Daz Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 5-14 oef! Maar voor de rest echt goede prestaties! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Gaat niet heel slecht vriend!!! Kutgw! Graag niet in de mentions worden meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Krankzinnige resultaten, maar dat kan je ook zeggen die bekerwedstrijd tegen je eigen b-team! Nu al benieuwd hoe het hen verder verging in het tornooi natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Knappe pres(en)tatie. Btw: Bij Anderlecht loopt ene Angulo rond. Een Ecuadoriaan... Als dat geen motivatie is om er mee aan de slag te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 maart Auteur Share Geplaatst 3 maart 47. RESULTATEN B-TEAM & O19 In de update van vandaag gaan we even vlug de resultaten van de jeugd bekijken. Ofwel; het B-Team en de Onder 19. De Onder 23 laten we voorlopig even buiten beschouwing omdat we momenteel geen gebruik maken van dit team. Dit zal veranderen naarmate we meer talenten aan de club weten te verbinden, al vraag ik me af of spelers echt baat hebben bij een periode in dit team. Het verloop naar het eerste, via het B-Team, gaat best aardig. Elk seizoen zijn er enkele spelers geweest die de stap naar het eerste konden zetten dus wellicht blijf ik wel vasthouden aan de huidige pathways. B-Team Het seizoen van ons tweede elftal was op z’n minst interessant te noemen. In de eerste seizoenshelft zaten we natuurlijk met het registratieprobleempje dus nam ik in het tweede deel de leiding over. Op dat moment stond het team stijf onderaan. Tevens hebben veel spelers een half jaar aan ontwikkeling gemist omdat ze in die periode geen enkele wedstrijd gespeeld hebben. Nou kan ik in een hoekje gaan zitten huilen of de mouwen opstropen en dit als een extra uitdaging zien. Ik besloot de 4-3-3 uit het eerste seizoen te gaan gebruiken aangezien deze voor mijn gevoel het snelst aan te wennen is voor de spelers en deze gewoonweg de sterkste basis heeft. We moesten immers aardig wat punten pakken om te kunnen overleven. Na een korte voorbereiding, om de bekendheid met de tactiek te vergroten en wat fitheid in het team te brengen, begonnen we vol goede moed aan het tweede deel van de competitie. Op basis van de tweede seizoenshelft zouden we wel kunnen stellen dat dit team gemakkelijk kampioen had kunnen worden, dat is dan wel weer zuur. Het is niet anders. We deden het goed in het tweede deel, al moest ik wel vaak spelers gebruiken die ik niet zoveel speeltijd had willen geven. Opnieuw werd dus de ontwikkeling van een groot deel van onze talenten opgeofferd om degradatie te kunnen voorkomen. We verloren slechts een keer en speelden drie keer gelijk, de rest van de wedstrijden werd gewonnen. Jhonny Burbano (aangekocht aan het begin van het seizoen) en Esteban Vásquez (Intake aan het begin van het seizoen) hadden wel een lekker jaar. Daar ben ik dan weer blij mee want dat zijn echt wel potentiële kandidaten voor het eerste elftal. In de competitie werd het nog wel heel spannend want we behaalden maar net genoeg punten om boven de degradatiezone uit te komen. Met z’n allen keken we natuurlijk uit naar het bekeravontuur van het tweede elftal. De 14-5 overwinning op ons eerste elftal was natuurlijk wat overdreven maar ik moest bij het eerste wel iedereen voorin zetten vanwege het enorme kwaliteitsverschil om er zeker van te zijn dat het B-Team de wedstrijd zou gaan winnen. In de rondes daarvoor had het tweede elftal overigens ook al overtuigd door onder andere Mashac Runa en Aucas uit de LigaPro Betcris te verslaan. Na de kwartfinale volgt er een groepsronde, die als halve finale dient. Met de vier overgebleven teams speel je twee keer tegen ieder ander team en de teams die op plek één en twee eindigen in de groep, werken vervolgens de finale af. Met Naranja kwamen we een competitiegenoot tegen maar de andere clubs, El Nacional en Deportivo Cuenca zijn van ander niveau. Tegen El Nacional pakten we vier punten maar met Deportivo Cuenca hadden we wat meer moeite. Tegen hen speelden we een keer gelijk en verloren we een keer ongelukkig met 1-0. Het was dan ook niet gek dat we Deportivo Cuenca in de finale zouden treffen. Na twaalf minuten kwamen we op achterstand, waarna ik besloot vol op de aanval te gaan. Een paar minuten later was het Mejía die de stand gelijk trok. In de tweede helft was het nieuwkomer Juárez die de eindstand op het scorebord zette en daarmee wist ons tweede elftal de nationale beker te winnen! Ik vond het een leuk experiment om te kijken of we daarmee ons tweede team in een continentale competitie zouden krijgen. Ik ben nu halverwege januari 2027 en ik zie helaas nog nergens tekenen van het feit dat we mogen instromen in de Copa Sudamericana. Ik dacht ergens gezien te hebben dat de bekerwinnaar mocht instromen, we gaan het zien. Onder 19 Op zich hebben de jongste gasten dit seizoen weer een prima jaar gehad, al bleven ze in beide toernooien in de halve finales steken. Het seizoen werd weer afgetrapt met het Viareggio Tournament, waar ze in de groepsronde de jeugdteams van Union SG, Sampdoria en Al-Ahli troffen. Alle wedstrijden in de groep werden overtuigend gewonnen. Op weg naar de halve finale werd er zeer overtuigend gewonnen van eerst Santos Laguna (7-2) en Bologna (6-2). Helaas bleven ze in de halve finale steken op een gelijkspel tegen Gimnasia (LP), die in de penaltyserie het hoofd koeler wisten te houden dan onze jongens. In de groepsfase van de competitie eindigden onze jongens netjes bovenaan. Wel was het verschil met de rest niet heel groot want ze sloten deze ronde af met slechts één puntje verschil. Vooral de start van dit jaar was wat moeizaam, wellicht was de penaltyreeks toch in de koppies van de jongens gaan zitten? Wedstrijden Spoiler In de finales begonnen ze sterk met twee overwinningen op 9 de Octubre, waarna de wedstrijden tegen Américo ook nog wel redelijk waren. Opnieuw stokten ze dus in de halve finale, waarin de jeugd van Delfín te sterk was. Het team van U. Católica was in de finale uiteindelijk nóg beter en wist de nationale jeugdkampioen te worden! Reacties Spoiler 17 uur geleden zei Kyrill: Mooie en toffe update en post. Gefeliciteerd met titel en Zuid Amerikaanse CL!! Blijf raar vinden opzettelijk verliezen van je B team, in de beker, en dan al helemaal met rare uitslag van 14-5 Bedankt, Karel! Het was een experimentje om te kijken of ik het tweede elftal in een continentale competitie kon krijgen door de beker te winnen. Ik moest bij het eerste alle spelers wel op de voorste posities zetten om zeker te zijn van een nederlaag, het kwaliteitsverschil is namelijk echt wel groot. 17 uur geleden zei delichris: Wow wat een prestaties zeg. Wel jammer van de beker. Bedankt. De beker was een bewuste keuze, zoals Nom ook al aangaf 17 uur geleden zei ElPrincipito: Proficiat met de IDS nominatie, enorm verdiend! Goede prestaties, mooie Copa Libertadores winst! Gaaf dat je het B team laat winnen, zou mooi zijn als zij internationaal gaan spelen! Bedankt! Het is nog even afwachten, ik zie er namelijk nog geen tekenen van... 15 uur geleden zei Djurovski: Hoe krijg je het voor elkaar om zo dik te verliezen , spits op doel etc ? Verder ziekelijke resultaten Iedereen op de voorste posities, centrale middenveld en verdediging compleet leeg gelaten. Dan valt de uitslag nog wel mee en dat laat meteen het kwaliteitsverschil zien, ik moest het daarom wel zo overtuigend doen anders hadden we hem alsnog gewonnen 15 uur geleden zei Fantasy: Ben nu wel benieuwd of de reserves daadwerkelijk de beker gaan weten te pakken of niet Zeker! 15 uur geleden zei Jónstærke: Voila daar is em, Gabriel Ruiz! Prikt ze zelfs in de Conmebol Libertadores finale! Misschien een idee om om je spelers eens geblinddoekt te laten spelen in de LigaPro Betcrisis? Je vermorzelt de binnenlandse tegenstand. Nogmaals gefeliciteerd met de IDS, welverdiend! Hopelijk verveelt de save nog niet en kan je hier nog wel eventjes mee doorgaan Ruiz gaat heel erg lekker hoor! Wordt ook elk jaar gewoon pakken beter, ben dan ook heel benieuwd naar volgend jaar, waar ik echt wel even op hem wil gaan focussen. Bedankt voor de felicitaties! Ik ben de motivatie zeker nog niet kwijt hoor, alles wat ik wilde doen begint eigenlijk nu pas echt te lopen. Doorstroom van talenten, interesse van Europese clubs, etc. We zijn er nog lang niet 15 uur geleden zei Nom de Guerre: Tja! 14 uur geleden zei Daz: 5-14 oef! Maar voor de rest echt goede prestaties! Een bewuste keuze, hè! 13 uur geleden zei Dansmeister: Gaat niet heel slecht vriend!!! Kutgw! Graag niet in de mentions worden meegenomen. Wat leuk dat je reageert en meeleest, Dans! Ik zal je verder met rust laten, zodat je geen meldingen van me ontvangt 11 uur geleden zei Marius: Krankzinnige resultaten, maar dat kan je ook zeggen die bekerwedstrijd tegen je eigen b-team! Nu al benieuwd hoe het hen verder verging in het tornooi natuurlijk. Die bekerwedstrijd was een bewuste keuze en het moest wel op deze manier omdat we anders de wedstrijd gewoon gewonnen hadden 11 uur geleden zei Lensherr: Knappe pres(en)tatie. Btw: Bij Anderlecht loopt ene Angulo rond. Een Ecuadoriaan... Als dat geen motivatie is om er mee aan de slag te gaan Danku! Klopt ja, dat is Nilson, komt ook nog eens uit de jeugd van deze club Taglijst Spoiler @KayDeManaager @Boyzone @Steels @keano77 @Kyrill @Tim Windt @MNie @Tim' @bas huijsmans @Marius @Keeza @chrisje1993 @DGremlin @19CH98 @Mordurette @Jotew @ElMarcos @Arezo @Willem @Satioz @Djurovski @Urbeto @larrie @Rykjvk1 @MisterX @Titan @Svenpunt @Badmuts @broabander @delichris @Blauwbeer @ElPrincipito @Daz @Makalakalane @JoonsterkeBE @Lenstra @Northis @rich ruzzian @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Een mooie update hoor. Maar als je B team niet de Copa Sudamericana in mag dan is het toch zonde dat je de beker hebt laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Wat een verschil met die heenronde ... eigenlijk verrassend dat je uiteindelijk na zo'n reeks maar net genoeg punten had weten bij mekaar te sprokkelen. Het bekeravontuur is natuurlijk helemaal geweldig als verhaal, maar het lijkt mij niet onlogisch dat het continentale ticket toch nog naar een andere club zou gaan. Uiteindelijk heeft de club met het eerste elftal immers ook al continentaal voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Balen dat je nog niet in de Copa Sudamericana bent ingestroomd, wel schitterende resultaten kerel. Echt smullen deze novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Mooie en toffe update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Wederom een zeer goede update! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Benieuwd of je alsnog de sudamericana in mag met het tweede. Gok van niet. Ach ja de beker is iig binnen de club gebleven en snap dat je zoiets wilt proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Wat een fantastische update van je Football Manager novelle! Je schrijft met zoveel passie en detail, het is echt een plezier om te lezen. De manier waarop je de wedstrijden, spelers en tactieken beschrijft, brengt het verhaal tot leven op een manier die me keer op keer meesleept. Bedankt voor het delen van je talent en ik kijk uit naar meer updates in de toekomst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Vrees er voor dat de het geen Copa Sudamericana zal zijn voor je B-team. Wel topresultaten met beide teams! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Wat moeten we hier van zeggen? Dominanter dan dit kan het toch bijna niet meer worden zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 3-3-2024 om 09:54 zei De Raam: Ik vond het een leuk experiment om te kijken of we daarmee ons tweede team in een continentale competitie zouden krijgen. Ik ben nu halverwege januari 2027 en ik zie helaas nog nergens tekenen van het feit dat we mogen instromen in de Copa Sudamericana. Ik dacht ergens gezien te hebben dat de bekerwinnaar mocht instromen, we gaan het zien. Staat er in de regels van de competitie, beker of Copa Sudamericana nergens iets of Tweede ploegen deel mogen nemen of dat ze dat juist niet mogen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Staat er in de regels van de competitie, beker of Copa Sudamericana nergens iets of Tweede ploegen deel mogen nemen of dat ze dat juist niet mogen? Nergens gelezen. Zal vanavond nog even wat beter kijken We hebben als club natuurlijk al een ticket voor de Libertadores, zal daar wel mee te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Je doet het zoals het eigenlijk hoort als je echt met de jeugd wil werken. Ik heb daar zelf niet het geduld voor. Ik wist ook niet dat Nilson uit deze jeugd kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 maart Auteur Share Geplaatst 5 maart 48. TRANSFERSPECIAL 2027 Aan de inkomende zijde bleef het vrij rustig in Sangolquí. De selectie werd aangevuld met enkele talenten uit het B-Team en daarnaast werd het tijd dat enkele rotatie spelers een prominentere rol gaan spelen dit seizoen. Er werd één talent aangetrokken, al maakt hij het seizoen af bij zijn vorige club. Wat betreft uitgaande transfers was het wat drukker dit jaar. Ik merk sowieso dat er steeds meer interesse is voor onze spelers dus ik verwacht vanaf komende zomer enkele spelers richting de Europese competities te kunnen krijgen. Er staat ons volgend jaar dan waarschijnlijk ook een complete rebuild te wachten. Claudio Echeverri geeft aan toe te zijn aan een stap hogerop. Ook moest ik verschillende boden op Gabriel Ruiz afwijzen van verschillende topclubs. Gelukkig houdt hij het hoofd tot nog toe koel. Er is ook veel interesse voor Pedro Vite, Leonardo Realpe, Keny Arroyo, Patrik Mercado, Fabio Chiarodia en Elkin Ruiz. Dat zijn dus zo’n beetje al onze beste spelers en het is nog maar de vraag of ik ze langer vast kan houden. Misschien wordt het ook wel gewoon tijd om enkele van die gasten te laten vertrekken want tot nog toe probeer ik iets te veel vast te houden aan de wat oudere talenten, waardoor de doorgang naar het eerste elftal een beetje stokt. We willen uiteindelijk toch gewoon een opleidingsclub zijn en dat houdt in dat je spelers die richting hun volle potentie aan het groeien zijn gewoonweg de volgende stap laat zetten. Wellicht komt het ook gewoon doordat de transferbedragen nog altijd niet bijster hoog zijn. Ik moet de emotionele waarde van deze spelers buiten beschouwing laten wanneer er een bod binnenkomt en misschien wat eerder akkoord gaan met de bedragen die geboden worden. Veelal zijn ze wel boven de marktwaarde maar is het gevoelsmatig nog niet genoeg, als we de kwaliteit van deze spelers bekijken. De daadwerkelijke transfers dan maar. Esnáider Cabezas staat niet in het overzicht want die werd bij het vorige seizoen geplaatst. Hij vertrok gratis naar Emelec. Esnáider speelde vorig jaar als centrale verdediger in het tweede elftal en deze transfer kan gezien worden als een middel om onze concurrentie te versterken. Er vertrokken drie spelers waarvoor geld naar ons overgemaakt werd. Linksbuiten Alejandro Tobar vertrok eveneens naar een directe concurrent, namelijk Barcelona. Zij betalen maximaal €975.000,- aan ons en halen daarmee een koopje in huis. Tobar was al jaren lid van het eerste elftal, maar werd veelal als reserve gezien. Spelers als Echeverri, De Jesús en Arroyo kregen duidelijk de voorkeur. Kevin Lomónaco vertrok voor een bedrag dat kan oplopen tot €3.200.000,- naar Vasco da Gama. De centrale verdediger speelde vorig seizoen nog de helft van alle wedstrijden maar wilde een nieuw contract met een salaris dat ik niet wilde betalen. In 2025 kochten wij hem van de Braziliaanse Red Bull club voor een bedrag van €550.000,- dus we maken een mooie winst op deze speler. Als laatste vertrok Liberman Torres, eveneens een centrale verdediger, voor een bedrag van €500.000,- naar het Braziliaanse Internacional. Torres was ontevreden over het gebrek aan speeltijd. Hij werd eveneens in 2025 door ons aangetrokken, wij betaalden toen €375.000,- aan Villareal. We hebben daarmee onze investering dus in ieder geval terugverdient. Naast de definitieve vertrekkers, zijn er enkele spelers op huurbasis vertrokken. Alle spelers komen uit het tweede elftal en waren toe aan een stap hogerop, terwijl ik ze die in ons eigen eerste elftal niet kon bieden. Roberto Cabezas is al wat ouder en mag proberen zijn transferwaarde wat op te krikken. Youri Ochoa, Garis Mina, Steven Heras, Justin Cuero, José Hurtado en José Klinger zijn allemaal talenten die te goed werden voor het tweede niveau van Ecuador en daardoor mochten uitkijken naar andere clubs op het hoogste niveau. Enkel José Hurtado kwam toch in de Serie B terecht omdat hij daar op meer speeltijd kon rekenen dan bij andere clubs. Carlos Gutiérrez kom ik bij de inkomende transfers op Carlos Gutiérrez was dus de enige inkomende transfer deze window. Ik wil geen spelers kopen om maar te kopen en vul de selectie liever aan met spelers uit eigen jeugd. Carlos is wel een speler die we al langer op de korrel hebben, vanwege zijn (verwacht ik) hoge potentie. De Colombiaanse technische middenvelder is al redelijk ver ontwikkeld en kost ons slechts €800.000,- en dan durf ik wel een risico te nemen. Carlos kwam in 2025 door bij América de Cali, een club die bekendstaat om haar jeugdopleiding. In dat jaar kreeg hij drie basisplaatsen. In 2026, vorig jaar, kreeg hij vier basisplaatsen maar mocht hij wel ook nog eens dertig keer invallen. Met een gemiddelde van 6,57 beleefde hij een prima seizoen voor zo’n jonge speler. Dit jaar mag hij afmaken bij de club waar zijn carrière begon en ik hoop dan ook te zien dat hij iets meer minuten mag maken en dat zijn gemiddelde omhoog gaat. Qua ontwikkeling kan het nog alle kanten op maar ik zie hem eigenlijk als toekomstig vervanger van Keny Arroyo, die voornamelijk een aanvallende rol vertolkt op het centrale middenveld. Carlos is een harde werker met een prima basistechniek. Door zijn hoge flair, en overige mentale staat, denk ik dat hij zijn aanvallende attributen nog heel wat kan opkrikken. Denk hierbij aan Dribbelen, Afwerken, Aanname, Passing, Techniek, Anticiperen, Kalmte, Beslissingen, Zonder Bal en Inzicht. Op fysiek vlak is hij al een prima speler voor zijn leeftijd maar zijn Kracht zal van nature nog groeien. In de training gaan we een focus leggen op zijn snelheid. We gaan zien of ik over enkele seizoenen gelijk ga krijgen over zijn potentieel of dat de twijfels van enkele van onze coaches terecht zijn gebleken. Reacties Spoiler Op 3-3-2024 om 10:04 zei delichris: Een mooie update hoor. Maar als je B team niet de Copa Sudamericana in mag dan is het toch zonde dat je de beker hebt laten lopen. Helaas geen Copa Sudamericana, achja, de overwinning in de beker is binnen de club gebleven en het was een keer te proberen natuurlijk. Op 3-3-2024 om 10:28 zei Marius: Wat een verschil met die heenronde ... eigenlijk verrassend dat je uiteindelijk na zo'n reeks maar net genoeg punten had weten bij mekaar te sprokkelen. Het bekeravontuur is natuurlijk helemaal geweldig als verhaal, maar het lijkt mij niet onlogisch dat het continentale ticket toch nog naar een andere club zou gaan. Uiteindelijk heeft de club met het eerste elftal immers ook al continentaal voetbal. Nouja, het was natuurlijk de vraag of we het überhaupt gingen halen. Gelukkig was het net genoeg, een degradatie was funest geweest voor de ontwikkeling van onze spelers. Helaas geen continentaal ticket voor ons tweede elftal. Op 3-3-2024 om 11:41 zei ElPrincipito: Balen dat je nog niet in de Copa Sudamericana bent ingestroomd, wel schitterende resultaten kerel. Echt smullen deze novelle. Dank EP Op 3-3-2024 om 12:06 zei Kyrill: Mooie en toffe update. Bedankt! Op 3-3-2024 om 12:34 zei MNie: Wederom een zeer goede update! Danku! Op 3-3-2024 om 12:50 zei Djurovski: Benieuwd of je alsnog de sudamericana in mag met het tweede. Gok van niet. Ach ja de beker is iig binnen de club gebleven en snap dat je zoiets wilt proberen Nee, geen continentale competitie voor ons tweede elftal. Het was te proberen inderdaad! Op 3-3-2024 om 15:35 zei Dansmeister: Wat een fantastische update van je Football Manager novelle! Je schrijft met zoveel passie en detail, het is echt een plezier om te lezen. De manier waarop je de wedstrijden, spelers en tactieken beschrijft, brengt het verhaal tot leven op een manier die me keer op keer meesleept. Bedankt voor het delen van je talent en ik kijk uit naar meer updates in de toekomst! Dank voor de mooie woorden Dans! Op 3-3-2024 om 18:01 zei Jónstærke: Vrees er voor dat de het geen Copa Sudamericana zal zijn voor je B-team. Wel topresultaten met beide teams! Inderdaad, het was te proberen natuurlijk Doen we niet weer, haha. Bedankt voor de reactie! Op 4-3-2024 om 10:44 zei ElMarcos: Wat moeten we hier van zeggen? Dominanter dan dit kan het toch bijna niet meer worden zeg! Inderdaad! De focus ligt dan ook echt op het ontwikkelen van talent en het spelen met tactieken. Op 4-3-2024 om 12:25 zei bas huijsmans: Staat er in de regels van de competitie, beker of Copa Sudamericana nergens iets of Tweede ploegen deel mogen nemen of dat ze dat juist niet mogen? Er staat nergens iets over in de regels maar die tickets krijg je natuurlijk als club en het tweede elftal valt daar ook onder, dus ergens begrijp ik het wel. Het was wel interessant genoeg om even te proberen. 18 minuten geleden zei Lensherr: Je doet het zoals het eigenlijk hoort als je echt met de jeugd wil werken. Ik heb daar zelf niet het geduld voor. Ik wist ook niet dat Nilson uit deze jeugd kwam Er gaat wel aardig wat tijd in zitten, ja maar dit vind ik echt het leukst om te doen in FM dus ik vermaak me voorlopig nog prima. Ik merk ook dat de talenten vanuit de jeugd steeds wat sterker worden dus ben heel benieuwd waar het plafond uiteindelijk gaat liggen. Stiekem zit ik ook te wachten op een Freak Newgen zoals Bas Dos enkele jaren terug Ik denk dat ik die hier kan gaan krijgen. Taglijst Spoiler @KayDeManaager @Boyzone @Steels @keano77 @Kyrill @Tim Windt @MNie @Tim' @bas huijsmans @Marius @Keeza @chrisje1993 @DGremlin @19CH98 @Mordurette @Jotew @ElMarcos @Arezo @Willem @Satioz @Djurovski @Urbeto @larrie @Rykjvk1 @MisterX @Titan @Svenpunt @Badmuts @broabander @delichris @Blauwbeer @ElPrincipito @Daz @Makalakalane @JoonsterkeBE @Lenstra @Northis @rich ruzzian @Nom de Guerre Volgende update: Nieuwe jeugdstaf & Youth Intake! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Mooie verkopen gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Lekkere transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Prima transfers! Ondanks dat je het niet wil is een afscheid van de sterren niet meer tegen te gaan, mooi dat Echeverri nog behouden blijft. Mooie winst ook op Lomonaco. Handel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Geen spelers naar Europa kunnen brengen. Zal volgend jaar dan wel gaan komen. Echt benieuwd wat jouw toppers overzees kunnen gaan uitrichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Mooi gehandeld! Die newgen ziet er prima uit voor die prijs en fijn dat je jouw absolute toptalenten binnen weet te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Begrijpelijke keuzes gemaakt, hopelijk pakken de huurtransfers ook uit en helpen ze bij het opkrikken van het algehele niveau in de Ecuadoraanse eerste klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Het gaat je wel voor de wind sinds ik hier voor het laatst ben geweest Spelers ontwikkelen zich prima, gisteren heb ik me op youtube mijzelf ook een beetje ingekeken naar hoe alles werkt. Daarop een youth only begonnen, tijd om dat allemaal in de praktijk te brengen Gefeliciteerd met de Libertadores, een grote prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten