnetje. Het grootste feest was sowieso bij Goldband, waar het gehele publiek helemaal los ging. Mooi om te zien hoe die gasten duizenden mensen meekrijgen (ondanks een gebroken voet bij een van hen). Kleine tegenvallers waren wat mij betreft Spinvis en Gang of Youths. Bij die eerste was het allemaal vrij slecht te verstaan vonden wij. Hij mompelde veel en andere woorden riep hij juist ineens. Maakte het lastig te volgen. Gang of Youths was een tikkeltje saai. Dat had wellicht te maken met het feit dat er weinig publiek bij stond, maar het optreden zelf sprankelde ook niet echt. Geweldig Tim Mooi lijstje! Ben blij voor je! We hebben wat overlappingen: War on Drugs, Phoe Bridgers, Son Mieux, Gabriels, Two Door Cinema Club, Polo& Pan en Gorillaz. Fijn dat je kon genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 @Djurovskiwie was het voorprogramma van Rammstein? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 30 minuten geleden zei hjs: @Djurovskiwie was het voorprogramma van Rammstein? Duo Abélard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 15 uur geleden zei Kyrill: Geweldig Tim Mooi lijstje! Ben blij voor je! We hebben wat overlappingen: War on Drugs, Phoe Bridgers, Son Mieux, Gabriels, Two Door Cinema Club, Polo& Pan en Gorillaz. Fijn dat je kon genieten! Wel erg jaloers wat betreft Phoebe Bridgers. Wilde dolgraag nog een kaartje kopen voor haar concert in Amsterdam, maar zit dan 'helaas' al in het vliegtuig. Volgend jaar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Na lange tijd weer een post van mij. Wil toch even mijn concertervaringen delen van de afgelopen periode, want naar concerten ben ik zeker geweest. Even alles op een chronologisch rijtje.. - Bastille in de Ziggo Dome. Dat was gewoon leuk, ging mee met mijn broertje en zusje die beide fan van hem zijn. Veel herkenbare nummers, een goede stem die helaas te vaak te niet werd gedaan door autotune. Al met al prima avondje vermaak. - DI-RECT in Doornroosje. DI-RECT, maar vooral Marcel is echt van topniveau. Dat was het publiek helaas niet deze avond. All in Vain verpest door mensen die er doorheen lullen. Weinig dansende mensen, nee dat was echt jammer. Door het publiek was dit concert een beetje een teleurstelling. - Son Mieux in Luxor Live Arnhem. Wat een topavond was dit. Echt een groot feest op de vooravond van de release van Multicolor. Ik had de eer dit nummer voor de allereerste keer live te horen. Het was echt genieten, Son Mieux is echt een aanrader voor iedereen. - Nothing But Thieves in de Ziggo Dome. Ik ben fan. Deze gasten zette echt de hele Ziggo Dome op de kop, in totaal wel 6 moshpits gezien bij Amsterdam. Maar voor mij was Phobia het hoogtepunt van de avond, want een heerlijk nummer is dat. Wederom een topavond! - Simple Minds in de Ziggo Dome. Een concert met een pauze, nog nooit meegemaakt. Ik was een van de jongste bezoekers met mijn 24 jaar, maar dat nam niet weg dat de sfeer top was. Die gasten maken er echt een feestje van. Was blij dat ik er een onderdeel van mocht zijn. - Son Mieux in Doornroosje. Tja… Deze gasten blijf ik gewoon volgen. Wederom een topavond net als in Luxor Live. Nogmaals: HIER MOET JE EEN KEER (OF VAKER) HEENGAAN!!!! - Sam Fender in AFAS Live. Wat heeft Sam een prachtige stem, zocht veel contact met publiek en had wat onderonsjes met volgers uit Newcastle. Ik heb een avond genoten en ga 100% weer als hij weer in Nederland komt. - Starsailor in Meteropool Hengelo. Een onbekendere band, maar deze zanger heeft echt een stem waar je U tegen zegt. Hele mooie muziek, veel interactie met publiek dat zichtbaar genoot. Ga naar Starsailor luisteren, want het is echt hele goede ondergewaardeerde muziek. - Snelle in AFAS Live. Samen met mijn broertje voor zijn verjaardag. Snelle is een topgozer (Eagle natuurlijk, dus dan ben ik al snel tevreden). Maar deze avond heb ik vooral genoten van mijn 18-jarige broertje die opgaat in de muziek. - The Script in de Ziggo Dome. Gewoon een feestje, maar muzikaal gezien niet goed. De zanger heeft regelmatig een valse uithaal of laat dat oplossen door de gitarist die simpelweg gewoon beter kan zingen. Prima avondje, maar niet meer dan dat. - RAMMSTEIN in Goffertpark. Dit was ongekend, echt ongekend. Ben er nog steeds van aan het bijkomen, want wat was dit een optreden. Het spatte er letterlijk en figuurlijk vanaf. Volgende keer ga ik voor de feuerzone, dit moet je gewoon een keer beleefd hebben. Wat is Zeit trouwens een heerlijk nummer. Als ik dan toch iets mag klagen… Waarom speelden ze Dicke Titten niet? - Kings of Leon in Weert. Kings of Leon zoals ik ze nog nooit had gezien, namelijk dat zij zelf ook aan het genieten waren. Was echt een strakke show, maar mijn hoogtepunt begon deze avond om 20:15; Stereophonics. Man, wat zijn deze gasten goed. Hoogtepunt: Fly Like an Eagle. Verdere uitleg niet nodig denk ik. - En ohja… Tussendoor ook een volledig weekend Pinkpop meegepakt. Daar enorm genoten bij Pearl Jam, Metallica, NBT, Son Mieux (uiteraard), Frank Carter and the Rattlesnakes en nog veel meer. - En ohja… Ook voor de allereerste keer in mijn Achterhoekse leven mogen Høken bi-j Normaal. Schade: Een kapotte bril, kapotte broek, kapot T-shirt en een flinke kater de volgende dag op mijn verjaardag. Dit jaar nog Coldplay in Londen, Son Mieux (natuurlijk), Kensington, Frank Carter and the Rattlesnakes en Volbeat op het programma. Maar daar zal het niet bij blijven, aangezien ik regelmatig kaarten voor concerten op Ticketswap probeer te scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) Tickets gekocht voor Ichiko Aoba op 4 september in Brussel. Yeule stond ook al gepland trouwens op 17 november dit jaar. Onlangs trouwens in de laatste editie van Socrates nog op een MU worldvisiesongfestival hier geweest door @Keko Citaat Dat Ichiko Aoba een beetje onder de radar blijft in het west, is niet erg; het maakt de cult alleen maar groter. Zij die mee zijn, weten hét. Deze Japanse muzikante maakt fantastische muziek gevoed door dromen en daadwerkelijk klinkend als dromen. Beïnvloed door Studio Ghibli en Disney, maakt de multi-instrumentaliste veelal op gitaar toverachtige folk met ijle vocals en bezwerende ambient. Aoba verwierf in Japan ondertussen bekendheid en mocht daar onder meer de soundtrack van Zelda voor Nintendo Switch maken. Via internet-communities bereiken haar albums nu ook een publiek buiten het land van de rijzende zon. 'O' preikt zo op nummer 1 als album van het jaar bij rateyourmusic en de nieuwe plaat 'Windswept Adan' kreeg een indrukwekkende rating van The Needle Drop. Ichiko Aoba zakt dit najaar af naar Europa en zal dan te zien zijn in de Rotonde van de Botanique! Citaat Met Yeule, het project van de 24-jarige Nat Ćmiel, is het heerlijk dobberen in de grijze zone tussen internet en irl. Deze Brits-Singaporese schilder, performance artiest en muzikant groeide op in cyborg- en noise communities. Dat kan je horen aan hun muziek: die zit vol glitch en distortion, en gaat op zoek naar de non-binariteit van het digitale en het vitale. Hun nummers bewegen zich voor tegen de snelheid van dromen en video game soundtracks, en gaat richting een post-menselijk paradijs waarin we vrij zijn van genders en identiteiten. Ćmiel creëert daarmee een universum dat volledig het hunne is, ergens zwevend tussen shoegaze-pop en extraterrestriële transmissies. 13 juli 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Gisteren avondje naar Rock Herk geweest. Kleinschalig festival in Belgisch Limburg. Eerst Portland gezien. Best oké, zeker als de vrouw meezingt, prachtige stem. Daarna Noordkaap, maar dat zegt me niet veel. Dan The Vaccines, wat ook de reden was dat we zijn gegaan. Dat was een heerlijk concert. Bijna allemaal goede energieke korte nummers achter mekaar. Genoten! De avond afgesloten met De jeugd van tegenwoordig die er nog een feestje van maakten. Alles samen gewoon een prima avond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 (bewerkt) Gisteren naar The Killers geweest in de Ziggo Dome. Wat een heerlijke show maken zij ervan zeg. Brandon Flowers is live inderdaad echt heel goed. Ze lieten ook een jonge kerel uit het publiek een nummer drummen, hetgeen hij naar behoren deed en waarmee hij de zaal lekker los liet gaan. Topavondje. 17 juli 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 1 uur geleden zei Urbeto: Gisteren naar The Killers geweest in de Ziggo Dome. Wat een heerlijke show maken zij ervan zeg. Brandon Flowers is live inderdaad echt heel goed. Ze lieten ook een jonge kerel uit het publiek een nummer drummen, hetgeen hij naar behoren deed en waarmee hij de zaal lekker los liet gaan. Topavondje. Dat doen ze volgens nu elke show. Was op Werchter ook en dan hadden er in het publiek al veel mensen een bordje of ze mochten drummen bij dat nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 1 uur geleden zei FlyD: Dat doen ze volgens nu elke show. Was op Werchter ook en dan hadden er in het publiek al veel mensen een bordje of ze mochten drummen bij dat nummer. Ja ik las het inmiddels inderdaad. Wel tof, leuk voor zo'n jonge gast en goed voor de interactie tussen band en publiek. Schijnwerpertje op die kerel tijdens de solo's natuurlijk, mooie momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Ja, was echt tof! Komende zondag Pearl Jam op het program, hoop dat t doorgaat aangezien er gisteren een show geannuleerd is..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Op 4-7-2022 om 10:43 zei Dansmeister: Tickets Brad Paisley binnen over twee weken. Genietennnn. In de 013? Dan heb je mijn vriendin mogelijk gespot daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 26 minuten geleden zei Erwin.: In de 013? Dan heb je mijn vriendin mogelijk gespot daar Yes! Maar helaas geen Emma Watson gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 1 uur geleden zei Dansmeister: Yes! Maar helaas geen Emma Watson gezien. Het is dan ook een zwangere Emma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 Gisteren bij Lady Gaga geweest. Cadeautje voor m’n vriendin. Ja wauw, wat een artiest zeg. Wat een strot. Niet zo fan van al die verkleedpartijen maar het is niet zo storend als de artiest is. Mooiste van de avond toch wel dat ze een paar nummers alleen op de piano deed, kippenvel hoe zuiver dat was en hoeveel emotie toont in haar zang. Mooie avond gehad maar wat mij betreft wel iets eenmaligs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Afgelopen jaren voornamelijk klassieke muziek geluisterd, maar sinds het begin van deze zomer weer wat meer indierock aan 't luisteren. The National, The War on Drugs, Band of Horses, The Boxer Rebellion. Nu zie ik dat Band of Horses dit najaar ook in Paradiso is. Lijkt me wel wat. Tips in deze contreien zijn altijd welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 2 uur geleden zei Lenstra: Afgelopen jaren voornamelijk klassieke muziek geluisterd, maar sinds het begin van deze zomer weer wat meer indierock aan 't luisteren. The National, The War on Drugs, Band of Horses, The Boxer Rebellion. Nu zie ik dat Band of Horses dit najaar ook in Paradiso is. Lijkt me wel wat. Tips in deze contreien zijn altijd welkom. Interpol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 18 uur geleden zei Lenstra: Afgelopen jaren voornamelijk klassieke muziek geluisterd, maar sinds het begin van deze zomer weer wat meer indierock aan 't luisteren. The National, The War on Drugs, Band of Horses, The Boxer Rebellion. Nu zie ik dat Band of Horses dit najaar ook in Paradiso is. Lijkt me wel wat. Tips in deze contreien zijn altijd welkom. Bloc Party, Beirut, Broken Social Scene, LCD Soundsystem, TV on the Radio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 20 uur geleden zei Lenstra: Afgelopen jaren voornamelijk klassieke muziek geluisterd, maar sinds het begin van deze zomer weer wat meer indierock aan 't luisteren. The National, The War on Drugs, Band of Horses, The Boxer Rebellion. Nu zie ik dat Band of Horses dit najaar ook in Paradiso is. Lijkt me wel wat. Tips in deze contreien zijn altijd welkom. Denk dat ik dan ook in Paradiso ben. Afgelopen maandag bij Léon geweest. Voorprogramma was bizar slecht haha. Echt ergens heel sneu voor de zanger. Léon maakte alles goed. Ongelooflijke stem ook. Echt een prachtige avond gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ik ga donderdag naar the man, the myth, the legend... Donny Benét! Kan niet wachten, haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten